Antti Rinne ja Juha Sipilä ovat hakeneet sopeutusrahaa
Raukkaparat ovat niin persaukisia!
Entiset kansanedustajat | USU: Hiukan yli puolet eduskunnan jättäneistä on hakenut sopeutumisrahaa: https://www.hs.fi/politiikka/art-2000009553500.html?share=cb8060a852e85…
Kommentit (221)
Vierailija kirjoitti:
Luovalla kirjapidolla Sipilä on tuloton vaikka rahaa tulee bisneksistä koko ajan.
Omista firmoistaan nostettavien osinkoja voi itse säätää. Voi olla kokonaan nostamattakin, jolloin pääomatulot ovat nollissa.
Vierailija kirjoitti:
Luovalla kirjapidolla Sipilä on tuloton vaikka rahaa tulee bisneksistä koko ajan.
Tulot olivat lähes puoli miljoonaa vuodessa ja suurin osa pääomatuloa, joten veroprosentti on myös pieni.
Tuolla on tuore lista eduskunnasta lähteneistä sopeutujista.
Aina työttömiä parjataan, mutta ajatelkaa, monenko työttömän työmarkkinatuet noillakin rahoilla maksettaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Noista antsisin rahan vain Antero Laukkaselle, jolla on AlS. Muut töihin!
Vierailija kirjoitti:
Minä teen ahkerasti raskasta työtä, ja palkastani pidätetään paljon veroa. Sitten minun verorahani menevät tuollaisille laiskoille ja ahneille kusiaivoille. Ei jumalauta!
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset on niin kateellista väkee että heti jos täällä on jollain vähän massia päällä, niin välittömästi alkaa joku läski vinkuun.
Ei niiden "masseja" kukaan kadehdi, vaan ihmiset paheksuu sitä, että normaali työttömältä viedään loputkin tuet ja herrat monimiljonäärit nostaa sopeutusrahoja joita eivät todellakaan tarvitse elääkseen ja joilla maksettaisiin tavallisen työttömän korvauset vuosikausiksi yhden kuukauden sopuetumisrahalla .
Sopeutumisrahaa ei pitäisi maksaa, jos tilillä on yli 10 000 euroa tai jos inminen omistaa sunnon tai mitä muuta omsisuutta tahansa. Realisoikoon mökit ja muun omaisuutensa, niin tavallinen kansakin joutuu tekemään, kun joutuu työttömäksi.
Siis Pitääkö veronmaksajien kustantaa näiden elämä. Törkeää. Ihmiset käyvät töissä ja maksavat hiellä veroja palkasta ja nämä sitten juhlivat. Kyllä on epäoikeudenmukainen maailma.
Sipilällä on yritys Enetel ja Exbitit, joissa on nykyisin töissä.
Vierailija kirjoitti:
Halveksun Sipilää entistäkin enemmän. Hävytön turjake koko kuvatus. Mädätköön helvetissä.
Amen
Vai pitäisikö sanoa "Jumalan terve"?
Mä olen 40 - vuotias työtön ja kärsin eteisvärinästä. Mulla on elvytyskielto.
Ja nää Sipilät on sitten leikkaamassa työttömiltä! Itse vetelee tonnitolkulla tukia liiveihin vaikka rahaa on niin paljin ettei p*skalle taivu! Oikeesti! Tuo mul*kku leikkasi yhdessä kokoomuksen kanssa:
- palkat (kikymaksut, joita teidän palkoista leikataan noin 40 000 euroa uranne aikana)
- hoitajien lomat
- koulutuksen (kiitos nyt näkyy tässä surkeassa pisa-menestyksessä)
- työttömyystuet
Vierailija kirjoitti:
Jatkan hyväklä omallatunnolla toimeentulotuella enkä hae enää koskaan töitä!
Kyllä sinun on tehtävä töitä ja maksettava veroja. Mistä muualta saadaan rahaa sopeutumisrahojen maksamiseen? Ei ole halpaa lystiä maksaa tuollaisia summia kuukausittain.
Kannattaa tässä muistuttaa mieliin sekin, miten kelvoton Sipilä miljoonansa sai: keinotteli VALTION rahoilla.
Täysi ahne kusettaja koko jätös.
Sipilä tienasi vuonna 2021 (verovuosi) 471585 euroa, joten tuskinpa sopeutumisrahalle olisi oikeasti tarvetta. Mutta kun järjestelmä on kerran olemassa, niin samakait se on ottaa rahat pois kuleksimasta. Sipilän uskonhaarassa ahneus kun ei ole syntiä..
Ahneelle ei riitä mikään. Hän vie vaikka viimeisen leipäpalan nälkäisen lapsen suusta.
Miten kehtaa?? Voi luoja mitä tekopyhyyttä ja ahneutta.
Tässä on myös tyypillinen esimerkkin Suomalaisesta korruptiosta
Unohtuu velkakellot jne kun oma pussi kyseessä
Halveksun Sipilää entistäkin enemmän. Hävytön turjake koko kuvatus. Mädätköön helvetissä.