Tarjottiin töitä 15.62€/h
Kommentit (33)
Avaisiko ap vähän, että miksi ei ottaisi vastaan, jos on työtön?
Vaatiko työ koulutusta? Kuinka pitkäksi aikaa työtä tarjotaan?
Olen tehnyt vuosia pienemmällä palkalla fyysistä työtä.Tottakai ottaisin tuolla palkalla vastaan.
En ottaisi vastaan, koska jaksaisin sitä ehkä puoli tuntia eli saisin alle 8 euroa miinus verot.
Olen tehnyt todella fyysistä hommaa melekin 5 euroa huonommallakin palkalla.
Jos arvelet, että kuntosi kestää, niin ota. Palkka saattaisi olla huonompikin.
Opiskelin insinööriksi ja tuntipalkkani oli vain muutaman euron parempi... Think about it.
Moni saa fyysisestäkin työstä sen 10-11 € tunti, että sinuna olisin jo laittamassa työhousuja jalkaan jos ei muutakaan ole.
Ap on yksi palstan persu-trolleista...Pukkaa tuntipalkalla säälittäviä avuksia, palkka maksetaan ruplina..
Mun tuntipalkka lähihoitajana yksityisellä on 13,87€, sisältää kaksi kokemuslisää. Työ fyysisesti raskasta vanhustyötä. Saisikin 15,62€/h.
Työ on käytännössä autojen renkaiden nostelua konteista toisiin.
huolinta-alan varasto tes missä minimi 15.62e/h.
-ap
No todellakin ottaisin. Noita renkaita nostellessa älä nostele selkä lötkönä nuudelina.
Vierailija kirjoitti:
No todellakin ottaisin. Noita renkaita nostellessa älä nostele selkä lötkönä nuudelina.
Joo onhan tuo palkka ihan kiva jäi vaan mietityttämään et mitenköhän kroppa kestää pidemmän päälle tuollaista 8tuntia päivässä renkaiden nostelua.
-ap
2016 lähtien olen ollut kausityössä alle 12€/h
Jos se oli työkkärin tarjous niin pitäähän siihen hakea. Muuten en ottais.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo onhan tuo palkka ihan kiva jäi vaan mietityttämään et mitenköhän kroppa kestää pidemmän päälle tuollaista 8tuntia päivässä renkaiden nostelua.
-ap
Kroppa tottuu siihen aika hyvin :)
Vierailija kirjoitti:
Jos se oli työkkärin tarjous niin pitäähän siihen hakea. Muuten en ottais.
Ihan oma hakemus oli ilman työkkäriä.
ei muuten kannata ikinä kertoa työnantajalle että on hakenut paikkaa työkkärin suosituksesta, tai no jos et missään nimessä halua paikkaa niin sitten sano.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Siitähän se kunto nousee.
Minä menen huomenna lapio hommiin 15 eurolla tunti. Työ todella fyysistä pitää lapiolla kaivaa maata. Työ vaan kestää yhden päivän joten otin homman vastaan. En tekis muuten fyysistä töitä pitkään.