Työpaikkaromanssin näkyminen
Kuinka helposti työpaikalla työkaverit huomaa jos kahdella työntekijällä on sutinaa? Entäs jos työkaveri on ihastunut toiseen?
Kertokaa kokemuksia! Olen ihan hukassa kun pelkään miltä näytämme työkavereillemme (vaikka nyt suhteessa emme olekkaan virallisesti)
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Turha luulla, ettei näy. Kiusallinen tilanne muille, varsinkin, jos ihastuneilla on omat perheet. Ei viitti puhua, eikä ottaa asiaa esille heidän kuullen.
Osalla myös se tilanne, että kumpikin on sinkkuja, joten tällöin tilanne ok. Sit saattaa olla henkilöitä, ketkä ei omaa tilannettaan kerro.
Vierailija kirjoitti:
Kai se on ihan tapauskohtaista, mutta ei meitä ainakaan tunnuttu pahemmin huomaavan. Liki neljän vuoden seurustelun jälkeen päätettiin mennä naimisiin ja pyydettiin hääpäivää vapaaksi. Työkaverit vaan naureskeli kuinka satutaankin menemään samana päivänä naimisiin.
Siis jotenkin kuulostaa tosi uskomattomalta tää että ei oo kukaan ees arvannu. Miten paljastitte sitten jutun? Häiden jälkeen vai tän naureskelun aikana?
Jos kaksi ihmistä tykkää toisistaan, sen huomaa selvästi. Pitkiä katseita, pientä kiusoittelua ja flirttiä toisilleen. Kehonkieli paljastaa paljon ja ulkopuolisena ns. kolmantenapyöränä sen vaan aistii.
Vierailija kirjoitti:
Jos kaksi ihmistä tykkää toisistaan, sen huomaa selvästi. Pitkiä katseita, pientä kiusoittelua ja flirttiä toisilleen. Kehonkieli paljastaa paljon ja ulkopuolisena ns. kolmantenapyöränä sen vaan aistii.
Ei huomaa, jos pari pitää salassa. Ei me ainakaan flirttailu tai oltu edes lähekkäin. Tietoisesti välttelin miestä ja mieskin sanoi, että osaan kyllä olla viilipytty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei huomaa, jos pari pitää salassa. Ei me ainakaan flirttailu tai oltu edes lähekkäin. Tietoisesti välttelin miestä ja mieskin sanoi, että osaan kyllä olla viilipytty.
Mutta huomasi ennenkuin romanssinne alkoi. Kai te nyt vähän flirttailitte vai miten lähennyitte?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta huomasi ennenkuin romanssinne alkoi. Kai te nyt vähän flirttailitte vai miten lähennyitte?
Meinasin kysyä samaa, että miten tällein pystyy lähentymään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis kirjoitin tuonne jo aikaisemmin, että nähtiin eräissä bileissä ja muutamia viestejä vaihdettiin ja niissä kerroin ihastumisesta. Mitään fyysistä lähestymistä töissä ei ollut, ei flirttiä ym. Pysyttelin hyvin etäällä. Toki muutamia salasuukkoja mies muiskautti, kun en ollut varuillani.
Mä huomaan heti jos joillakin on kemiaa toistensa kanssa.
Vaikka keskityn työhöni, niin olen aina (lapsesta saakka) ollut ihminen joka kiin ittää huoniota siihen mitä ympärillä tapahtuu. Näen ja kuulen ihmisissä pieniäkin kehonkielen tai äänensävyn signaaleja ehkä paremmin kuin sitä mitä kuulen suusta tulevan ulos.
Aistin niin negatiivisen kuin positiivisenkin ilmapiirin heti.
Huomaan siis heti jos joillain on jotain "kemiaa" vaikkei nyt mitään fyysistä sutinaa olisikaan.
Ja koska itsellä työpaikkaihastus (varattu mies) jolta ainakin joskus saan huomiota, niin pelkään että avokonttorissa joku huomaa.
Onko työpaikalla pakko olla yhdessä? Vanhassa työpaikassa syntyi pariskunta, joka ei ollut työpaikalla missään tekemisissä keskenäään. Toki tämä suhde oli tiedossa mutta eivät käyneet esim. syömässä tai kahvilla yhtäaikaa.
Mulla on työkaveri yksikön projektiassarina. Käydään 3-4 krt vuodessa viettämässä hotelliviikonloppu seksin merkeissä. Näin on jatkunut jo 8 vuotta, eikä työkavereista kukaan tiedä yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon sutinoinut monien kanssa töissä, välillä parinkin kanssa päällekkäin. Jälkikäteen muut ovat olleet yllättyneet, kun olen jossain asiasta maininnut. Nytkin on sutinaa oman tiimin sisällä.
Teeskentelevät yllättynyttä. Kaikkihan ne jo tietävät, kun jokaisen kanssa vuorollaan sutinoit.
Ei ainakaan minun ihastumista kukaan huomaa ,edes se kohde:)