Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiva vappu takana

Vierailija
01.05.2023 |

ja ihana arki edessä. Ihan parasta! Aamulla lapset kouluun ja lenkille. Sen jälkeen oma aamupala ja töiden pariin. Iltapäivällä ruoanlaittoa samalla kun lapset tekee läksyjä ja perheen yhteistä ulkoilua, lukemista, lautapelejä, piirtämistä tms. Kun lapset nukkuu, niin kuppi lämmintä teetä ja kirjan lukua. Elämä on ihanaa!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten samanlaista mutta olen työttömänä, joten aamupalan jälkeen selaan avoimet työpaikat ja lähetän mahdollisesti hakemuksia. Iltapäivästä ajattelin käydä museossa. Kirjastossakin voisin käydä loppuviikosta ja suunnitella viikonlopun ja ensi viikon ruokalistan ja käydä tekemässä ostokset. Ei valittamista.

Vierailija
2/5 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana asenne. Tuohon kun itekin pystyis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alko loma. Nukun pitkään ja sitten ehkä joku leffa.

Vierailija
4/5 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on arki ja eläkkeellä on kivaa katsoa, kun moni menee töihin. Nauttia vapaudesta ja huomenna tulee eläke. Miehen kanssa ostoksille. Ajattelin laittaa pihaa. Nyt 60+ ikäisenä elän elämän parasta aikaa.

Vierailija
5/5 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten samanlaista mutta olen työttömänä, joten aamupalan jälkeen selaan avoimet työpaikat ja lähetän mahdollisesti hakemuksia. Iltapäivästä ajattelin käydä museossa. Kirjastossakin voisin käydä loppuviikosta ja suunnitella viikonlopun ja ensi viikon ruokalistan ja käydä tekemässä ostokset. Ei valittamista.

Entäpä jos olet esim 20-30v työttömänä. Jaksatko sen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi