Seurustelukumppani ei halua muuttaa yhteen
Tai ei ainakaan vielä moniin monituisiin vuosiin. Pikku hiljaa olen alkanut vaistoamaan, ettei tästä tule mitään. Ei minua kiinnosta elää "etäsuhteessa" siten, että katsellaan sitä yhteiseloa sitten joskus viisikymppisinä toinen jalka haudassa. Olenko kusipää jos päätän suhteen tämän takia?
Kommentit (58)
Ei ole varma koska ei halua muuttaa yhteen. Ei muuta kun uutta siimaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokaisella omat prioriteettinsa. Itse kuulun niihin jotka alkaisivat harkita oven näyttämistä surustelukumppanille, joka alkaa pressata
yhteenmuuttamisella ja kotisleikeillä. Jos mies ei osaa luottaa sitoutumiseeni ilman yhteistä kattoa, ei kovin vahvasti mene.Yhdessä asuessa voi jakaa huomattavasti esim kuluja ja taloudellinen tilanne paranee. Olen ainakin itse tämän huomannut. Minua ei ainakaan kiinnostaisi sitoutua kehenkään siten, että pitkään asutaan sinkkuasumismuotona. Enemmin elän sitten sinkun elämää täysillä sinkun oikeuksilla. En minä kaipaa ketään parisuhteeseen ihan vain siksi että saisin parisuhteen statuksen.
Sinkuilla on yksinkertaiset ongelmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokaisella omat prioriteettinsa. Itse kuulun niihin jotka alkaisivat harkita oven näyttämistä surustelukumppanille, joka alkaa pressata
yhteenmuuttamisella ja kotisleikeillä. Jos mies ei osaa luottaa sitoutumiseeni ilman yhteistä kattoa, ei kovin vahvasti mene.Yhdessä asuessa voi jakaa huomattavasti esim kuluja ja taloudellinen tilanne paranee. Olen ainakin itse tämän huomannut. Minua ei ainakaan kiinnostaisi sitoutua kehenkään siten, että pitkään asutaan sinkkuasumismuotona. Enemmin elän sitten sinkun elämää täysillä sinkun oikeuksilla. En minä kaipaa ketään parisuhteeseen ihan vain siksi että saisin parisuhteen statuksen.
Tori.fi, Facebookki. Kämppiksiä voi hakea.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä nainen älä tee lukuisten naisten virhettä ja ota samoihin tiloihin miesmaskottia. Hyvän tähden ei!
Jos haluaa perustaa perheen, niin ehkä kannattaa. Oma vika jos olet valinnut jotain maskotti miehiä, kun parempiakin on olemassa.
Me asumme myös erillämme. Jo 20 vuotta näin.
Mutta, me molemmat tahdomme niin. Kyseessä on niin iso asia kuitenkin, että ap. jos sinusta tuntuu, että mitään sitoumusta yhdessä ololle ei muutenkaan ole tulossa, niin olet ihan järkevä, jos lopetat suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä nainen älä tee lukuisten naisten virhettä ja ota samoihin tiloihin miesmaskottia. Hyvän tähden ei!
Jos haluaa perustaa perheen, niin ehkä kannattaa. Oma vika jos olet valinnut jotain maskotti miehiä, kun parempiakin on olemassa.
Myönsit juuri itsekin monen sietävän kakkos työmaata lasten nimissä xD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi hakisin kämppistä, kun nimenomaan haluan elää yksin, jos ei sitten olla kunnolla parisuhteessa. Logiikkasi ontuu suht pahasti.
Miksi kaikki olettavat minun olevan nainen? Ihan mies kylläkin olen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi hakisin kämppistä, kun nimenomaan haluan elää yksin, jos ei sitten olla kunnolla parisuhteessa. Logiikkasi ontuu suht pahasti.
Kämppis otetaan kulujen jakamista varten. Mies siinä vaiheessa kun omasta elämästä ei löydy muuta sisältöä.
Joo ei kiinnosta yhteenmuutto ja vielä vähemmän vanhemmalla iällä, joilloin saattaisi johtua yhtkäkkiä toisen omashoitajaksi. Miten ette ole puhuneet tästä asiasta heti alkujaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kämppis otetaan kulujen jakamista varten. Mies siinä vaiheessa kun omasta elämästä ei löydy muuta sisältöä.
No se kulujen jakaminen vain oli yksi miljoonasta esimerkkiasiasta. Siihen nyt ei ole pointtina tarttua.
En pilaisi suhdetta muuttamalla yhteen. Paljon parempi, että molemmilla on omat asunnot.
Et ole. Puhu hänelle asiasta. Sano että haluat suhteen etenevän yhdessä asumiseen. Jos hänelle ei käy niin se on ero. Minäkään en tykkää suhteesta jossa asutaan erillään. Mies muutti mun luo asumaan.
Luulisi, että tuollainen asia tulee puheeksi jo heti seurustelun alkuvaiheessa, että mitä siltä suhteelta etsii ja haluaa.
Mun mielestä on ihanaa kun miesystävä muutti kotiini asumaan. Saa nukkua yhdessä , syödä yhdessä , katsella leffoja yhdessä ym eikä tarvitse roikkua puhelimessa mitä etäsuhteessa usein joutuu . Myös taloudellisesti on helpompaa kun voi jakaa kuluja . Omaa aikaa saan aina kun haluan ja tarvitsen kuten myös seksiä ja läheisyyttä .
Mies joka ei halua muuttaa yhteen pärjää yleensä hyvin omillaan. Mies joka kovasti haluaa muuttaa yhteen ja ehkä myös nopeasti suhteen alussa, voi joskus olla ripustautuva ja voi pahimmillaan hakea itselleen taloudenhoitajaa. Se ei ole itsenäisyyttä arvostavalle naiselle houkuttelevaa. Toki useimmiten varmaan edelleenkin ns. ensimmäisellä kierroksella muutetaan yhteen, varsinkin jos on tarkoitus perustaa perhe. Toisella kierroksella se ei taida olla enää välttämätöntä, vaan hyvin voidaan olla vakaassa parisuhteessa, vaikka on eri asunnot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kustannusten jakajaksi kuitenkin sopii?
Mikään ei ole niin parasta kuin oma tupa ja oma lupa.
Vierailija kirjoitti:
Mies joka ei halua muuttaa yhteen pärjää yleensä hyvin omillaan. Mies joka kovasti haluaa muuttaa yhteen ja ehkä myös nopeasti suhteen alussa, voi joskus olla ripustautuva ja voi pahimmillaan hakea itselleen taloudenhoitajaa. Se ei ole itsenäisyyttä arvostavalle naiselle houkuttelevaa. Toki useimmiten varmaan edelleenkin ns. ensimmäisellä kierroksella muutetaan yhteen, varsinkin jos on tarkoitus perustaa perhe. Toisella kierroksella se ei taida olla enää välttämätöntä, vaan hyvin voidaan olla vakaassa parisuhteessa, vaikka on eri asunnot.
Nykyään on etäperheitä. Ei pidä liikaa hirttyä saman katon alla toimivaan suhteeseen.
Jätä se sika