Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi BB-Minna kauniimpi? - Ennen ja jälkeen -kuva:

Vierailija
27.08.2008 |

.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
28.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni mielipide: Jälkeen- on paljon parempi ulkoisesti, mutta nainen on lyhyen tv-esiintymisen perusteella luonteeltaan niin läpimätä, ettei kuulemma huolis vaikka maksettas

Vierailija
22/25 |
28.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muotoja löytyy ekastakin kuvasta, ja muodot paremmin erottuvatkin, kun on hoikassa kropassa. Mutta todellakin niin järkky eilinen bb-esiintyminen (tyrkky kännikala), että ei anna tyypin luonteesta kovin hääviä kuvaa...

Olen myös sitä mieltä että jälkeen kuvaa kehuneet ovat itse (ainakin suurin osa) pyöreitä. Sillä ollaan niin sokeita tosiasialle, että kyllä liika läski on aina rumaa ja epäseksikästä. Kiitos ei mun sänkyyn satakiloista kössiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
28.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki jälkeen kuvaa kehuneet itsekin pullukoita tai "hieman" tuhdimpaa kamaaa :D

ei objektiivisesti voi muuten noin sanoa. Läski ei kaunista ketään

Vierailija
24/25 |
28.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvitelkaapas kakkoskuvan pyöreä mimmi ekaan kuvaan ja miettikää sitten, kumpi on parempi.

Vierailija
25/25 |
28.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onhan tuo hoikempi versio "kauniimpi" perinteisillä mittareilla, mutta kyllä tuo jälkeen kuva on ilman muuta seksikkäämpi ja kiinnostavampi. Kun näin tuon kuvan ajattelin että vau mikä kaunotar! Sääli tosiaan että mimmi on osoittautunut tuollaiseksi en tiiä miksi sanoisi. Tuo Minna on malliesimerkki siitä, että toisilla ihmisillä läskikin voi asettua kroppaan nätisti. Minä itse olen esim. paljon hoikempi kuin Minna, mutta mulla on silti rumempi vartalo, koska ne ylimääräiset asettuu törkeän näköisesti omenalihavuudeksi mahaan. Lähes kaikki ylimääräinen on siinä kohtaa ja se on tosi kamalan näköistä. Tuo Minna on sellainen, että tekis mieli puraista, vaikka hetero olenkin :).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän