Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näin kaupassa lihavan äidin, jolla oli kolme lihavaa lasta

Vierailija
01.12.2006 |

Lapset olivat noin 4.5-9 -vuotiaita.

Ja mitä oli ostoskärryissä: sipsejä, Cocista, suklaavanukkaita, karkkia. Pienin vielä imeskeli tikkaria.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

poikansa kanssa valitti kassalla miten maito on kallista. Ostoskärryt oli täynnä sipsipusseja, lihapiirakoita, makkaraa ja olutta, ja maito oli kuulemma niin kallista että hänelle pukkaa kuulemma pian osteoporoosin kun ei raaski ostaa maitoa. En tienny olisko pitäny itkeä vai nauraa. Poikakin tunki mars-patukoita suuhun sitä mukaa kun myyjä kerkesi ottaa niistä hinnat. Olis hanna partasella asiaa.

Vierailija
22/25 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lihavat ei katso peiliin, kassalla aina suklaata ja karkkia hihnalle. ei jakseta panostaa ulkonäköön ollenkaan. yx mitä jään monesti katsomaan on niitten ylileveät kamalat perseet jotka just ovesta mahtuu, yäääääkkkkk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan samaa mieltä siitä, että syytä olisi itse kunkin tarkastella ostoskärryn sisältöä. Mutta sitä minä EN YMMÄRRÄ, että MIKSI hoikan olisi sallitumpaa ostaa kaikkea moskaa (karkkia, sipsiä, limuja jne.), mutta lihavan ei. Yhtä pahaksi sellainen ruokavalio on sille hoikallekin.

Vierailija
24/25 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tottahan lihoaa ruualla yhtä hyvin kun herkuillakin!

jos ostaa paljon lihapiirakoita ja pizzoja,

niin pkkuhiljaa sitä lihoo...

plus tietty herkut siihen päälle!!! =(

Vierailija
25/25 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kuitenkin suuri sääli ja vääryys, että lihottaa lapset ja siirtää surkeat ruokailutottumuksensa olentoihin, jotka eivät vielä pysty puolustautumaan!! Sitten koulussa kiusataan, haukutaan läskiksi ja valitaan aina vihon viimeisenä joukkueisiin. Todella vastuutonta lihottaa lapsensa jo pieninä!