Nolointa mitä olet tehnyt juhlissa kännissä?
Kerro mikä on pahinta ja miten siitä selvisit. Näin vapun kunniaksi..
Kommentit (305)
Vierailija kirjoitti:
Kakkasin kamalassa kännissä kerrostalon pihalle, jossa asun. Niin ja ei siinä vielä mitään. Jotenkin horjahdin sitten taaksepäin ja selkämykseni oli ihan kakassa. Hävetti niiiiiiin perkuleesti aamulla jos joku naapuri oli nähnyt tuon kakkasähellykseni.
Oliko sulla kakkajuhlat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kussut patjan märäksi.
Hereillä?
No en sentään. 😂
Nukkuessa tietenkin.
Vierailija kirjoitti:
Kakkasin kamalassa kännissä kerrostalon pihalle, jossa asun. Niin ja ei siinä vielä mitään. Jotenkin horjahdin sitten taaksepäin ja selkämykseni oli ihan kakassa. Hävetti niiiiiiin perkuleesti aamulla jos joku naapuri oli nähnyt tuon kakkasähellykseni.
Niin tää oli siis juhlien jälkeen eikä juhlissa. Sori!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko sulla kakkajuhlat?
Pihajuhlat tais olla.
Itse oksensin kans juhlien jälkeen pienkerrostalon pihalle. Tultiin vielä lasten kanssa kotiin eräistä juhlista. Varmaan naapurit katselleet että hienosti vedetty
Vierailija kirjoitti:
Yöööööök
Vittuilin kerran juhlissa monelle ihmiselle ilman mitään syytä. Hävetti kamalasti seuraavana päivänä.
Vierailija kirjoitti:
Riidan jälkeen mies harrasti seksiä käp,ykakun kanssa..
Lyhyestä virsi kausi. Meillä oli juhlat ja vieraita ja tuli ehkä nosteltua maljoja tavallista enemmän. Vieraiden lähdetyä mies oli jotenkin erityisen halukas, kulki perässä puristelemassa ja työnsi erek.tiotaan py.llyäni vasten kun siivosin pöytää. Tätä jatkui niin ärähdin että että tänäänhän en enää tosiaankaan jaksa, ja niin mies pudotti housunsa ja alkoi P .A N. N A pöydällä ollutta käp.y.kakkua. Kysyin että onko mies seonnut mutta tämä vain jatkoi panemista sanomatta mitään, ähisi ja silitti toisella kädellä kakun pintaa. Siinä vaiheessa riitti ja menin kylpyhuoneeseen itkemään. Nyt mies nukkuu humalaansa pois. Siis voi itku, voiko ihminen seota ilman mitään ennusmerkkejä?
Wtf mikä on edes käpykakku
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kähmin sisarukseni puolisoa...
Itse kähmin siskoani. Oli kyllä aamull selittelemistä kun yöllä kännissä peiton alla kädet vaeltelivat...
Mulle tapahtui sama, mutta serkun kanssa saunassa. Oli jatkot veljen hääjuhlien jälkeen ja näin siellä serkkua pitkästä aikaa (oltiin lapsina todella paljon tekemisissä mutta aikuisina etäännytty) ja päädyttiin saunaan hiprakassa ja siellä vietettiin unohtumaton yö, josta emme ole enää puhuneet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko sulla kakkajuhlat?
💩💩💩
Panin vaimon pikkusiskoa mökkibileissä ja jäätiin rysän päältä kiinni. Tästä on jo liki 10 vuotta, mutta vaimo jaksaa silti sille päälle sattuessaan sättiä ja syyllistää edelleen. En käsitä, toki oli noloa ja olisi saanut jäädä tekemättä mutta mistään salasuhteesta ei ollut kyse, pelkkä viaton kännipano.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse kähmin siskoani. Oli kyllä aamull selittelemistä kun yöllä kännissä peiton alla kädet vaeltelivat...
Mulle tapahtui sama, mutta serkun kanssa saunassa. Oli jatkot veljen hääjuhlien jälkeen ja näin siellä serkkua pitkästä aikaa (oltiin lapsina todella paljon tekemisissä mutta aikuisina etäännytty) ja päädyttiin saunaan hiprakassa ja siellä vietettiin unohtumaton yö, josta emme ole enää puhuneet
Siis mitä w h i t e t r a s h porukkaa tänne oikein kirjoittelee?
Vierailija kirjoitti:
Panin vaimon pikkusiskoa mökkibileissä ja jäätiin rysän päältä kiinni. Tästä on jo liki 10 vuotta, mutta vaimo jaksaa silti sille päälle sattuessaan sättiä ja syyllistää edelleen. En käsitä, toki oli noloa ja olisi saanut jäädä tekemättä mutta mistään salasuhteesta ei ollut kyse, pelkkä viaton kännipano.
Viaton kännipano? Kaikkea sitä kuulee.
Vierailija kirjoitti:
Minulle taas kävi mökillä niin, että päädyin vällyjen väliin tätini kanssa. Voitte uskoa, että se oli ensimmäinen ja viimeinen mökkireissu sillä kokoonpanolla. Hävetti, mutta olen tuon jälkeen muistellut insidenttiä ihan lämmöllä
Vierailija kirjoitti:
Panin lihavaa naista.
M42
Eikö sun 1,5 cm pikkukiku riittänyt edes huulille?
Kähmin bändikaverin eukkoa enkä pyytänyt silloin anteeksi. Anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle taas kävi mökillä niin, että päädyin vällyjen väliin tätini kanssa. Voitte uskoa, että se oli ensimmäinen ja viimeinen mökkireissu sillä kokoonpanolla. Hävetti, mutta olen tuon jälkeen muistellut insidenttiä ihan lämmöllä
Tänne ilmeisesti kirjoittelee joku sukulaisista haaveleiva henkilö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä w h i t e t r a s h porukkaa tänne oikein kirjoittelee?
Sattuu sitä paremmissakin piireissä, sanotaan.