Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nolointa mitä olet tehnyt juhlissa kännissä?

Vierailija
01.05.2023 |

Kerro mikä on pahinta ja miten siitä selvisit. Näin vapun kunniaksi..

Kommentit (305)

Vierailija
181/305 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä juuri typerämpää keskusteluaihetta voisi keksiä. Mutta kommentoijia tuntuu riittävän, joten onneksi vaan olkoon!!

Taidat olla jurrissa?

Vierailija
182/305 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelannut uhkapeliä, elikkäs korttia rahapanoksilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/305 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkanut värjäämään hiuksia eli olin ostanut kaupasta hiusvärin, jolla laitetaan vaaleita raitoja. Kännissä päätin alkaa värjäämään ja tottakai otin käteen hiuksia ja siihen sit sitä väriä :/ eli tukka oli ihan järkyn näkönen päältä 🤣 kauheita isoja vaaleita "raitoja" 🤣

Seuraavana päivänä en kehdannu tietenkään mennä kampaajalle vaan laitoin huivin ja kauppaan ostamaan tummaa hiusväriä ja onneks se toimi! 🤗

Vierailija
184/305 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli yhden sukulaiset hienot häät. Uskonnolliset eikä siellä alkoholia juotu tietenkään. Minua jännitti häihinlähtö niin paljon että napsin parit rauhoittavat. Olin myös varautunut kahdella siiderillä rentouttaakseni itseni. Enpä sitten arvannut mitä nuo kaksi saa yhdessä aikaan. Käyttäydyin erittäin huonosti ja nolasin itseni ja koko suvun. Hävettää vieläkin. Nykyään olen raivoraitis.

Vierailija
185/305 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nolointa on, että kännissä oksentajat ja paskantajat pääsee tänne leuhkimaan saavutuksillaan.

Kun noin kovasti harmittaa, niin kaikkien puolesta vastaan ettei kukaan pane pahakseen jos itsekin paskannat housuusi ja leuhkit sitten.

Vierailija
186/305 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riidan jälkeen mies harrasti seksiä käp,ykakun kanssa..

Lyhyestä virsi kausi. Meillä oli juhlat ja vieraita ja tuli ehkä nosteltua maljoja tavallista enemmän. Vieraiden lähdetyä mies oli jotenkin erityisen halukas, kulki perässä puristelemassa ja työnsi erek.tiotaan py.llyäni vasten kun siivosin pöytää. Tätä jatkui niin ärähdin että että tänäänhän en enää tosiaankaan jaksa, ja niin mies pudotti housunsa ja alkoi P .A N. N A pöydällä ollutta käp.y.kakkua. Kysyin että onko mies seonnut mutta tämä vain jatkoi panemista sanomatta mitään, ähisi ja silitti toisella kädellä kakun pintaa. Siinä vaiheessa riitti ja menin kylpyhuoneeseen itkemään. Nyt mies nukkuu humalaansa pois. Siis voi itku, voiko ihminen seota ilman mitään ennusmerkkejä?

Tää oli mun lempitarina näistä

No kas kun ei pannut hyydekaakkua.

Miten joku uskoo tuon jutun 🙈

Vierailija
187/305 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riidan jälkeen mies harrasti seksiä käp,ykakun kanssa..

Lyhyestä virsi kausi. Meillä oli juhlat ja vieraita ja tuli ehkä nosteltua maljoja tavallista enemmän. Vieraiden lähdetyä mies oli jotenkin erityisen halukas, kulki perässä puristelemassa ja työnsi erek.tiotaan py.llyäni vasten kun siivosin pöytää. Tätä jatkui niin ärähdin että että tänäänhän en enää tosiaankaan jaksa, ja niin mies pudotti housunsa ja alkoi P .A N. N A pöydällä ollutta käp.y.kakkua. Kysyin että onko mies seonnut mutta tämä vain jatkoi panemista sanomatta mitään, ähisi ja silitti toisella kädellä kakun pintaa. Siinä vaiheessa riitti ja menin kylpyhuoneeseen itkemään. Nyt mies nukkuu humalaansa pois. Siis voi itku, voiko ihminen seota ilman mitään ennusmerkkejä?

Ihan hulvatonta :D

Tuohan oli aika luovan hauska ratkaisu jännitteiseen tilanteeseen. Mies turhautui mutta ei purkanut sitä sinuun, vaan kakkuun.

Vierailija
188/305 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketaanko teinivuosien bileet juhliksi?

Luokkakaverin 15 tai 16vuotis bileissä oksensin keittiön lavuaariin ja sen jälkeen menin kyykkypissalle pienen rivarin takapihalle,jossain vaiheessa näytin myös tissit (vahingossa kun kuminauhaolkaimet topissa). Ja muut vaan yllytti ettå juo lisää Tiina!

Kotimatkalla kaatuilin pyörällä ja aamulla isäni ihmetteli ,miten olin päässyt kotiin niin solmussa olevalla pyörällä 😅

Vierailija
189/305 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin sekasaunaan pelkkien miesten kanssa. Ja siitä mereen nakkena. Miehet seisoivat rannalla rivissä tuijottamassa kun nousin vedestä. V-ttaa vieläkin etten vetänyt uikkareita päälle.

Vierailija
190/305 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Panin lihavaa naista.

M42

Eikö sun 1,5 cm pikkukiku riittänyt edes huulille?

Sinulla taisi käydä pilkkuvirhe tuossa, mutta jos on kunnolla läskiä välissä niin ihan normin 15-senttiselläkin voi olla vaikeuksia ylettää.

Vierailija
191/305 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oksensin pesukoneeseen kotibileissä

Itse jäin jumiin pesukoneeseen ja täytyi hälyyttää appiukko paikalle. Panotouhuihin siinä päädyttiin

🤣🤣🤣🤣

Vierailija
192/305 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juonut ronskisti boolia suoraan astiasta. :(

Vierailija
193/305 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käpykakkupano oli huippu! Kiitos nauruista

Vierailija
194/305 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähettänyt pitkiä avautumisviestejä ihastuksilleni.

Vierailija
195/305 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Panin vaimon pikkusiskoa mökkibileissä ja jäätiin rysän päältä kiinni. Tästä on jo liki 10 vuotta, mutta vaimo jaksaa silti sille päälle sattuessaan sättiä ja syyllistää edelleen. En käsitä, toki oli noloa ja olisi saanut jäädä tekemättä mutta mistään salasuhteesta ei ollut kyse, pelkkä viaton kännipano.

Minulle taas kävi mökillä niin, että päädyin vällyjen väliin tätini kanssa. Voitte uskoa, että se oli ensimmäinen ja viimeinen mökkireissu sillä kokoonpanolla. Hävetti, mutta olen tuon jälkeen muistellut insidenttiä ihan lämmöllä

Tuttu juttu tuo sukulaisten kanssa muhinointi... Siitä vaan ei uskalleta puhua. Itselläkin tuon kaltainen kokemus männävuosilta. Tädin kanssa saunassa lähti mielikuvitus ensin nuorella pojalla laukkamaan ja sitten kädet olivatkin jo tositoimissa jne

Täh? Oletko tosissasi vai trolli? Ikinä en ole kuullut kenenkään harrastavat seksiä tai mitään muutakaan kenenkään sukulaisen, siskon miehen tms kanssa oikeassa elämässä.

Et ole kuullut, koska näistä ei puhuta.

Mutta täällä sitten joka toinen paljastaa panneensa tätiään? Tosi uskottavaa! Miksi kukaan sukulainen ei ole koskaan lähestynyt minua??

Enemmän on näitä perverssejä sukulaismiehiä jotka ahdistelevat tai hyväksikäyttävät sukulaislapsiaan kuin näitä "panimme tädin/veljen/siskon/vanhemman jne. kanssa yhteisymmärryksessä ja hyvät muistot jäi" tapauksia. Joku täällä varmaan fantasioi.

Vierailija
196/305 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pussailin kiihkeästi pomon vaimon kanssa. Olen keski-ikäinen nainen.

Vierailija
197/305 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaaduin saunassa ja käteni otti tukea appiukon peniksestä. Tämän jälkeen naimme koko aamuyön.

Kiitos itkunauruista paskan päivän päätteeksi 😂

Referenssinä vielä, että olen nauranut viime vuoden aikana ääneen tasan kaksi kertaa ja tämä oli se toinen.

Vierailija
198/305 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme laivareitillä tyttöjen kanssa, ja jostain käsittämättömästä syystä join itseni humalaan, vaikken yleensä koskaan edes nuorena käyttänyt alkoholia humaltuakseni, korkeintaan lasi tai pari. Sieltä laivan diskosta löysin ihanan pojan jonka kanssa menin hyttiin, tämäkin jo noloa. Aamulla sitten oksensin meidän tyttöjen yhteisessä hytissä, ja he todella ihmettelivät ääneen tilannetta. En koskaan tämän jälkeen lähtenyt enää tyttöjen laivareitillä, ja vieläkin, nyt keski-ikäisenä ja 20 v myöhemmin mietin mikä ihme minuun silloin meni.

Vierailija
199/305 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Panin vaimon pikkusiskoa mökkibileissä ja jäätiin rysän päältä kiinni. Tästä on jo liki 10 vuotta, mutta vaimo jaksaa silti sille päälle sattuessaan sättiä ja syyllistää edelleen. En käsitä, toki oli noloa ja olisi saanut jäädä tekemättä mutta mistään salasuhteesta ei ollut kyse, pelkkä viaton kännipano.

Minulle taas kävi mökillä niin, että päädyin vällyjen väliin tätini kanssa. Voitte uskoa, että se oli ensimmäinen ja viimeinen mökkireissu sillä kokoonpanolla. Hävetti, mutta olen tuon jälkeen muistellut insidenttiä ihan lämmöllä

Tuttu juttu tuo sukulaisten kanssa muhinointi... Siitä vaan ei uskalleta puhua. Itselläkin tuon kaltainen kokemus männävuosilta. Tädin kanssa saunassa lähti mielikuvitus ensin nuorella pojalla laukkamaan ja sitten kädet olivatkin jo tositoimissa jne

Täh? Oletko tosissasi vai trolli? Ikinä en ole kuullut kenenkään harrastavat seksiä tai mitään muutakaan kenenkään sukulaisen, siskon miehen tms kanssa oikeassa elämässä.

Et ole kuullut, koska näistä ei puhuta.

Mutta täällä sitten joka toinen paljastaa panneensa tätiään? Tosi uskottavaa! Miksi kukaan sukulainen ei ole koskaan lähestynyt minua??

Ei minuakaan. Sen sijaan sukulaisten vaimot ja tyttöystävät on lähestyneet.

Vierailija
200/305 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissasin haarat levällään keskelle olohuoneen lattiaa muiden katsellessa vieressä... Voi niitä nuoruusvuosia...

t. Nainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä