Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetteko ihmisiä, jotka mykkäkouluilee Whatsapin kanssa

Vierailija
01.05.2023 |

Jos jokin asia ei miellytä?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain ihme mykkäilijöitä siellä on. Viestiä ei lueta tai sitten luetaan muttei vastata.

Vierailija
2/15 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tiedä, pitikö mies mykkäkoulua vai loppuiko kiinnostus, mutta itseltänikin loppui sitten kiinnostus. Ei olla yhteyksissä enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikilla ole aikaa siellä kyttäillä muiden PAIKALLA oloa, kuten sulla. Sääli😁

Vierailija
4/15 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ne on kaikki miehiä. Väitetään kiinnostunutta mut juttu ei luista eikä mitään kiinnosta naiselta kysyä. Hyvä jos kiinnostaa edes vastata kun nainen kysyy. Laitan heti luiskaan mut mieskin vois avoimesti sanoa et ei kiinnosta.

Vierailija
5/15 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muuten

Vierailija
6/15 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi muuten

Se paikallaolo-ominaisuus edes on olemassa muusta syystä kuin kyttäystarkoituksessa?

Vierailija
7/15 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuhlaantuis tunteja ja tunteja päivöstä, jos vastailisin kaikklle heti ja alkaisin viestitellä ihmisten kanssa. Mulla ei jöis itselle aikaa eikä hoitaa kaikkia päivän velvollisuuksia, jos en olis "ilkeä mykkäkouluilija" :D

Vierailija
8/15 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tuhlaantuis tunteja ja tunteja päivöstä, jos vastailisin kaikklle heti ja alkaisin viestitellä ihmisten kanssa. Mulla ei jöis itselle aikaa eikä hoitaa kaikkia päivän velvollisuuksia, jos en olis "ilkeä mykkäkouluilija" :D

Eli sä vastaat viesteihin öisin vai? Viekö se silloin jotenkin vähemmän aikaa?

Vierailija
9/15 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä, anteeksi kaikki unohdan aina ja sitten nolottaa kun on myöhässä :( en piruillakseni

Vierailija
10/15 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi muuten

Se paikallaolo-ominaisuus edes on olemassa muusta syystä kuin kyttäystarkoituksessa?

Whatsapissa sentään se on reilusti niin että jos sen laittaa pois näkyvistä, niin ei näe muidenkaan paikallaoloa. Eräässä toisessa viestimessä voi mennä näkymättömäksi ja silti nähdä kaikki muut normaalisti ja se on mielestäni hanurista, oikein kyttääjän unelma se vaikka sitä kaikki perustelee jollain yksityisyydellä.

Vierailija
11/15 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennuin vakavasti. Joskus on parempi olla hipihiljaa kuin sanoa vahingossa masennuspäissään jotain mitä myöhemmin katuisi. Kyllä ne varmaan sitten ymmärtää joskus jos nousen tästä suosta. Leikitään sen aikaa vaikka että olen jossain Intiassa löytämässä itseäni eikä ole kenttää tjsp

Vierailija
12/15 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo yks kaveri harrastaa tätä. Mä aina toivon, että vois taas pitää mulle mykkäkoulua niin ei tarvis olla päivittäin lukemas sen viestejä. Kerran piti kaks vkoa mykkäkoulua ja toivoin, että jatkuis vaan. Hauskaa oli myös se, että hän kuvitteli, että olisin jotenkin syvästi loukkaantunut tai harmissani asiasta. Sitten, kun otti yhteyttä niin aloitti, että HÄN on nyt valmis keskustelemaan asiasta ja siin vaihees ite olen jo, että anteeksi, että mistä asiasta?

Vierailija
13/15 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi muuten

Whatsapissa sentään se on reilusti niin että jos sen laittaa pois näkyvistä, niin ei näe muidenkaan paikallaoloa. Eräässä toisessa viestimessä voi mennä näkymättömäksi ja silti nähdä kaikki muut normaalisti ja se on mielestäni hanurista, oikein kyttääjän unelma se vaikka sitä kaikki perustelee jollain yksityisyydellä.

Harva silti käyttää sitä ja jos itse on niitä harvoja, sen voi ottaa pois päältä ja käydä kyyläämässä ja sitten laittaa takaisin.

Vierailija
14/15 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mykkäkoulua, jos ei päivystä wa:ssa yötäpäivää. Sattuu olemaan muutakin tekemistä kuin olla kokoajan saatavilla.

Vierailija
15/15 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot sellainen sopo varas. Utelet kaikenlaista, muttet kerro itsestäsi juurikaan...