Viettääkö kukaan muu yksinäistä vappuaattoa ?
Kommentit (54)
Mitäs me yksinäiset, nähtäiskö jossakin? Missäpäin asutte ?
Joo, flunssassa. Köh, niisk, ja pärsk. Ulkona on jäätävä keli, just alkoi sataa, joten tuskin olisin terveenäkään lähtenyt minnekään.
Olen yksin, mutta en yksinäinen. Tänäänkin saan ottaa kuohujuomaa parhaassa mahdollisessa seurassa, itseni kanssa.
Juu vietän, mutta olen muutenkin yksin niin ei tämä normaalista poikkea.
Yksin olen tänään, en viitsi mennä 3 iltaa peräkkäin tanssimaan.
Ehkä pyöräilen
Vierailija kirjoitti:
Ap, sinä et ole oikeasti yksin...
No olen tänään yksin. Yleensä en
Yksin kyllä, mutta en ole yksinäinen. Niin ja onhan mulla kissa ja koira vappuseurana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, sinä et ole oikeasti yksin...
No olen tänään yksin. Yleensä en
Kai sitä vois kuoharin yksin nyt avata, ehkä olisi vähän hauskempaa
Kyllä minä tänään olen yksin, mutta en vietä yksinäistä vappuaattoa.
Kissan kanssa kahdestaan, mutta ei ole ketään ihmistä, jonka kanssa voisi viettää aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs me yksinäiset, nähtäiskö jossakin? Missäpäin asutte ?
Helpompi itsekseen kun jo tottunut. Miksi pitää hankkiutua jonkun seuraan kun ehkä jonkun ajan kuluttua jo erimielisyyksiä ja riitoja sekä erilleen lähtö.
Välttyy noiltakin suruilta.
Vierailija kirjoitti:
Työmatkalla, yksin hotellissa.
Mikset ole baarissa? tuohan just parasta duunimatkoilla ...
Olin aamuvuorossa töissä ja nyt alkaa minun yhden ihmisen vappuni. Katson varmaan Areenasta jotakin, onko se Tapahtui veden äärellä, vai mikä se sarja. Otan hengähtämisen ja mukavan oman ajan kannalta. :)
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Yksin kyllä, mutta en ole yksinäinen. Niin ja onhan mulla kissa ja koira vappuseurana.
Kävin katsomassa sun blogia. Se sain hymyn huulille, kiitos sulle.
vietän ja nautin.
Alkoholia ei kiinnosta kaataa kurkusta alas, kun humalahakuisuus ei kiinnosta ja kun en ole mitenkään perso alkoholille, niin ei sitä oikein koskaan edes muista ostaa.
Joskus olen miettinyt, että olisi kiva jossain viettää pelivappua, eli joku pikkuporukka kokoontuisi pelaamaan vaikka lautapelejä, mutta susmalaisista niin iso osa on vappuna kännissä, niin..... Tänä vappuna en olisi itse jaksanut mennä mihinkään, koska siitepölyallergia vaivaa. Niinpä sitten nautin olostani kotona ja katselen kovalevyltä sinne tallentmaiani tv-ohjelmia. Tuleepahan kovalevyllekin sitten vapautettua tilaa.
Vietän, mikäs tässä kun vettäkin tulee kaatamalla.