Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Viettääkö kukaan muu yksinäistä vappuaattoa ?

Vierailija
30.04.2023 |

Muu perhe omissa vappumenoissaan ja jäin yksin

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsettomana sinkkuna aina yksin. Ihana rauha.

Aikuiset lapset, mies lähti. Myös ihana rauha.

Vierailija
42/54 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Helvetillinen flunssa, onneksi löytyi vielä pullo glögiä juhlajuomaksi. Onneksi on töistä vapaata huomenna ilman että tarvii raahautua työterveyteen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa olla yksin,lasagne lämpiämässä takassa. Koira ulkoilee vapaana aidatulla pihalla. On onneksi nuorena juhlinut vappuja tarpeeksi,kiintiö täynnä. Enpä olisi nuorena uskonut,että näin ajattelen joskus. Aika aikaa kutakin.

Juuri itse ajattelin, että hyvä että on tullut juhlittua nuorena. Tietää, ettei jää mistään paitsi. Silloin piti mennä, jaksaa aamuun asti ja seuraavanakin päivänä, vaikka oikeasti se oli vain sitä väsynyttä jaksamista. Ajatteli, että jää paitsi jostakin hirvittävän tärkeästä ja hienosta, jos lähtee/jää kotiin. FOMO taitaa olla nykyään hieno sana tälle, pelko että jää paitsi jostakin.

Joku varmasti oikeasti nauttii sosiaalisesta riehakoinnista, mutta itse kyllä tunnen ja tunnustan olleeni mukana pääosin siksi, että piti olla ja halusin olla kuten muutkin, vaikken oikeasti juuri koskaan viihtynyt tai tuntenut oloani kotoisaksi. Ihanaa olla nyt aikuisena niin sinut itsensä kanssa, että voi nauttia oman kodin rauhasta ja omasta seurasta ajattelematta, että pitäisi olla jossakin "edustamassa", kun on joku erityinen menopäivä.

44/54 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yksin simaa juonut ja perunasalaattia syönyt. Nyt olen ollut jo pitkän tovin yöasussa. Vappu on ollut aika viileä ja kaipaisin seuraa oikein rintavasta keski-ikäisestä sinkkunaisesta. Voitaisiin juoda se toinen pullo simaa ja syödä perunasalaattia, jota vielä riittää sekä nakkeja myös. Kuuntelen Donkey Kong Country 2:n Stickerbush Symphonya, kun tätä kirjoitan. Siinä on jotain haikean nostalgista ja kaunista kuten koko pelin soundtrack on. 

On jo vähän väsynyt olo, vaikka yleensä tykkään valvoa pitkään. Ehkäpä pitäisi mennä nukkumaan ennen puolta yötä. Toivottavasti huominen on parempi päivä.

Vierailija
45/54 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi. Mies lähti reissuun lastensa kanssa ja minun lapsellani on kavereiden kanssa vappubileet.

Vierailija
46/54 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo omasta tahdostani. Meni hermot siihen tyyppiin, jonka kanssa piti viettää vappua. Enkä jaksa lähteä opiskelijoiden kanssa riehumaan kaupungille. Ehkä huomenna näen jotain porukkaa.

Vierailija
47/54 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson tuota joululeffaa telkkarista. Vähän kunmallinen ajoitus sellaiselle, mutta mikäs siinä. Jennifer Aniston näyttää jotenkin erilaiselle kuin Friendeissä. Hänellä taitaa olla botoksia suun ympärillä, kun suun yläosa ei liiku kunnolla.

Vierailija
48/54 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kiva yksinäinen päivä. Lämpöä oli reilusti yli 20 ja täysi auringonpaiste, joten söin lounasta puistossa viinin kera. Luin hyvää kirjaa ja jatkoin käsityöprojektia. Nyt katson kotona uudestaan The Office-sarjaa. Se tuntuu vähän siltä kuin hengailisi kavereiden kanssa.

Mukavaa iltaa kaikille yksin oleville! 😊

Vierailija
49/54 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo joka aikoi katsoa Tapahtui veden äärellä (Yle Areena) palaa nyt suosittelemaan sarjaa, jos joku on vielä vailla jännää katsottavaa tälle iltaa. Viimeisiä jaksoja viedään, tosi hyvin tehty sarja. Vesisade kohisee taustalla. Ja lankesin syömään joulusuklaat, jotka olen tähän saakka onnistunut piilottamaan itseltäni kaapin perälle...

Vierailija
50/54 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkea sitä kuuleekin, lastenjuhla mokoma on, eihän nyt aikuiset mitään ilmapalloja hypistele eivätkä tarvitse erityistä päivää jotta voi ottaa pienet hörpyt.

Mä ja mun sisko ostetaan joka vuosi vappupallot. Ollaan 33 ja 36 v.

Vierailija
51/54 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo joka aikoi katsoa Tapahtui veden äärellä (Yle Areena) palaa nyt suosittelemaan sarjaa, jos joku on vielä vailla jännää katsottavaa tälle iltaa. Viimeisiä jaksoja viedään, tosi hyvin tehty sarja. Vesisade kohisee taustalla. Ja lankesin syömään joulusuklaat, jotka olen tähän saakka onnistunut piilottamaan itseltäni kaapin perälle...

Syö vaan suklaata ja nauti. Ei se mitään lankeamista ole :).

Vierailija
52/54 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirien kanssa hengailen ja nautin rauhasta, kun bilettäjät ovat keskustassa juhlimassa. En juo alkoholia enkä jaksa muutenkaan enää juhlia vappua, joten iloitsen lähinnä ylimääräisestä vapaapäivästä huomenna.

Vierailija
53/54 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskeutuihan tuo pimeyskin. Oikein mukavaa vappuaaton iltaa vielä kaikille valvojille! 

Vierailija
54/54 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli kiva yksinäinen päivä. Lämpöä oli reilusti yli 20 ja täysi auringonpaiste, joten söin lounasta puistossa viinin kera. Luin hyvää kirjaa ja jatkoin käsityöprojektia. Nyt katson kotona uudestaan The Office-sarjaa. Se tuntuu vähän siltä kuin hengailisi kavereiden kanssa.

Mukavaa iltaa kaikille yksin oleville! 😊

Täällä Keski-Euroopassa on todellakin helle nyt!