Deittailisitko minua?
Olen 40v mies. Pituus on 180cm ja paino 86kg ja olen lihaksikas. Olen introvertti, mutta haluaisin kuitenkin perheen ja lapsia. Haluaisin oman pojan ja tyttären, joille opettaa asioita ja joita kasvattaa. Haluaisin myös vaimon, jonka kanssa jakaa elämää.
Tienaan n. 60k vuodessa asiantuntijatöissä. Tulevaisuudessa on tavoitteena käydä ulkomailla expattina ja edetä uralla johtotehtäviin.
Harrastan kokkailua, lukemista, matkustelua ja kuntosalilla treenaamista. Unelmana on matkustaa Japaniin ja kiivetä Fujille.
Kommentit (121)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei?
Ei tuossa ollut mitään mikä herättäisi mielenkiinnon. Pelkkää pinnallista luettelointia.
Mitä asioita tuossa pitäisi olla?
Jotain siitä millainen olet ihmisenä. Ja ei, en tarkoita nyt mitään pinnallisia asioista.
No pitäisi tavata livenä. Ei oikein tuollaisen lyhyen tekstin perusteella voi sanoa yhtään mitään. Ei siinä mitään turnoffia ollut. Hyvä että on perusasiat kunnossa. Persoonan näkee sitten oikeassa elämässä.
Outoa, että olet 40-vuotias, etkä tiedä, että lasten sukupuolta ei voi vain päättää. Joo, voit sä laittaa ne tilaukseen toki sun mielikuvitusnaisen kanssa.
Perheellinen. kirjoitti:
Miksi alat pohtimaan asiaa vasta 40-vuotiaana, kun olisit voinut alkaa tehdä asialle jotain jo 20 vuotta sitten?
No jos hää tuntee olevans kypsä perheen isäks ja aviomieheks vasta nyt.
Hyvähän tuo on kun kertoo rehellisesti.
Tuleva hänen lastensa äiti miettiköön minkä ikäisenä kykenisi vielä synnyttämään ja hoitamaan vauvoja.
Setämies on game over. Sori siitä.
Japanin reissu onnistuu vasta vuoden päästä kesällä aikaisintaan.
En ymmärrä miksi ei voisi olla expat vaikka olisi pieniä lapsia? Kyllähän ne siinä mukana menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälaista kumppania etsit? Jaamme muutamia yhteisiä tavoiteita ja ehkäpä arvoakin, mutta voipi olla ettei samaan perheeseen mahdu kahta ammatillisesti uteliasta ja määrätietoista vanhempaa.
DI
Koetan olla avoimin mielin. Tärkeintä on yhteensopivuus. Minua kiinnostaa se minkälaisiin naisiin vetoan.
Varmasti vetoat moniinkin naisiin, mutta lähes nelikymppisenä ei ole helppoa luontevasti kohdata uutta ihmistä. Siinä mielessä nämä louskuttelijat ovat oikeassa, että esimerkiksi opiskeluaikana tulee ihan hakemattakin paljon mahdollisuuksia kohdata kumppani - siksi moni myös pariutuu silloin.
Perheen perustaminen ja expattius ovat ihan mahdollisia sinulle. Vaatii jonkin verran vaivannäköä, mutta tuskin sen enempää kuin lihaksikas vartalo ja urasi rakentaminen tähän mennessä. ;)
En. En unelmoi mistään mistä sinä unelmoit. Arjessa meillä olisi yhteistä.
Olen tehnyt jo lapset. Saanut ne aikuiseksi.
N47
Käviskö FWB? Ikäsi puolesta olet sopiva.
N59
Vierailija kirjoitti:
Japanin reissu onnistuu vasta vuoden päästä kesällä aikaisintaan.
En ymmärrä miksi ei voisi olla expat vaikka olisi pieniä lapsia? Kyllähän ne siinä mukana menee.
Varmasti menee, jos nainen niin päättää. Toivon että kukaan nainen ei lähde tälle setämiehelle lapsenlikaksi.
No ei oltais hyvä match, koska itselläni on jo lapset tehtynä enkä halua enää lisää lapsia. Ja myöskään en halua muuttaa ulkomaille, koska oma urani ja työni on täällä Suomessa, ja koska satun olemaan unelma-alallani (se mistä haaveilin lapsena ja nuorena) en ole valmis luopumaan tästä. Periaatteessa voisin tehdä tätä työtäni ulkomailta käsin, mutta siitä jää puuttumaan tiettyjä asioita, ja lisäksi muutenkin haluan asua Suomessa.
Minulle ratkaisee aika paljon onko yhteinen arvomaailma ja kohtaavatko ajattelutavat, sopiiko huumorintajut ja seksuaalisuudet yhteen, ja millaista suhdetta kumpikin hakee. Näistä et kertonut, joten en osaa sanoa, deittailisiko (jos siis lapsiasia ja se ulkomaille muutto ei olisi esteenä). Nuo muut mainitsemasi ominaisuudet eivät ole minulle relevantteja suhteen kannalta, vaikka toki kuulosti kivalta, että harrastat kokkailua.
Myös vaimon. Elämän tavoitteet vaikuttavat pyörivän miehen omien suoritusten ympärillä.
Toisin sanoen ensisijaisesti haluaisi lapsia, joita voisi kasvattaa.
Onko Ap harkinnut kumppanuusvanhemmuutta? Sen jälkeen voisi etsiä itselleen mieleisen puolison. Ei olisi niin suuri kiire
Vierailija kirjoitti:
En minäkään. Lapset ovat ehdottomasti turn off.
Matkustella saisit yksinään, koska minulla ei ole rahaa ja minulla on myös paniikkihäiriö, joka estää minua nousemasta lentokoneeseen.
Ei sinussa kuvailusi perusteella ole mitään "vikaa" ja luulisin että normaali terve nainen kiinnostuisi sinusta varmasti.
Oikeasti? Mielestäsi nainen ei voi olla normaali ja terve, jos ei kiinnostu av-palstalla vonkaavasta ukosta? Ei oo helppoo. :D
Vierailija kirjoitti:
En. Minulla oli sinun ikäisenäsi teini-ikäinen lapsi enkä olisi voinut kuvitellakaan aloittavani alusta eli hankkivani lisää lapsia. Nelikymppiseksi sinulla vaikuttaa muutenkin olevan paljon haaveita, tuon Japani-haaveenkin olisit voinut ihan hyvin toteuttaa jo.
Erikoinen mielipide. Hänellä on ollut vasta 20 vuotta omaehtoista elämää, sitä ennen noin 20 vuotta lapsuudenkodin ehdoilla.
Eliniän odote on vielä toiset 40 vuotta, joten eiköhän Fukullekin kerkiä. Minne Prisman hyllyväliin te muut hukkaatte haaveenne?
Vierailija kirjoitti:
Myös vaimon. Elämän tavoitteet vaikuttavat pyörivän miehen omien suoritusten ympärillä.
Toisin sanoen ensisijaisesti haluaisi lapsia, joita voisi kasvattaa.
Onko Ap harkinnut kumppanuusvanhemmuutta? Sen jälkeen voisi etsiä itselleen mieleisen puolison. Ei olisi niin suuri kiire
Jos haluaa asua ulkomailla niin kumppanuusvanhemmuus on kyllä tuhoontuomittu ajatus.
Vierailija kirjoitti:
N59
En ole kiinnostunut FWB. Laitoin tänne vain testimielessä tuon ilmoituksen ja meinasin muokata sitä vielä palautteen myötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Minulla oli sinun ikäisenäsi teini-ikäinen lapsi enkä olisi voinut kuvitellakaan aloittavani alusta eli hankkivani lisää lapsia. Nelikymppiseksi sinulla vaikuttaa muutenkin olevan paljon haaveita, tuon Japani-haaveenkin olisit voinut ihan hyvin toteuttaa jo.
Erikoinen mielipide. Hänellä on ollut vasta 20 vuotta omaehtoista elämää, sitä ennen noin 20 vuotta lapsuudenkodin ehdoilla.
Eliniän odote on vielä toiset 40 vuotta, joten eiköhän Fukullekin kerkiä. Minne Prisman hyllyväliin te muut hukkaatte haaveenne?
Vasta 20 vuotta omaehtoista elämää 😂? Vasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N59En ole kiinnostunut FWB. Laitoin tänne vain testimielessä tuon ilmoituksen ja meinasin muokata sitä vielä palautteen myötä.
Miten aiot muokata?
Tule vain avoimesti kaapista. Eikö nuo lihakset juuri mainita miesten vuoksi? Naisia ne EVVK.