Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nolointa mitä olet tehnyt juhlissa kännissä?

Vierailija
01.05.2023 |

Kerro mikä on pahinta ja miten siitä selvisit. Näin vapun kunniaksi..

Kommentit (305)

Vierailija
281/305 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikään moka ei yllä Suomen pääministerin Sanna Marinin öyhötysvideoiden tasoa lähellekään. Kesärataa 22, jauhot, kyykkytanssi, tissit Kesärannassa, reisihinkkaustanssi, hitaat Olavin kanssa jne jne. 

Kaunis rohkea pätevä nuori pääministeri NAINEN uskaltaa myös juhlia, sekös persuloisia ärsyttää. 

Mene takaisin nuzzimaan serkkuasi.

Jos samanlaisia videoita olisi tullut julkisuuteen miespääministeristä, niin sinä olisit yhtälailla kauhistelemassa ja eroa vaatimassa. Joten älä viitsi.

Englannissa Boris Johnson joutui eroamaan paljon pienemmästä syystä!

Ai paljon pienemmästä syystä! Kun hän oli painanut villaisella puolueensa johtohahmon 

häirintäsyytökset. Miksi edes vertaat näitä asioita?

Vierailija
282/305 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riidan jälkeen mies harrasti seksiä käp,ykakun kanssa..

Lyhyestä virsi kausi. Meillä oli juhlat ja vieraita ja tuli ehkä nosteltua maljoja tavallista enemmän. Vieraiden lähdetyä mies oli jotenkin erityisen halukas, kulki perässä puristelemassa ja työnsi erek.tiotaan py.llyäni vasten kun siivosin pöytää. Tätä jatkui niin ärähdin että että tänäänhän en enää tosiaankaan jaksa, ja niin mies pudotti housunsa ja alkoi P .A N. N A pöydällä ollutta käp.y.kakkua. Kysyin että onko mies seonnut mutta tämä vain jatkoi panemista sanomatta mitään, ähisi ja silitti toisella kädellä kakun pintaa. Siinä vaiheessa riitti ja menin kylpyhuoneeseen itkemään. Nyt mies nukkuu humalaansa pois. Siis voi itku, voiko ihminen seota ilman mitään ennusmerkkejä?

Wtf mikä on edes käpykakku

Kvg

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/305 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanssin pöydällä pikkarit jalassa.

Vierailija
284/305 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänestin persuja

Monenko promillen kännissä tällainen moka voi sattua?

Vierailija
285/305 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttu työpaikalta kävi jakamassa invavessassa kolmelle eri miehelle. Akka on naimisissa, muksuja ja joka vuosi jakaa pikkujouluissa jollekin, mutta kolme oli enkka. On sit töissä kuin ei mitään.

Kevenikö olo kun sait anonyyminä purkaa tuntojasi?

Vierailija
286/305 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyin eräältä naiselta onko raskaana

Hävettää vieläkin tosi paljon, vaikka olen hänen kanssaan asian sopinut ja olemme hyvissä väleissä. Tuollaista ei ikinä pidä keneltäkään kysyä.

Firman pikkujouluissa kysyin pomolta oliko hän raskaana. Nainen käytti aina ponchoa ja lappuhaalareita.

Kyseinen ihminen oli todennut katkerana muille, että hänen aika laihduttaa.

Osaltani firma on vaihtunut mutta opin läksyni. Älä kysy naiselta, onko hän raskaana vaikka lapsivesi valahtaisi lattialle ja häntä vietäisiin paareissa ambulanssiin.

M

Hyvä huomio, siis ei koskaan kysellä raskauksien perään. Sama moka käynyt minullekin. Erään kerran toitotin potilaalle( en siis tietenkään ollut kännissä) että hänen äitinsä tuli tapaamaan. No oli vaimonsa. Olisipa minut maa niellyt. Nyt yritän pitää suuni kiinni enkä oleta mitään.

Vierailija
287/305 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tanssinut pöydällä

Mitä! Oletko Sinä Marin?

Vierailija
288/305 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nousin sukujuhlissa lavalle, jossa sitten mikrofoniin sammaltaen kerroin kaikkien sukulaisten ja tuttavien salaisuuksia, joita olen kuullut vuosien varrella. Lopulta tultiin hakemaan pois eikä mua olla sen jälkeen enää kutsuttu yhdenkään sukulaisen juhliin.

Vierailija
289/305 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä roikun suunnilleen kaikkien yhtään siedettävien miesten kaulassa oikeastaan aina kun humalatila on riittävä. Eihän he siitä ole yleensä pahoillaan olleet, olen hoikka ja hyvän näköinen (ja tän nää miehet on moneen kertaan sanonut), mutta hävettää niin hemmetisti aina jälkeenpäin. Varsinkin kun olen naimisissa. En siis todellakaan ole koskaan edes harkinnut meneväni yhtään tanssimista ja halailua pidemmälle ja häädän liian pitkälle pyrkivät pois, mutta silti. Onneksi en harrasta esim työkaverien kanssa juhlimista ja muutenkin juon hyvin harvoin muutamaa annosta enemmän, eli ei tätä kovin usein satu. Riittävän noloa muutenkin.

Itse olen helposti myös tällainen, että annan vähän turhan paljon vääriä signaaleja mistä ne miekkoset olettavat sitten enemmän. Oikeasti tykkään vain sopivasti huomiosta ja söpöilystä, mutta vaakamamboseuraksi minua ei saa. 

Vierailija
290/305 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sammuin juhlissa ja heräsin aamuyöstä kuselle. Tartuin lähimpään ovenkahvaan ja luulin olevani vessassa. Havahduin kaverin huutoon...olin kusella hänen jääkaappiin.

Vierailija
291/305 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä roikun suunnilleen kaikkien yhtään siedettävien miesten kaulassa oikeastaan aina kun humalatila on riittävä. Eihän he siitä ole yleensä pahoillaan olleet, olen hoikka ja hyvän näköinen (ja tän nää miehet on moneen kertaan sanonut), mutta hävettää niin hemmetisti aina jälkeenpäin. Varsinkin kun olen naimisissa. En siis todellakaan ole koskaan edes harkinnut meneväni yhtään tanssimista ja halailua pidemmälle ja häädän liian pitkälle pyrkivät pois, mutta silti. Onneksi en harrasta esim työkaverien kanssa juhlimista ja muutenkin juon hyvin harvoin muutamaa annosta enemmän, eli ei tätä kovin usein satu. Riittävän noloa muutenkin.

Itse olen helposti myös tällainen, että annan vähän turhan paljon vääriä signaaleja mistä ne miekkoset olettavat sitten enemmän. Oikeasti tykkään vain sopivasti huomiosta ja söpöilystä, mutta vaakamamboseuraksi minua ei saa. 

Niin kai se on vaan joku huomion tarve joka ilmenee näin kun estot vähenee. Kieltämättä jotkut on olleet varsin pettyneitä kun olen sit vaan yhtäkkiä kyllästynyt ja häipynyt tai vaihtanut kohdetta.

Vierailija
292/305 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pussailin kielareita 60-vuotiaan työkaverin kanssa ollessani itse 19-vuotias. Työnsin kieleni toisen työkaverin korvaan. Tästä korvajutusta on valokuva todisteena.

Vierailija
293/305 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusin kaverin pyykkikoriin koska vessa oli varattu. Se oli huono homma koska yleensä kusen keittiön lavuaariin eikä siitä koidu mitään harmia.

T. Nainen

Vierailija
294/305 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käpykakku :D

Nyt pitäis vaan tietää, meniks myötäkarvaan vai vastakarvaan

Vierailija
295/305 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännääminen itsessään on noloa- jos käytöstavat alkaa lipsua, puhe sammaltaa, askel horjua tms

Nousuhumalan jälkeen juon itse välillä vettä, ettei mene liiallisuuksiin.

Minusta on noloa, kun ihmiset juovat ensin niin paljon että uskaltautuvat esim karaokea laulamaan- ja kännissä puhe sammaltaen sitten hoilataan ja halaillaan muita epävireisen esitykse jälkeen.

Ilman känniäkin on hauskaa, ja silloin ei myöskään tule mokattua.

Vierailija
296/305 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

häpeä-persu kirjoitti:

Kertonut kannattavani joitan persumaisuuksia.

Kännissä sitä paljastuu että oletkin ihan tavallinen tolkun ihminen pohjimmiltasi.

Vierailija
297/305 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tottunut alkoholiin enkä oikein osaa arvioida omaa juomistani, kun sitä tulee juotua sen kerran vuodessa. Tästä johtuen melkein aina tulee ylilyöntejä. Olen aina selvinnyt omin neuvoin kotiin, sentään.

Ulkomailla opiskellessa jätin seurueeni baariin ja lähdin kaduille vaeltelemaan. Sain idean ottaa pistokkaita jonkun ventovieraan ruukkuistutuksista ja nyhdin ympärikännissä hänen kukkiaan taskuihin. Sentään en jäänyt kiinni, mutta kukat piti saada veteen, joten palasin baariin, täytin laukkuuni pringles-purkin vedellä ja tungin kukat sinne. Myöhemmin istuin päälle. Koko laukun sisältö ja takamus kastui. Aamuyöstä asettelin kukat kaiken maailman astioihin soluhuoneemme ikkunalle, kaivoin roskiksesta tyhjiä pesemättömiä jugurttipurkkeja ruukuiksi.

Firman pikkujouluissa otin juotavaa muiden kanssa samaa tahtia, joten luulin, että mikään ei voi mennä vikaan. Siihen mennessä kun menimme ravintolaan ja ruuat tulivat, olin niin kännissä, etten saanut mitään alas. Ja olin vielä etukäteen varannut jonkun listan kalleimman ja isoimman annoksen ja jälkiruuankin päälle. Siirryin loppuillasta istumaan samalle tuolille miespuolisen pomoni kanssa ja yritin siinä pää hänen olkapäällään maanitella (kasvissyöjä)pomoani syömään pihvini. En millään suostunut kuuntelemaan hänen kohteliaita kieltäytymisiään.

Olemme pomon kanssa ihan hyvissä väleissä, mutta ensi pikkujouluissa muistan, että kestän puolet siitä juomamäärästä mitä muut kestävät.

Vierailija
298/305 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kännääminen itsessään on noloa- jos käytöstavat alkaa lipsua, puhe sammaltaa, askel horjua tms

Minusta on noloa, kun ihmiset juovat ensin niin paljon että uskaltautuvat esim karaokea laulamaan- ja kännissä puhe sammaltaen sitten hoilataan ja halaillaan muita epävireisen esitykse jälkeen.

Ilman känniäkin voi olla hauskaa, mutta kännissä on omanalaistansa hauskaa koska estot väistyvät. Se on vapauttavaa.

Vierailija
299/305 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilman känniäkin voi olla hauskaa, mutta kännissä on omanalaistansa hauskaa koska estot väistyvät. Se on vapauttavaa.

Juuri siksi juonkin vain siihen kivaan pieneen nousuhumalaan asti, jonka jälkeen otan vettä ja pidän tauon. Vähän ajan päästä voin ottaa jonkun drinkin tai siiderin. Näin pysyy mukava fiilis eikä tule ylilyöntejä.

Vierailija
300/305 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin huulestani jumiin videokasetin (vhs) kanteen.