Nolointa mitä olet tehnyt juhlissa kännissä?
Kerro mikä on pahinta ja miten siitä selvisit. Näin vapun kunniaksi..
Kommentit (305)
Vierailija kirjoitti:
Mikään moka ei yllä Suomen pääministerin Sanna Marinin öyhötysvideoiden tasoa lähellekään. Kesärataa 22, jauhot, kyykkytanssi, tissit Kesärannassa, reisihinkkaustanssi, hitaat Olavin kanssa jne jne.
Minä olen vetänyt ihan samanlaisia iltoja, mutta luojan kiitos en ole julkkis eikä niistä ole julkaistu mitään videoita. Ja mitään jauhoja ei edes tarvittu, ihan vaan viinan voimalla mentiin. Eihän siinä muuta erityisen noloa ollut kuin se että se julkaistiin kaikelle kansalle.
Vierailija kirjoitti:
Kysyin eräältä naiselta onko raskaana
Hävettää vieläkin tosi paljon, vaikka olen hänen kanssaan asian sopinut ja olemme hyvissä väleissä. Tuollaista ei ikinä pidä keneltäkään kysyä.
Firman pikkujouluissa kysyin pomolta oliko hän raskaana. Nainen käytti aina ponchoa ja lappuhaalareita.
Kyseinen ihminen oli todennut katkerana muille, että hänen aika laihduttaa.
Osaltani firma on vaihtunut mutta opin läksyni. Älä kysy naiselta, onko hän raskaana vaikka lapsivesi valahtaisi lattialle ja häntä vietäisiin paareissa ambulanssiin.
M
Perinteinen oksentelu ja nukahtaminen vessaan. En tiedä, kuinka moni kävi asioillaan meikäläisen nukkuessa pöntön ja kylpyammeen välissä. Oli kuulemma melkoinen operaatio saada aamulla allekirjoittanut jalkeille ja ulos ovesta.
Oli kyllä hienoa mennä seuraavana maanantaina taas töihin samojen tyyppien seuraan, joiden kanssa perjantaina "juhlittiin".
Vierailija kirjoitti:
Kaverin siskolla oli juhlat sen kunniaksi että olivat miehensä kanssa ostaneet asunnon. Join boolia ja ehkä vähän tuomastani pullosta.
Isäntäväellä oli aivan ihana koira, jonka kanssa vietin lähes koko juhlat. Leikitin, tanssitin, vein ulos jossain vaiheessa... Ja kun parvekkeen ovi avattiin, me koiran kanssa bongattiin toisia koiria jotka oli menossa ulos. Tässä vaiheessa eläydyin liikaa koiranelämään ja aloin haukkua ja murista niille muille koirille. Isäntäväen koira havaitsi elkeeni ja alkoi myös haukkua villinä. Aivan kauhea meteli meistä kahdesta varmaan lähti, sillä kaverin siskon mies alkoi patistaa minua joko olemaan hiljaa tai lähtemään kotiin.
Tämä oli kiva muistikuva mihin herätä, itseni parvekkeella koiran kanssa haukkumassa kunnes koti kutsui.
Tää oli jotenkin tosi suloinen tarina. Tiedätkö mitä tapahtui tuolle koiralle sen jälkeen?
Exän kanssa oltiin hänen kotipaikkakunnallaan vierailemassa ja yövyttiin hänen vanhemmillaan. Oltiin viihteellä ja nukkumaan mentäessä minulle iski yhtäkkiä todella huono olo enkä ehtinyt vessaan... Noh, oksensin osan sänkyyn ja ex-anoppi tuli vaihtamaan lakanat vaikka nolona vaadin saada tehdä sen itse. Hävetti niin hirveästi, mutta onneksi kyseessä oli rento ja ymmärtäväinen anoppi 😁
Ei kerro minusta, mutta jaan silti. Vuosia sitten heräsin yöllä ihmettelemään miksei silloinen poikaystävä olekaan vieressäni nukkumassa. Menin kylppäriin ja löysin hänet sieltä suihkukopista makaamasta, oli ilmeisesti sammunut sinne. Onneksi sentään suihku ei ollut päällä. Löytyi myös vessapaperirulla pesukoneesta ja vieläkin on mysteeri, että miksi oli sen sinne tunkenut :D
Vierailija kirjoitti:
Huh huh mitä juoppoja tässäkin ketjussa. Kannattaa hakea apua addiktioon.
Onko nyt puhdas ja hyvä olo kun sait tämän kirjoitettua, koet nyt olevasi muita parempi ihminen?
Haukuin äitini huoraksi ja rikoin vanhan puutarhatontun. Heräsin kukkapenkistä kuset ja paskat housuissa.
Kyläjuhlissa avauduin serkulle siitä, miten edesmennyt isäni oli kova juomaan viinaa. Ja kun ei juonut niin työ oli tärkeintä. Teki kyllä töitä kännissäkin, yksinyrittäjänä onnistui hiprakassa työskentelykin.
Myöhemmin samoissa juhlissa kerroin eräälle naiselle, johon sinä iltana olin tutustunut, että isäni oli väkivaltainen. No oli kyllä, eniten henkisesti mutta tykkäsi hajottaa kotona paikkoja. Tämän kuuli sitten muutama muukin siinä lähellä, mm. joku 80v mies, joka ei ollut mulle tuttu mutta oli tuntenut isäni. Tämä heti siihen, että isäni ei voinut olla väkivaltainen, missään nimessä. No eivät kaikki tienneet mitä kotonamme tapahtui.
Näin käy, kun lähtee yksin kyläjuhliin ja ilmaista viinaa on tarjolla rajattomasti.
Yritin puoliväkisin ottaa suihin varatulta kollegalta(itse jo eroamassa tuolloin ja hieman sekaisin..) , sitten snapsia lisää ja lopulta holtitonta oksentelua vessassa pomoni pidellessä tukkaani ja ambulanssilla ensiapuun koska alkoholimyrkytys
Ja kuulin tästä jälkeenpäin , muisti meni
Joillakin aina pakkomielle haukkua persuja joka välissä vaikka ei edes liity keskustelun aiheeseen.
Ja joo itsellä pahin moka kun haastanut riitaa ja itkeä vollottanut ja valehdellut paljon.
Ystävä järjesti isommalle porukalle kesäbileet kesäpaikallaan. Hellepäivän päätteeksi tuli vedettyä viiniä, olutta, lonkeroa, snapsia... Tulen aina hirveään kuntoon jos juon sekaisin kaikkea. Alkuyöstä olin siinä kunnossa, että pysyin juuri ja juuri jaloillani. Päädyin huussiin, missä yrjösin, istuessani huussissa... Olin nukahtaa sinne, mutta sain itseni liikkeelle. Päätin horjua saunalle puhdistamaan paitaani. Kolistelin saunalla ja herätin samalla saunan yhteydessä olevassa aitassa nukkuvan todella hyvän ja pitkäaikaisen naispuolisen ystäväni. Meillä ei ole koskaan ollut mitään romanttista tms. Mutta, kummankin kova humala, kesäyö... Sänkyynhän sitä päädyttiin. Ystävien kännipano ei tietysti ole mikään maailmanloppu. Paitsi, jos pannaan ilman ehkäisyä ja ystävä tulee raskaaksi. Mistä seurasi monenlaisia haasteita ja tilanteita, ennen kuin raskaus päättyi keskenmenoon. Olisinpa nukahtanut sinne huussiin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko nyt puhdas ja hyvä olo kun sait tämän kirjoitettua, koet nyt olevasi muita parempi ihminen?
Yleensä ihminen jolla on joku addiktio suuttuu totuudesta koska ei pysty keksimään tekosyitä.
Noloa. Todella noloa ja säälittävää. Aikuiset ihmiset. Miksi ihmeessä käytätte alkoholia, kun ette selvästikään hallitse sitä? Viina on viisasten juoma?
Myötähäpeä.
-Ja kehtaatte vielä huutaa toisessa ketjussa, että alkoholittomat häät eivät ole kunnon juhlat.....
Juupajuu. Juuri teidänlaisienne ihmisten takia olisi syytä lailla kielyää alkoholi ihan kaikissa yleisissä tilaisuuksissa ja perhejuhlissa, että muut saisivat nauttia tunnelmasta ja toistensa seurasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikään moka ei yllä Suomen pääministerin Sanna Marinin öyhötysvideoiden tasoa lähellekään. Kesärataa 22, jauhot, kyykkytanssi, tissit Kesärannassa, reisihinkkaustanssi, hitaat Olavin kanssa jne jne.
Kaunis rohkea pätevä nuori pääministeri NAINEN uskaltaa myös juhlia, sekös persuloisia ärsyttää.
Mene takaisin nuzzimaan serkkuasi.
Jos samanlaisia videoita olisi tullut julkisuuteen miespääministeristä, niin sinä olisit yhtälailla kauhistelemassa ja eroa vaatimassa. Joten älä viitsi.
Vierailija kirjoitti:
Kyläjuhlissa avauduin serkulle siitä, miten edesmennyt isäni oli kova juomaan viinaa. Ja kun ei juonut niin työ oli tärkeintä. Teki kyllä töitä kännissäkin, yksinyrittäjänä onnistui hiprakassa työskentelykin.
Myöhemmin samoissa juhlissa kerroin eräälle naiselle, johon sinä iltana olin tutustunut, että isäni oli väkivaltainen. No oli kyllä, eniten henkisesti mutta tykkäsi hajottaa kotona paikkoja. Tämän kuuli sitten muutama muukin siinä lähellä, mm. joku 80v mies, joka ei ollut mulle tuttu mutta oli tuntenut isäni. Tämä heti siihen, että isäni ei voinut olla väkivaltainen, missään nimessä. No eivät kaikki tienneet mitä kotonamme tapahtui.
Näin käy, kun lähtee yksin kyläjuhliin ja ilmaista viinaa on tarjolla rajattomasti.
Mitäs noloa totuuden puhumisessa on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä ihminen jolla on joku addiktio suuttuu totuudesta koska ei pysty keksimään tekosyitä.
Otapa ensin selvää, että mitä addiktio tarkoittaa. Taitaa olla vähän liian iso sana sinulle, kun ei sovi tähän asiayhteyteen ollenkaan.
Kaunis rohkea pätevä nuori pääministeri NAINEN uskaltaa myös juhlia, sekös persuloisia ärsyttää.
Mene takaisin nuzzimaan serkkuasi.