Tarjottiin töitä 15.62€/h
Kommentit (33)
Jos vain paikat kestävät niin ottaisin vastaan. Tuohan tekisi noin 2500 euroa bruttona kuussa, jos kyse on kokoaikatyöstä. Se on reilusti yli 1000 euroa enemmän kuin mitä nyt saan työttömänä tukia yhteensä.
Vierailija kirjoitti:
Avaisiko ap vähän, että miksi ei ottaisi vastaan, jos on työtön?
Palstatyöttömäthän tuuttaa päivästä toiseen ketjuja, joissa kerrotaan, ettei töihin voi mennä. Kun on sitä ja tätä ja palkkakin on niin huono.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No todellakin ottaisin. Noita renkaita nostellessa älä nostele selkä lötkönä nuudelina.
Joo onhan tuo palkka ihan kiva jäi vaan mietityttämään et mitenköhän kroppa kestää pidemmän päälle tuollaista 8tuntia päivässä renkaiden nostelua.
-ap
Siitähän se kunto nousee.
ongelma ei ole kunto, jos olisi ollut ei ne olisi minua sinne edes pyytäneet kun tietävät ettei niissä hommissa pärjää huonolla kunnolla.
Arvon tässä vaan että onko sen arvoista että voi hajota paikkoja.
-ap
Ota paikka vastaan ja etsi samalla muita töitä? Vai oletko ollut vasta vähän aikaa työttömänä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avaisiko ap vähän, että miksi ei ottaisi vastaan, jos on työtön?
Palstatyöttömäthän tuuttaa päivästä toiseen ketjuja, joissa kerrotaan, ettei töihin voi mennä. Kun on sitä ja tätä ja palkkakin on niin huono.
Ei vaan valtamedia tekee jatkuvasti kirjoituksia, joissa "työttömät" kertovat miksi työtä ei voi tai kannata ottaa vastaan.
Jos mahdollista, niin aloita vaikka puolipäiväisenä ensin. Siinä on rikkoutumisen vaara suuri, jos ihan kylmiltään lähtee. Etenkin jos olet keski-ikäinen, niin kannattaa varoa kiertäjäkalvosin-oireyhtymää. Eli loitonnukset helposti hajottaa koko olkapään. Mulla on toinen mennyt kerran ja toinen kaksi, ja siinä menee tolkuttomasti aikaa, ennen kuin paranivat.
Täällä moni sanoo että menisi mutta kuinka moni teistä oikeasti jaksaisi noin raskasta työtä?
Fyysinen työ saattaa olla joillekin kaupassa hyllyjen täyttäminen missä joutuu nostamaan kilon jauhopusseja, onhan tämä ap:n fyysinen työ ihan eri levelillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se oli työkkärin tarjous niin pitäähän siihen hakea. Muuten en ottais.
Ihan oma hakemus oli ilman työkkäriä.
ei muuten kannata ikinä kertoa työnantajalle että on hakenut paikkaa työkkärin suosituksesta, tai no jos et missään nimessä halua paikkaa niin sitten sano.
Ihan ohi mennen mainiten, tuntuu että työvoimatoimisto on kirosana niin työaänantajille kuin myös työnhakijoille. Mitä virkaa tuolla puljulla edes on, jos se ei auta ketään työllistymään? Toimiiko muissa maissa työkkärit niinkuin pitääkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se oli työkkärin tarjous niin pitäähän siihen hakea. Muuten en ottais.
Ihan oma hakemus oli ilman työkkäriä.
ei muuten kannata ikinä kertoa työnantajalle että on hakenut paikkaa työkkärin suosituksesta, tai no jos et missään nimessä halua paikkaa niin sitten sano.
Ihan ohi mennen mainiten, tuntuu että työvoimatoimisto on kirosana niin työaänantajille kuin myös työnhakijoille. Mitä virkaa tuolla puljulla edes on, jos se ei auta ketään työllistymään? Toimiiko muissa maissa työkkärit niinkuin pitääkin?
En osaa sanoa mutta minä laitoin yhden hakemuksen missä luki että löysin ilmoituksen työkkärin sivuilta. no ei kuulunut työnantajasta.
Muutama kuukausi myöhemmin laitoin samalle työnantajalle vahingossa työhakemuksen mutta siinä olin laittanut että löysin ilmoituksen duunitorista. Parintunnin päästä soi jo puhelin ja pyysivät minut haastatteluun.
Ei taida olla kovin suuressa suosiossa työnantajalle tyrkytetyt työntekijät.
Käy tekemässä vähän aikaa ja eroa koeajalla, jos tuntuu pahalta. Muista nostaa jaloilla, ei selällä.
Ottaisin. Tarjotaanko sellaista sitten minulle? Ei.
Uusi hallitus kun saa asiat kuntoon niin saat 3€ tunnissa ota tai jätä.
Minä en nosta prsettäni tuolilta alle 100€/h. Usein pyydän 150-180€/tunti. Ja olen ammattiauttaja. Älkää tyytyykö liian vähään raskaassa työssä.