Miksi puolison eväiden valmistus aiheuttaa vauvapalstalla närää?
Itse teen mielelläni, tiedänpä samalla mitä jää seuraavaksi päiväksi jääkaappiin ruokaa. Tällä palstalla nousee heti meteli, jos kertoo tekevänsä puolisolle eväät töihin.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Jokainen tekee eväät kuten parhaaksi näkee. Sitä mietin, että mistä toinen voi tietää mitä toinen haluaa syödä evääksi tai haluaako käydä jossain lounaalla?
Siitä minä tiesin, että ei halunnut käydä missään lounaalla, kun kertoi. Työpaikan kahvihuoneessa heillä oli tapana syödä. Enkä minä siitä piitannut, mitä olisi halunnut syödä, jos ei erikseen sanonut jostakin, että ei sitä halunnut. Laitoin evääksi sitä, mitä kaapissa sattui milloinkin olemaan, yleensä edellisen päivän tähteitä.
Nyt hän on eläkkeellä, ja laitan vain omat evääni.
Onko kovin tavallista että ihmiset syövät töissä omia eväitä? Ymmärrän että metsuri ottaa eväät, mutta eikö yleensä töissä ole ruokaa ja lähistöllä lounaspaikkoja?
Mitä asiaan tulee niin sehän on tosi kultaista että tekee toiselle eväät. Kaipa se toinen sitten muistaa jossain toisessa astiassa. Parisuhteen hienoutta.
Vierailija kirjoitti:
Onko kovin tavallista että ihmiset syövät töissä omia eväitä? Ymmärrän että metsuri ottaa eväät, mutta eikö yleensä töissä ole ruokaa ja lähistöllä lounaspaikkoja?
Mitä asiaan tulee niin sehän on tosi kultaista että tekee toiselle eväät. Kaipa se toinen sitten muistaa jossain toisessa astiassa. Parisuhteen hienoutta.
On se tavallista. Mun työpaikan lähellä lounaspaikoissa lounaat maksaa n. 12 euroa. Laskepa siitä kuinka paljon ne lounaat tekee kuussa ja kuinka paljon ruokaa sillä rahalla saa itse tekemällä. Emme kaikki ole erityisen hyvätuloisia.
Kyllä minä edelliselle exälle tein joka päivä aamupalan valmiiksi ja keittelin kahvit, heräsin aikaisemmin ja pieni ele mutta oli suuri ilo hänelle.
M
Vierailija kirjoitti:
Sitä mietin, että mistä toinen voi tietää mitä toinen haluaa syödä evääksi tai haluaako käydä jossain lounaalla tai kysytäänkö puolisolta eväitä tehdessä tämä. Työpaikallani on mies joka vuosia söi aina vaimon laittamia eväitä, jotka oli tehty vaimon terveysperiaatteiden mukaisesti. Muut kävivät yhdessä lounaalla. Mies erosi vaimostaan ja alkoi käydä lounaalla. Myönsi, että on syönyt eväitä tarpeeksi ja oli ollut niitä takkia myöten täynnä.
Ihme vätys mieheksi, jos ei oo uskaltanut vaimolleen puhua, vaan erosi 😅..
Miesviha-foorumilla aiheuttaakin vihaa se, että miehelle on eväät kaapissa.
Ja kuitenkin piti tulla meuhkaamaan.