Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seurustelukumppani ei halua muuttaa yhteen

Vierailija
01.05.2023 |

Tai ei ainakaan vielä moniin monituisiin vuosiin. Pikku hiljaa olen alkanut vaistoamaan, ettei tästä tule mitään. Ei minua kiinnosta elää "etäsuhteessa" siten, että katsellaan sitä yhteiseloa sitten joskus viisikymppisinä toinen jalka haudassa. Olenko kusipää jos päätän suhteen tämän takia?

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok. En itsekään haluaisi miestä tänne pyyhemunasillaan lorvimaan. Parisuhde toimii loistavasti, kun meillä molemmilla on omat osoiteet.

Vierailija
2/58 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en muuttanut yhteen ennen naimiisin menoa, suosittelen muillekin sitoutumista. 

Kuulostaa lopun alulta, tsemppiä ap!

Ja itse keskustelisin ensin pitkään ja syvällisesti aiheesta, ja sen perusteella tekisin johtopäätökseni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu mies.

Vierailija
4/58 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halua erota.

Vierailija
5/58 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sulla ole paljon muita vaihtoehtoja kuin etsiä sellainen kumppani joka haluaa. Et sä voi pakottaa ketään muuttamaan yhteen. En itsekään muuttaisi.

Vierailija
6/58 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fiksu mies.

Jep!

Voipi tulla myöhemmin ongelmia omaisuuden jakamisessa.

Vierailija
7/58 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä nainen älä tee lukuisten naisten virhettä ja ota samoihin tiloihin miesmaskottia. Hyvän tähden ei!

Vierailija
8/58 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieshän on tällä kertaa viisas

Vierailija
9/58 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en muuttanut yhteen ennen naimiisin menoa, suosittelen muillekin sitoutumista. 

Ja itse keskustelisin ensin pitkään ja syvällisesti aiheesta, ja sen perusteella tekisin johtopäätökseni.

Elikkä siis niinku että mitä?

Toimit itse kuten ap:n kumppani, suosittelet kaikille ja kuulostaa lopun alulta?

Vierailija
10/58 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella omat prioriteettinsa. Itse kuulun niihin jotka alkaisivat harkita oven näyttämistä surustelukumppanille, joka alkaa pressata

yhteenmuuttamisella ja kotisleikeillä. Jos mies ei osaa luottaa sitoutumiseeni ilman yhteistä kattoa, ei kovin vahvasti mene.

Vierailija
11/58 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toimit itse kuten ap:n kumppani, suosittelet kaikille ja kuulostaa lopun alulta?

Lopun alkua siksi, että ap haluaa jotakin muuta kuin hänen seukkakumppaninsa.

Vierailija
12/58 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex kans kovin toivoi yhteenmuuttoa, koska ei osaa olla yksin. Ja mä taas nautin yksinolosta.

Vierailija
13/58 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä nainen älä tee lukuisten naisten virhettä ja ota samoihin tiloihin miesmaskottia. Hyvän tähden ei!

No mutta kun nythän se itsenäinen ja voimaantunut mies ei halua miesmaskotiksi ja hyvä nainen meinaa etsiä itselleen sellaisen, niin sä olet sen miehen puolella? Siis onko tässä tapauksessa mies se viisaampi? Aistin voimakasta naisvihaa...

Vierailija
14/58 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan ok. En itsekään haluaisi miestä tänne pyyhemunasillaan lorvimaan. Parisuhde toimii loistavasti, kun meillä molemmilla on omat osoiteet.

Jep ja saa aivan vapaasti käydä vaikka baareissa ja tuoda kotiin uusia kokeiltavaksi ja vaihtaa sitten vaikka parempaan hankalaahan se olisi jos samassa asuttaisiin

Vierailija
15/58 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopun alkua siksi, että ap haluaa jotakin muuta kuin hänen seukkakumppaninsa.

No voi hitto! Mä en niin tykkää mökkeillä ja mies tykkää. Täytyy käydä keskustelemassa ja kertoa, että tää taisi olla nyt sitten tässä. Sääli sinänsä kun muuten on kaikki niin hyvin.

Vierailija
16/58 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oleellinen taustatieto puuttuu: kuinka kauan suhde kestänyt?

Vierailija
17/58 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrätkö mitä yhteenmuutto meinaa? Sä oot vetovastuussa miehen mielestä tämän onnesta. Vielä lasten saapumisen jälkeenkin joudut joka päivä juoksemaan ovelle ottamaan kengät pois jalasta, tarvittaessa plankaamaan kenkien pinnat. Raikastamaan nojatuolin. Tarjoilemaan tuolille ruuan. Ruokailun jälkeen käymään läpi Amazonista hommatun mielialataulukon. Jalkakylpylaitteen poristessa taustalla. Miitin ajaksi tuot tuoreesti leivotun juustokakku palan tuorepavuista paahdetun kahvin kera. Difuuseri rauhoittaa mieltä. Mies saattaa toivoa ennen eroottista hetkeä kokovartalo hierontaa.

Kyllä, jopa tavis mies toivoo tätä.

Vierailija
18/58 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta kun nythän se itsenäinen ja voimaantunut mies ei halua miesmaskotiksi ja hyvä nainen meinaa etsiä itselleen sellaisen, niin sä olet sen miehen puolella? Siis onko tässä tapauksessa mies se viisaampi? Aistin voimakasta naisvihaa...

Sun logiikka on suorastaan säkenöivää.

Vierailija
19/58 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaisella omat prioriteettinsa. Itse kuulun niihin jotka alkaisivat harkita oven näyttämistä surustelukumppanille, joka alkaa pressata

yhteenmuuttamisella ja kotisleikeillä. Jos mies ei osaa luottaa sitoutumiseeni ilman yhteistä kattoa, ei kovin vahvasti mene.

Yhdessä asuessa voi jakaa huomattavasti esim kuluja ja taloudellinen tilanne paranee. Olen ainakin itse tämän huomannut. Minua ei ainakaan kiinnostaisi sitoutua kehenkään siten, että pitkään asutaan sinkkuasumismuotona. Enemmin elän sitten sinkun elämää täysillä sinkun oikeuksilla. En minä kaipaa ketään parisuhteeseen ihan vain siksi että saisin parisuhteen statuksen.

Vierailija
20/58 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutaankohan nyt minusta? Eilen illalla akalle meinasin ettei me ikinä muuteta yhteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän