Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä tuntuu olla kaunis ja haluttu?

Vierailija
03.05.2023 |

Osaatko arvostaa asiaa?

Kommentit (119)

Vierailija
101/119 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa palstalla paljon kauniita naisia

Vierailija
102/119 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahdisti, kun ihmiset ketkä lähesty ja tuli juttelemaan, niin tiesin heti miksi tulivat juttelemaan. Ei niitä kiinostanut mikä olin tai mistä tulen. Liiba laabaa selittivät ja valehtelivat veneistään ja statuksistaan. Sellainen ei kiinnosta minua yhtään, mutta miehillä toi typerä leveily on jotenkin yleistä. En ikinä lähtenyt heidän mukaansa mihinkään enkä antanut numeroa tai mitään. Tuntui, että olen pala jollekkin yhden yön vietettyäni jne. Sellainen ei kiinnosta yhtään.

Suomenlinnassa tapasin sitten nykyisen mieheni. Hän oli aivan erilainen kuin muut. Ei kehuskellut millään asialla ja oli normaali mies. Ei ehkä se ravintolan ensimmäinen mies minkä näkee, mutta se tyyli ja miten käyttäytyi teki vaikutuksen. Kysyin mitä hän tekee työkseen, niin sanoi ,että on lvis asentaja ja tykkää työstään. Se, että ihminen tykkää työstään ja on ylpeä siitä mitä tekee, niin on aina hienoa oli se työ mitä vain. Kysin mikä sai sinut valitsemaan ton työn, niin sanoi, että oma isä ja molemmat enot on samalla alalla. Sanoi, että ei ole rikas, mutta pärjää omillaan ja on oma asunto mistä maksaa lainaa pois. Tekee oman osuuden yhyteiskunnassa.

Olin myyty. Ehdotin treffejä ja hän suostui. Hän ei kyseenalaistanut itseään, että miksi tollanen nainen haluaa minun kanssa deiteille. Ton asian olen kuullut pari kertaa aikasemmin. Itsevarma mies.

Enkä sano olevani mikää maailman kaunein, mutta olen monelta kuullut, että olen kaunis ja niin olenkin. Parin kaverin kommentit loukkasi minua, kun sanoivat, että miten olet tollasen tyypin ottanut itelles, kun saisit paljon komeamman. Olin vähän ihmeissäni. Minulle tämä mies on aina vaan komeampi ja minä tämän kanssa elän ja on hyvä mies.

Kiva feel good tarina, ja onneksi olkoon.

Itse olen niin ulkonäkökeskeinen ihminen, että en pysty ihastumaan kuin tosi komeisiin miehiin. Mutta siksi minä todennäköisesti jäänkin yksin, siinä missä sinä löysit itsellesi ihanan kumppanin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/119 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauniit naiset vetävät puoleensa vääränlaisia miehiä. Heitä lähestyvät pinnalliset, ulkonäkökeskeiset ja röyhkeät miehet. Ei kiva. Kun ne hyvät tyypit eivät taas uskalla lähestyä.

Myös kauniina ihmiset pitävät sinusta alitajuisesti lukuunottamatta kateelliset naiset. Mm kaunis saa myytyä enemmän kuin rumempi ja tieteellisesti todettu että oikeudenkäynnissä kauniit ihmiset saavat pienempiä tuomioita kuin rumat.

Minua esim on haukuttu huomiohuoraksi ja tyrkyksi ja pinnalliseksi blondiksi vain koska julkaisin salikuvan itsestäni somessa. Samaan aikaan miehet kehuu.

Kauniina naisena myös kumppaniehdokkaita tulee ja lähestyy ovista ja ikkunoista. Somen kautta, IRL esim kaupassa ollessa pyydetään treffeille jne.

Myös jos on tottunut siihen että näyttää viehättävältä voi osalle vanheneminen olla vaikeaa kun ulkonäkö rapistuu pikkuhiljaa.

Ilmeet näiden pinnallisten macho miesten kasvoilla on hyviä kun he kysyvät kauniin naisen harrastuksista ja tämä vastaa jonkun boffauksen ja ropeconit xD "Ai sä ootkin jokin nörtti? Siis tykkäätkö sä oikeesti tuollaisesta?!"

Vierailija
104/119 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sen tunnistaa ja se harmittaa, kun miehet innostuvat lähinnä ulkonäöstä. Luonne jää ikään kuin sivuun, siis miesten fokuksessa.

Mitäpä jos etsisit niitä miehiä muualtakin, kuin baarista ja kelpuuttaisi itsellesi muitakin, kuin vain niitä mallien näköisiä miehiä?

Juuri ne vähemmän komeat miehet ovat kaikista eniten ulkonäön perään. Mallien näköisiä miehiä nimenomaan kannattaa katsella, koska heille naisen hyvä ulkonäkö ei ole mikään juttu. Ovat tottuneet.

Tämä on muuten totta. Oma mieheni on hiton komea, eikä sitä tunnu heilauttavan vähääkään painonvaihtelut, Rosacean riehaantumiset, ajelemattomat karvat tai mikään muukaan epäesteettisyys, mitä olen tässä vuosien saatossa tuottanut -enkä alunperinkään ole naamastani yhtä hyvännäköinen kuin se.

Muutenkin kun nyt mietin, kaikki minusta kiinnostuneet miehet ovat olleet keskimääräistä merkittävästi paremman näköisiä ja hyväkroppaisia. Hassu juttu. Kaikilla niillä on lisäksi ollut tosi vaatimaton luonne, ovat suhtautuneet ulkonäköönsä kohdistuviin kehuihin kiemurtelulla ja vaivaantumisella.

Ilmeisesti komeat ja vaatimattomat miehet haluaa naisen, jonka kanssa voi olla vaan ja unohtaa ulkonäköjutut.

Äläs nyt viitsi, kaunis sinä olet. Turhaan herättelet palstatavisten toiveita omasta vaatimattomasta bodarikomistuksesta.

Vierailija
105/119 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paremmalta kuin olla ei haluttu ja ruma.

Vaikka moni tosiaan kokee kauneutensa vuoksi saavansa ei-haluttua huomiota, vielä kamalampaa se on, jos sitä ei-haluttua huomiota tulee.. no, kauneuden puutteen vuoksi. 

Ystäväni, joka on maailman ihanin persoona, on joutunut kärsimään ulkonäköongelmansa vuoksi todella paljon. Hänellä on siis kasvoissa ulkonäköä huomattavasti haittaava ominaisuus, jota ei pysty oikein peittämään tai stailaamaan. Ikävä kyllä hän on joutunut kärsimään sen vuoksi todella paljon - toki myös naisten taholta, mutta ennen kaikkea miesten taholta. Hän on onneksi kehittänyt itselleen todella voimakkaat itsesuojelumekanismit, mutta sivusta katsottuna ja kuultuna ne kommentit ja suoranaiset inhon irvistykset ovat ihan kauheita. 

Kyllä hän on näiden kokemusten jälkeen itkenyt todella paljon, mutta on silti jaksanut ihan uskomattomalla energialla olla oma itsensä.

Ja naisia, jotka jakavat ystäväsi kokemuksen, on paljon. Kun elää kyseisessä todellisuudessa, kauniiden naisten valittelu siitä kuinka raskasta on, kun on niin kaunis ja miehiä pörrää ympärillä, tuntuu varsin irvokkaalta. Sama kuin miljonääri valittelisi nälkäänäkevien edessä miten raskasta on olla rikas.

Vierailija
106/119 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin eksälle täysin näkymätön, hän ei edes huomannut olenko alasti vai vaatteet päällä ja seksiä oli pimeässä. Ja nykyiselle miehelleni olen kaunis ja haluttu ja vuosien jälkeenkin hän syö minua silmillään ja on hulluna vartalooni ja sanoo minua kauniiksi. Haluaa aina rakastella valot päällä ja katsoa minua silmiin ja katsella vartaloani.

Tällä asialla on niin valtava vaikutus elämänlaatuun ettei voi sanoin kuvata.

Kyllä mun naiseus karisi sen kuivan eksän kanssa. Ihmettelen että olin sellaisen kanssa niin kauan. Eipä ollut muutenkaan kovin ihana minulle. Uuden miehen myötä todella puhkesin kukkaan, vihdoin nelikymppisenä.

Vierailija
107/119 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olin eksälle täysin näkymätön, hän ei edes huomannut olenko alasti vai vaatteet päällä ja seksiä oli pimeässä. Ja nykyiselle miehelleni olen kaunis ja haluttu ja vuosien jälkeenkin hän syö minua silmillään ja on hulluna vartalooni ja sanoo minua kauniiksi. Haluaa aina rakastella valot päällä ja katsoa minua silmiin ja katsella vartaloani.

Kyllä mun naiseus karisi sen kuivan eksän kanssa. Ihmettelen että olin sellaisen kanssa niin kauan. Eipä ollut muutenkaan kovin ihana minulle. Uuden miehen myötä todella puhkesin kukkaan, vihdoin nelikymppisenä.

Se on yksi parhaimpia fiiliksiä ikinä, kun oma rakas mieheni katsoo vartaloani ihaillen ja "ahmii silmillään", kuten asian ilmaisit. En vaihtaisi sitä tunnetta mihinkään.

Vierailija
108/119 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on yksi parhaimpia fiiliksiä ikinä, kun oma rakas mieheni katsoo vartaloani ihaillen ja "ahmii silmillään", kuten asian ilmaisit. En vaihtaisi sitä tunnetta mihinkään.

Ja ajatelkaas, jotkut naiset eivät ikinä saa kokea tuota tunnetta.

Vierailija
109/119 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet minne tahansa, sun ympärillä on sellainen utelias kuhina. Näin esim. töissä. Ihmiset hakeutuu luokse ja ihan kuin haluaisivat katsoa sua läheltä tai kuulla millainen ääni sulla on. Kun menet tilanteeseen, muiden katse kääntyy ja sun läsnäolo noteerataan. Oli se sitten täpötäysi juna tai lentokenttäbussi tai vaan työpaikkaruokala.

Vierailija
110/119 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka moni tosiaan kokee kauneutensa vuoksi saavansa ei-haluttua huomiota, vielä kamalampaa se on, jos sitä ei-haluttua huomiota tulee.. no, kauneuden puutteen vuoksi. 

Ystäväni, joka on maailman ihanin persoona, on joutunut kärsimään ulkonäköongelmansa vuoksi todella paljon. Hänellä on siis kasvoissa ulkonäköä huomattavasti haittaava ominaisuus, jota ei pysty oikein peittämään tai stailaamaan. Ikävä kyllä hän on joutunut kärsimään sen vuoksi todella paljon - toki myös naisten taholta, mutta ennen kaikkea miesten taholta. Hän on onneksi kehittänyt itselleen todella voimakkaat itsesuojelumekanismit, mutta sivusta katsottuna ja kuultuna ne kommentit ja suoranaiset inhon irvistykset ovat ihan kauheita. 

Kyllä hän on näiden kokemusten jälkeen itkenyt todella paljon, mutta on silti jaksanut ihan uskomattomalla energialla olla oma itsensä.

Ja naisia, jotka jakavat ystäväsi kokemuksen, on paljon. Kun elää kyseisessä todellisuudessa, kauniiden naisten valittelu siitä kuinka raskasta on, kun on niin kaunis ja miehiä pörrää ympärillä, tuntuu varsin irvokkaalta. Sama kuin miljonääri valittelisi nälkäänäkevien edessä miten raskasta on olla rikas.

Niin. Jos näille naisille jotka valittavat kuinka rankkaa on olla kaunis tarjottaisiin pilleriä jonka syömällä he muuttuisivat yhdessä yössä rumaksi, niin yksikään kyseisistä naisista ei sitä pilleriä söisi.

Vierailija
111/119 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ajatelkaas, jotkut naiset eivät ikinä saa kokea tuota tunnetta.

Kyllä, mä olen ton ekan viestin kirjottaja ja itse asiassa ajattelen. Haluaisin jokaisen miehen ja naisen kokevan sellaisen rakkauden mitä mä saan nyt elää, että olen toisen mielestä aina ihana ja upea ja hän haluaa olla kanssani aina vaikka oon kaikkea muuta kuin mitenkään täydellinen ihminen. Keskinäinen kunnioitus ja ihailu ja halu, rakkaus ja läheisyys parisuhteessa on vaan niin mielettömän hienoa.

Vierailija
112/119 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Jos näille naisille jotka valittavat kuinka rankkaa on olla kaunis tarjottaisiin pilleriä jonka syömällä he muuttuisivat yhdessä yössä rumaksi, niin yksikään kyseisistä naisista ei sitä pilleriä söisi.

Juuri näin. Pelkkää bullshittiä koko juttu. Oih, on niin rankkaa. Kaiken kattava ihailu ei heille riitä, vaan sääliäkin vielä pitäisi.

Vierailija
113/119 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmasti mahtavaa, voin vaan kuvitella. Tässä pää vihreenä katsellut kun kaveri vetää miehiä puoleensa kaikkialla ja kaikkialta ja nytkään ei näytä saavan olla rauhassa kun jatkuvasti joku kyläilemässä tai kyselemässä jonnekin.

Vierailija
114/119 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tuntuu yksinäiseltä. 

Ihmiset lähestyvät vain ulkonäön vuoksi, ja kaikkoavat, kun tajuavat, että olen enemmän nörtti ja outo, kuin kaunis ja menevä.  Sit muut tuomitsee jo pelkän ulkonäön/pukeutumisen perusteella, että en oikein sovi niihin nörtti-outo-porukoihin. huoh.

Löytyisisipä oikeanlaista seuraa.

Vierailija
115/119 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin tosi absurdia lukea tällaisia, en olisi voinut kuvitellakaan, että suomalaiset pysäyttelee tuntemattomia ja kehuu heidän kauneuttaan. Kauniin ihmisen maailma on kyllä todella erilainen ja täysin irrallaan omastani. 

Oma ulkonäköni on täysin nykyisten kauneusihanteiden vastainen ja satunnaisia vihamielisten miesten tiuskimisia lukuun ottamatta olen muille ihmisille useimmiten näkymätön. 

Voin kertoa, että kauniina naisena saa myös katkerien vihaisten miesten osalta hinnan kyselyä, huorittelua sekä kehoon ilman lupaa kajoamista. Vaikka liikkuisi farkuissa ja löysässä collegepaidassa.

Uimarannan pukukopissa koppiini seurasi kolmen miehen porukka, olen 45-kiloinen nainen.

Kostavat sen, etteivät itse saa jotain missiä. Olen oppinut aina olemaan varuillaan.

Vierailija
116/119 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkein pahinta on, kun on omalle miehelleenkin ihan pelkkä neutraali kämppäkaveri. Ei minkäänlaista seksuaalista kiinnostusta hänen puoleltaan ollut yli vuosikymmeneen. 

Tänään vähän huono päivä, itkettää ja tuntuu ettei työnteostakaan tule mitään. 

Olen niin yksin

ap

Vaikka olin nuorena tosi kaunis, oma mies lyttäsi minut ja ulkonäköni maanrakoon. Parin ensimmäisen vuoden jälkeen en ollut hänestä haluttava missään mielessä, vaan hän keskittyi jahtaamaan muita naisia.

Siinä ei paljon vieraiden miesten "maailman kaunein nainen" kehut auttaneet. Itsetuntoni oli tuhottu jo lapsuudenkodissa jatkuvalla vähättelyllä ja pilkalla.

Tämä on niin surullista. Ei siinä tarvitsisi olla kuin se yksi tyyppi joka pitää naista kauniina ja sitä varten ei tarvitse olla edes mikään käsittämättömän kaunis vaan lähinnä miehen mielen mukainen. Noin muuten elämä "kauniina" ei edes ole mitenkään hehkeää vaan tässäkin esimerkissä korostuu se, että joku pitää hyvänä. Aivan ketä naista voi pitää hyvänä jos näkee hänen arvonsa, naisparka joka on vääristä syistä jonkun kanssa.

Toivoisin rakkautta kaikille ja edes sen yhden kokemuksen elämässä, että joku tosissaan tykkää itsestä. Se ei ole niinkään ulkonäöllinen asia kun tapaa sen oikean sielun ja tutustuu. Se ikään kuin elähdyttää sielun.

Vierailija
117/119 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkein pahinta on, kun on omalle miehelleenkin ihan pelkkä neutraali kämppäkaveri. Ei minkäänlaista seksuaalista kiinnostusta hänen puoleltaan ollut yli vuosikymmeneen. 

Tänään vähän huono päivä, itkettää ja tuntuu ettei työnteostakaan tule mitään. 

Olen niin yksin

ap

Vaikka olin nuorena tosi kaunis, oma mies lyttäsi minut ja ulkonäköni maanrakoon. Parin ensimmäisen vuoden jälkeen en ollut hänestä haluttava missään mielessä, vaan hän keskittyi jahtaamaan muita naisia.

Siinä ei paljon vieraiden miesten "maailman kaunein nainen" kehut auttaneet. Itsetuntoni oli tuhottu jo lapsuudenkodissa jatkuvalla vähättelyllä ja pilkalla.

Tämä on niin surullista. Ei siinä tarvitsisi olla kuin se yksi tyyppi joka pitää naista kauniina ja sitä varten ei tarvitse olla edes mikään käsittämättömän kaunis vaan lähinnä miehen mielen mukainen. Noin muuten elämä "kauniina" ei edes ole mitenkään hehkeää vaan tässäkin esimerkissä korostuu se, että joku pitää hyvänä. Aivan ketä naista voi pitää hyvänä jos näkee hänen arvonsa, naisparka joka on vääristä syistä jonkun kanssa.

Toivoisin rakkautta kaikille ja edes sen yhden kokemuksen elämässä, että joku tosissaan tykkää itsestä. Se ei ole niinkään ulkonäöllinen asia kun tapaa sen oikean sielun ja tutustuu. Se ikään kuin elähdyttää sielun.

"Se ei ole niinkään ulkonäöllinen asia"

Kyllä sillä ulkonäöllä on iso merkitys. Olen esimerkiksi itse tavannut elämäni aikana monia luonteeltaan aivan upeita tyyppejä, mutta heidän ulkonäkönsä oli sellainen että en voisi koskaan ihastua tai rakastua heihin romanttisesti.

Vierailija
118/119 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan se kivaa. Nuorena, villinä ja vapaana nauttia huomiosta ja katseista. Oli se rasittavaakin, kun joskus olisi halunnut vain tanssia rauhassa tyttöporukassa, mutta saikin hätistellä miehiä kauemmas. Nykyään on aika tehnyt tehtävänsä mullekin. Kaunis olisin edelleen, jollei kiloja olisi kertynyt. Nykyään saa sitten pullukkana olla hyvin rauhassa, jos joskus jonnekin ihmisten ilmoille eksyy. 😂 Ei ole vaaraa, että vieraisiin päätyisi. 😂

Vierailija
119/119 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa palstalla paljon kauniita naisia

Tällä palstalla käy varmasti tuhansia ihmisiä, joten ei yhtään yllätä, että joukossa on ollut myös muutamia kymmeniä kauniita naisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi