Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nolointa mitä olet tehnyt juhlissa kännissä?

Vierailija
01.05.2023 |

Kerro mikä on pahinta ja miten siitä selvisit. Näin vapun kunniaksi..

Kommentit (305)

Vierailija
261/305 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huh huh mitä juoppoja tässäkin ketjussa. Kannattaa hakea apua addiktioon.

Onko nyt puhdas ja hyvä olo kun sait tämän kirjoitettua, koet nyt olevasi muita parempi ihminen?

Yleensä ihminen jolla on joku addiktio suuttuu totuudesta koska ei pysty keksimään tekosyitä.

Otapa ensin selvää, että mitä addiktio tarkoittaa. Taitaa olla vähän liian iso sana sinulle, kun ei sovi tähän asiayhteyteen ollenkaan.

Puhuu pikemminkin addiktiota vastaan, jos alkoholinkäyttö ei ole niin rutinoitunutta että tulee erilaisia ylilyöntejä sitä käyttäessä.

Vierailija
262/305 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävää kirjoitti:

Noloa. Todella noloa ja säälittävää. Aikuiset ihmiset. Miksi ihmeessä käytätte alkoholia, kun ette selvästikään hallitse sitä? Viina on viisasten juoma?

Myötähäpeä.

-Ja kehtaatte vielä huutaa toisessa ketjussa, että alkoholittomat häät eivät ole kunnon juhlat.....

Juupajuu. Juuri teidänlaisienne ihmisten takia olisi syytä lailla kielyää alkoholi ihan kaikissa yleisissä tilaisuuksissa ja perhejuhlissa, että muut saisivat nauttia tunnelmasta ja toistensa seurasta.

Luulenpa että iso osa näistä nolouksista on nuoruuden hölmöilyjä, ei aikuisten touhuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/305 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävää kirjoitti:

Noloa. Todella noloa ja säälittävää. Aikuiset ihmiset. Miksi ihmeessä käytätte alkoholia, kun ette selvästikään hallitse sitä? Viina on viisasten juoma?

Myötähäpeä.

-Ja kehtaatte vielä huutaa toisessa ketjussa, että alkoholittomat häät eivät ole kunnon juhlat.....

Juupajuu. Juuri teidänlaisienne ihmisten takia olisi syytä lailla kielyää alkoholi ihan kaikissa yleisissä tilaisuuksissa ja perhejuhlissa, että muut saisivat nauttia tunnelmasta ja toistensa seurasta.

Virheistään voi oppia. Toki täällä kommentoi varmasti myös sellaiset jotka eivät opi ja mokailevat useinkin humalassa, mutta osa varmasti niitä jotka ovat oppineet mokastaan ja osaavat nykyään käyttää kohtuullisesti.

Vierailija
264/305 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aloittanut uudessa työpaikassa samana vuonna ja illanistujaisissa avauduin kaikille pomoa myöten kuinka ihastunut olen yhteen työkaveriin. Tuo henkilö ei onneksi itse ollut paikalla, mutta on varmasti saanut kuulla asiasta ihan riittämiin. Ei nyt mikään pahin mutta nolottaa edelleen jos mietin asiaa. En ymmärrä miten noin voi edes tapahtua, ei ollut mitään kontrollia puheissa.

Vierailija
265/305 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastanut seksiä miehen kanssa, jonka vaimon kaaso olin. Tämä pari kk häistä heidän omakotitalonsa eri kerroksessa kotibileiden jälkeen, kun ystäväni oli sammunut. Hupsista :D ystävä ei tiedä vieläkään.

Vierailija
266/305 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisen työpaikan pikkujoulut. Kävin tupakalla vessassa kun ulkona oli jäätävä pakkanen,  ryystin valkkaria kuin kieltolaki olisi tulossa ja tanssin muka seksikkäästi kyykistellen ja persettä heilutellen , polvet vaan paukkui ja rutisi kilpaa liian kireän mekkoni saumojen kanssa. Nelikymppinen ylipainoinen naikkonen..

Aamulla huuto-oksentamista, polvet niin kipeinä että pystynyt kunnolla kävelemään, ei muistikuvaa miten olin tullut kotiin.  Mieheltäni armotonta kuittailua että emännällä taitaa olla vähän kanuuna.

Vierailija
267/305 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertonut kannattavani joitan persumaisuuksia.

Vierailija
268/305 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat hölmöilyni ovat jääneet typerien juttujen ja muka seksikkään tanssin tasolle. Niissäkin riittää hävettävää. En voi juoda kuohuviiniä, kun silloin menee liian lujaa.

Vierailija
269/305 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin talvella pissalla metsässä kesken automatkan. lunta oli paljon, pulppasin sitten johonkin ojaan ja housut märkinä vaan autoon ja siell muistan jollain keikalla tanssineeni housut märkinä ja jotkut pojat perstaskuissa roikkuivat märistä housuista huolimatta xD

Vierailija
270/305 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omat hölmöilyni ovat jääneet typerien juttujen ja muka seksikkään tanssin tasolle. Niissäkin riittää hävettävää. En voi juoda kuohuviiniä, kun silloin menee liian lujaa.

Nykyajan vitsaus on se, että aina joku keksii kuvata videolle näitä "seksikkäitä tansseja" (ja sehän tuntuu illalla hyvältä idealta), ja sitten saa hävetä silmät päästään seuraavana päivänä niitä videoita katsellessa. Luojan kiitos omassa tuttavapiirissä ei ole someaddikteja jotka jakaisi näitä jossain somessa kaikelle kansalle.

Vierailija
271/305 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljolta pelastunut, kun nuorena en juurikaan juonut ja olin joko kuski tai se joka huolehtii että kaikki pääsee kotiin. Hirveän harvoin kävin baareissa, kotibileissä ollut kerran. Sukujuhlissa olin yleensä ruuanlaitto- ja tarjoulupuolella enkä ehtinyt juuri booleja maistella.

Nykyään juon enemmän kuin nuorena, mutten oikeasti käy juuri ikinä missään. Ehkä kerran kesässä työporukan kanssa jotain 5 tuntia terassilla alkaen iltapäivästä ja kotona kymmeneksi. 

Möhlinyt aika vähän . Joskus suudellut spontaanisti ilman mitään taka-ajatuksia jotain tuttua henkilöä. Siis nuorena . Kerran tanssin pöydällä, mutta vaatteet oli päällä ja en ollut ainoa tanssija 

Vierailija
272/305 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää on iha sairas ketju xD

Vierailija
273/305 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä roikun suunnilleen kaikkien yhtään siedettävien miesten kaulassa oikeastaan aina kun humalatila on riittävä. Eihän he siitä ole yleensä pahoillaan olleet, olen hoikka ja hyvän näköinen (ja tän nää miehet on moneen kertaan sanonut), mutta hävettää niin hemmetisti aina jälkeenpäin. Varsinkin kun olen naimisissa. En siis todellakaan ole koskaan edes harkinnut meneväni yhtään tanssimista ja halailua pidemmälle ja häädän liian pitkälle pyrkivät pois, mutta silti. Onneksi en harrasta esim työkaverien kanssa juhlimista ja muutenkin juon hyvin harvoin muutamaa annosta enemmän, eli ei tätä kovin usein satu. Riittävän noloa muutenkin.

Vierailija
274/305 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen päätynyt kännissä saunaan harrastamaan seksiä kahden miehen kanssa. En ole asiasta erityisen ylpeä, varsinkin kun olin tuolloin (onnellisesti?) naimisissa oleva keski-ikänen nainen, en mikään teini. Hävettää vielä vuosien jälkeenkin, ja joskus myös naurattaa. Tulipahan ryhmiseksikin kerran elämässä koettua.

Vierailija
275/305 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Serkun ylioppilasjuhlissa kähmin sen persettä ja tissejä.

Nyt olemme olleet naimisissa 4 vuotta.

Serkukset naimisissa, hyi!

Vierailija
276/305 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kähmin sisarukseni puolisoa...

Itse kähmin siskoani. Oli kyllä aamull selittelemistä kun yöllä kännissä peiton alla kädet vaeltelivat...

Mulle tapahtui sama, mutta serkun kanssa saunassa. Oli jatkot veljen hääjuhlien jälkeen ja näin siellä serkkua pitkästä aikaa (oltiin lapsina todella paljon tekemisissä mutta aikuisina etäännytty) ja päädyttiin saunaan hiprakassa ja siellä vietettiin unohtumaton yö, josta emme ole enää puhuneet

Siis mitä w h i t e t r a s h porukkaa tänne oikein kirjoittelee?

Sattuu sitä paremmissakin piireissä, sanotaan.

Katso vaikka Englannin hovia!

Vierailija
277/305 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikään moka ei yllä Suomen pääministerin Sanna Marinin öyhötysvideoiden tasoa lähellekään. Kesärataa 22, jauhot, kyykkytanssi, tissit Kesärannassa, reisihinkkaustanssi, hitaat Olavin kanssa jne jne. 

Kaunis rohkea pätevä nuori pääministeri NAINEN uskaltaa myös juhlia, sekös persuloisia ärsyttää. 

Mene takaisin nuzzimaan serkkuasi.

Jos samanlaisia videoita olisi tullut julkisuuteen miespääministeristä, niin sinä olisit yhtälailla kauhistelemassa ja eroa vaatimassa. Joten älä viitsi.

Englannissa Boris Johnson joutui eroamaan paljon pienemmästä syystä!

Vierailija
278/305 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sammunut ja kussut alleni.

Vierailija
279/305 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskansin baarissa lavuaariin ja pakenin paikalta.

Vierailija
280/305 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu työpaikalta kävi jakamassa invavessassa kolmelle eri miehelle. Akka on naimisissa, muksuja ja joka vuosi jakaa pikkujouluissa jollekin, mutta kolme oli enkka. On sit töissä kuin ei mitään.