Tyttären syntymäpäivälahja
Onko teidän mielestä liikaa rahaa käytetty 15v tytön synttärilahjaan 90€? Sillä saisi 8 eri vaatetta, pitäisikö vähentää?
Kommentit (9)
Riippuu ihan siitä minkälaisia/-hintaisia lahjoja teillä normaalisti annetaan. Jos joulu- ja synttärilahjat on aina tuota tasoa niin eiköhän tytär odotakin saavansa vähintään tuon verran.
Ja mitä vaatteiden määrään tulee niin tuolla summalla saa UFF:n euron päivänä 90 vaatetta. Kaikki on siis suhteellista.
Jos se on koru, niin kyllä on sillä hänhän lähtee pian maailmalle opiskelemaan ei ole kauaa enää vanhempiensa luona asumassa !
Kannattaa sijoittaa tulevaisuutta varten pian ,Hänellä loppuu peruskoulu, sitten hän menee kai lukioon tai ammatti oppilaitokseen.
Ja Rippikoulukin ! Niin sen voi yhdistää 15 vuotis lahjan myös Rippilahjaan säästyy rahaa.
Tarvitseeko vaatteita?
Eli Sun lapsella ei ole vaatteita ja nyt muka on lahja?
Saako itse valita
Sun kuuluu muutenkin vaatettaa ne alaikäiset lapset
Ostan tai ompelen teinin vaatteet, ne eivät ole synttärilahja. Mielestäni 100 e lahjaksi on hyvä summa, mutta sen mukana ei anneta listaan ostettavista vaatteista tyyliin 5 kpl alushousuja, 2 toppia ja 2 sukkahousut.
Siis itse on valinnut vaatteet. En minä tietenkään.
-ap
siis luuleeko joku oikeasti, että äiti valitsee teininsä vaatteet
Juuri ostettiin 15 vuotta täyttävälle pojalle vaatteita lahjaksi vähän vajaa satasella. Itse toivoi tällaista lahjaa ja tietenkin valitsi vaatteet, minä maksoin.
No meillä tytär saa synttärilahjaksi (täyttää 13v.) satasen. Joten minusta ei ole liikaa.