Nolointa mitä olet tehnyt juhlissa kännissä?
Kerro mikä on pahinta ja miten siitä selvisit. Näin vapun kunniaksi..
Kommentit (305)
Vessa oli varattu niin yrjösin parvekkeelta. Siinä oli sisäänkäynti just alapuolella ja yks tyyppi just ja just sai väistettyä tavaran.
Vierailija kirjoitti:
Veljeni lapsen tylsillä synttäreillä päätin repäistä kunnolla ja riisuin alapääni paljaaksi. Menin lattialle makuulle ja laitoin vaginaani pingispalloja. Niitä sitten pompsautin ulos jatkuvalla syötöllä vähän matkan päässä olevaan kattilaan.
En nyt sanoisi, että hävetti, mutta oli jotenkin levoton olo seuraavana päivänä.
Tää oli päivän huonoin vitsi.
Vierailija kirjoitti:
Veljeni lapsen tylsillä synttäreillä päätin repäistä kunnolla ja riisuin alapääni paljaaksi. Menin lattialle makuulle ja laitoin vaginaani pingispalloja. Niitä sitten pompsautin ulos jatkuvalla syötöllä vähän matkan päässä olevaan kattilaan.
En nyt sanoisi, että hävetti, mutta oli jotenkin levoton olo seuraavana päivänä.
:DDDDDSSS
Vierailija kirjoitti:
Vessa oli varattu niin yrjösin parvekkeelta. Siinä oli sisäänkäynti just alapuolella ja yks tyyppi just ja just sai väistettyä tavaran.
Yöök, menitkö siivoamaan yrjön?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Panin vaimon pikkusiskoa mökkibileissä ja jäätiin rysän päältä kiinni. Tästä on jo liki 10 vuotta, mutta vaimo jaksaa silti sille päälle sattuessaan sättiä ja syyllistää edelleen. En käsitä, toki oli noloa ja olisi saanut jäädä tekemättä mutta mistään salasuhteesta ei ollut kyse, pelkkä viaton kännipano.
Minulle taas kävi mökillä niin, että päädyin vällyjen väliin tätini kanssa. Voitte uskoa, että se oli ensimmäinen ja viimeinen mökkireissu sillä kokoonpanolla. Hävetti, mutta olen tuon jälkeen muistellut insidenttiä ihan lämmöllä
Tuttu juttu tuo sukulaisten kanssa muhinointi... Siitä vaan ei uskalleta puhua. Itselläkin tuon kaltainen kokemus männävuosilta. Tädin kanssa saunassa lähti mielikuvitus ensin nuorella pojalla laukkamaan ja sitten kädet olivatkin jo tositoimissa jne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Panin vaimon pikkusiskoa mökkibileissä ja jäätiin rysän päältä kiinni. Tästä on jo liki 10 vuotta, mutta vaimo jaksaa silti sille päälle sattuessaan sättiä ja syyllistää edelleen. En käsitä, toki oli noloa ja olisi saanut jäädä tekemättä mutta mistään salasuhteesta ei ollut kyse, pelkkä viaton kännipano.
Minulle taas kävi mökillä niin, että päädyin vällyjen väliin tätini kanssa. Voitte uskoa, että se oli ensimmäinen ja viimeinen mökkireissu sillä kokoonpanolla. Hävetti, mutta olen tuon jälkeen muistellut insidenttiä ihan lämmöllä
Tuttu juttu tuo sukulaisten kanssa muhinointi... Siitä vaan ei uskalleta puhua. Itselläkin tuon kaltainen kokemus männävuosilta. Tädin kanssa saunassa lähti mielikuvitus ensin nuorella pojalla laukkamaan ja sitten kädet olivatkin jo tositoimissa jne
Täh? Oletko tosissasi vai trolli? Ikinä en ole kuullut kenenkään harrastavat seksiä tai mitään muutakaan kenenkään sukulaisen, siskon miehen tms kanssa oikeassa elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Imin veljeni munaa hänen 18v synttärilahjaksi.
Oletko tosissasi? Miksi kaikki kirjoittelee tänne sukulaisistaan tai muusta sukurutsauksesta? Vai onko kuitenkin yksi ja sama tyyppi.
N. 25- vuotiaana eräs mielialalääke aiheutti minulle manian ( alkoi lääkkeen kanssa samaan aikaan - loppui välittömästi lopetetttuani ). Olin juonut ja käyttänyt laittomia piristeitä, kun sain päähäni, että nyt on idea tehdä suihinottoshow bileissä kaikkien katsellessa. Näin toki tapahtui.
Kaverini vähän ihmettelivät jälkeenpäin - olen ihan tavis heteromies.
En kehdannut enää liikkua heidän kanssaan.
Olen myös joskus tolkuttomassa humalassa aloittanut tappelun, mitä häpeän syvästi näin aseistakieltäytyjänä ja pasifistina.
Putkassa joskus 17 v. Päästiin baariin - tuplaviskejä ja polteltavaa - sammuin bussipysäkille.
Virtsasin joskus partsilla, kun luulin olevani vessassa - n.4,5%
Ihan järjettömän WT - läppiä, mutta nyt 50v. iskä ja Yo - käyty - duunissa, kohtuu raitis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en tietenkään.
Vierailija kirjoitti:
Halusin nähdä kun teet plussapallomainoksen.
Vierailija kirjoitti:
Imin veljeni munaa hänen 18v synttärilahjaksi.
Aika homoo touhuu.
Vierailija kirjoitti:
Oksentanut tutun sohvalle. En kertonut että se olin minä.
Mulle kävi vähän samoin. Mietin et onko järkevämpi kertoa totuus vai vaan olla hiljaa, kun ei kukaan tiedä kuka juhlija se on ollut.
Kaaduin saunassa ja käteni otti tukea appiukon peniksestä. Tämän jälkeen naimme koko aamuyön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halusin nähdä kun teet plussapallomainoksen.
Plop plop plop...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täh? Oletko tosissasi vai trolli? Ikinä en ole kuullut kenenkään harrastavat seksiä tai mitään muutakaan kenenkään sukulaisen, siskon miehen tms kanssa oikeassa elämässä.
Niin koska aihe on tabu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en tietenkään.
Mikset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin koska aihe on tabu.
Kaikki harrastaa, mutta kukaan ei puhu?
Vierailija kirjoitti:
Riidan jälkeen mies harrasti seksiä käp,ykakun kanssa..
Lyhyestä virsi kausi. Meillä oli juhlat ja vieraita ja tuli ehkä nosteltua maljoja tavallista enemmän. Vieraiden lähdetyä mies oli jotenkin erityisen halukas, kulki perässä puristelemassa ja työnsi erek.tiotaan py.llyäni vasten kun siivosin pöytää. Tätä jatkui niin ärähdin että että tänäänhän en enää tosiaankaan jaksa, ja niin mies pudotti housunsa ja alkoi P .A N. N A pöydällä ollutta käp.y.kakkua. Kysyin että onko mies seonnut mutta tämä vain jatkoi panemista sanomatta mitään, ähisi ja silitti toisella kädellä kakun pintaa. Siinä vaiheessa riitti ja menin kylpyhuoneeseen itkemään. Nyt mies nukkuu humalaansa pois. Siis voi itku, voiko ihminen seota ilman mitään ennusmerkkejä?
Siitä tuli sitten häpykakku. Söittekö muuten sen?
Luuletko?