Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko huumeita käyttäneestä isästä, kasvaa kunnollinen perheen isä?

Vierailija
03.05.2023 |

Miten on?

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Mun mies on alkoholisti ja käytti myös huumeita, lääkkeitä ym. Raitistui, ja on todella hyvä puoliso ja isä.

Vierailija
42/54 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko muistisairas olla hyvä isä, voiko lievästi kehitysvammainen mies olla hyvä isä, voiko kipeä mies olla hyvä isä, voiko kipeä myrkytystilassa oleva mies olla hyvä isä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No huhhuh mitä vastauksia. Tämän takia en omasta taustasta kerro missään nimessä potentiaaliselle kumppanille. Ei ihmiset vaan ymmärrä näitä asioita, jos ei oo itse elänyt.

Varmaan kannattaa ensin opetella esim. kantamaan vastuuta ja olemaan rehellinen ennen kuin edes mietit mitään seurusteluhommia.

Vierailija
44/54 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan.

Älä todellakaan ala tekemään lasta jonkun narkkarin kanssa. Suomessa on paljon parempiakin sinkkumiehiä, jotka haluaisivat lapsen, niin miksi ihmeessä valitsit jonkun huonomman.

KÄYTÄ SUKUSOLUSI VIISAASTI!!!!

Mulle ei kelpaa narkkarit eikä ex-narkkarit. Olen jo ollut suhteissa päihdeongelmaisten kanssa ja huonoista kokemuksista johtuen en halua edes ex-päihdeongelmaisia elämääni. Jos jollakin on ollut potentiaalia siihen, että paskoo elämäänsä juomalla tai narkkaamalla, ei mielestäni ole sellainen henkilö, jonka kuuluisi levittää geenejään eteenpäin.

Vierailija
45/54 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No huhhuh mitä vastauksia. Tämän takia en omasta taustasta kerro missään nimessä potentiaaliselle kumppanille. Ei ihmiset vaan ymmärrä näitä asioita, jos ei oo itse elänyt.

Ite kyllä huomaan ventovieraista kadullakin, kenellä on ollut päihdeongelmaa. Jos on ollut vaikeaa päihdeongelmaa, se näkyy habituksessa melko pitkään. Sen huomaa käytöksestäkin, onko joku elänyt ryyppyporukoissa vai sivistyksen parissa.

Vierailija
46/54 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narkomaani on eläin jota kannattaa välttää aina kuin mahdollista. Narkomaani ajattelee aina vain seuraavaa annosta ja ne myyvät vaikka mummonsa saadakseen seuraavan huumeannoksen. Vältä näitä petoja.

Vierailija
47/54 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska toi kun porukka puhuu huumeista, niinkuin se olisi yksi aine. Heroiinista, sekakäytöstä tai kunnon alkoholismista palaa ennalleen jotkut harvat. Mdma, sienet, hamppu ja sensemmoiset taas ei edes vie työkykyä, kunhan nyt ei ole ihan jokapäiväistä.

Vierailija
48/54 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lopettaa huumeiden käytön ja pysyy päätöksessään niin on mahdollista. Täytyy olla motivaatiota.

Vierailija
49/54 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen mennyt ei kuulu kellekään!

Vierailija
50/54 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen mennyt ei kuulu kellekään!

Minä harkitsisin kahdesti ennenkuin seurustelisin alkoholistin kanssa. Oman isän alkoholismi oli jo liikaa. Vähintään pitäisi olla täysin raitis ja jos retkahtaisi niin varmaan lähtisin. En jaksaisi sitä enää.

Vierailija
51/54 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Narkkari on narkkari. 

Vierailija
52/54 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Laajennetaan suomalaisten suosikkihuumeeseen alkoholiin niin vastaus onki Voi.

Suomalainen päihdepolitiikka.

Vierailija
53/54 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ite kyllä huomaan ventovieraista kadullakin, kenellä on ollut päihdeongelmaa. Jos on ollut vaikeaa päihdeongelmaa, se näkyy habituksessa melko pitkään. Sen huomaa käytöksestäkin, onko joku elänyt ryyppyporukoissa vai sivistyksen parissa.

Tämä. Asiaa ei todellakaan pysty peittelemään.

Vierailija
54/54 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä yrittää, mutta se on todella kuluttavaa ja stressaavaa elää sen tiedon kanssa, että mies saattaa millä hetkellä tahansa retkahtaa tai pelko siitä, että käyttää salaa. Yritin tuota melkein kymmenen vuotta "lasten takia" eli en vain halunnut nähdä totuutta ja päästää irti. Siinä meni ne vuodet hukkaan ja olo oli kamala vielä pitkään sen jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan