Viettääkö kukaan muu yksinäistä vappuaattoa ?
Kommentit (54)
Vietän yksin vappua. Kävin jo muutaman kerran ulkona kävelyllä. Söin munkin ja join simaa. Alkoholia en juo. Katson terveestä jonkun ilta leffan ja siinä se mun vappu on. En ota stressiä asiasta. Aamulla ei onneksi ole krapulaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työmatkalla, yksin hotellissa.
Mikset ole baarissa? tuohan just parasta duunimatkoilla ...
En ole oikein sen tyyppinen ihminen. Pitkän työpäivän jälkeen tuntuisi vaan enemmän kuormittavalta olla baarissa, ennemmin katselen elokuvaa tai luen täällä huoneessa. Vähän ristiriitaista tuntea samaan aikaan itsensä yksinäiseksi.
Joo, on yksinäistä. Lapset omissa menoissaan ja mies puuhailee vain omiaan eikä seura kiinnosta.
En vietä vappua. Teen töitäni ja lähden illalla hautausmaalle. Sama ohjelma huomenna.
Ei vietä. Kuvittele, sä oot maailman ainoa vappuaattoa yksin viettävä ihminen.
Vierailija kirjoitti:
En vietä vappua. Teen töitäni ja lähden illalla hautausmaalle. Sama ohjelma huomenna.
Vietätkö sä yö siellä hautausmaalla?
Tämähän on ihan parasta. Tein juuri pizzaa ja aion nauttia illan sohvalla löhöten ja kävelyllä käyden. Huomenna ei tarvitse herätä huonovointisena.
Koiran ja kissojen kanssa. Illalla jos menisi salille.
Mä oon itsekseni. Nuorena se olis ollut maailmanloppu. Nyt olen eläkkeellä. Ihan ok. Katson töllöö ja kuuntelen äänikirjaa. Ruokaa tuli laitettua perheelle kymmeniä vuosia, joten en suunnittele mitään. Churroja tekis vähän mieli. Täytyy funtsia. Ehkä imuroin. Pyykit pesin halvalla pörssisähköllä. Tai sitten vain huilaan.
pikkulapsen kanssa kahdestaan. ei ole kovin villi meno, mitä nyt taistellaan vaipan vaihdosta
Ihanaa olla yksin,lasagne lämpiämässä takassa. Koira ulkoilee vapaana aidatulla pihalla. On onneksi nuorena juhlinut vappuja tarpeeksi,kiintiö täynnä. Enpä olisi nuorena uskonut,että näin ajattelen joskus. Aika aikaa kutakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työmatkalla, yksin hotellissa.
Mikset ole baarissa? tuohan just parasta duunimatkoilla ...
En ole oikein sen tyyppinen ihminen. Pitkän työpäivän jälkeen tuntuisi vaan enemmän kuormittavalta olla baarissa, ennemmin katselen elokuvaa tai luen täällä huoneessa. Vähän ristiriitaista tuntea samaan aikaan itsensä yksinäiseksi.
Respa hoitaa sulle seuraa,kilautat vaa.
Kysy hinnat eka kuitenki.
Aamulla tulee 7 vrk etten ole sanonut sanaakaan kenellekäån tai olisin nähnyt ketään muuta kuin lasin lävitse etäisyydeltä.
Olen siis omissa oloissani, ei tunnu yksinäiseltä.
Ei aikuinen mies mitään vappua vietä, höh kaikkea kanssa! 😂
Ei. Muilla on perhe ja rakkaita ihmisiä.
Kaikkea sitä kuuleekin, lastenjuhla mokoma on, eihän nyt aikuiset mitään ilmapalloja hypistele eivätkä tarvitse erityistä päivää jotta voi ottaa pienet hörpyt.
Joo, yksin. Ystävä teki oharit, piti viettää tämä ilta yhdessä. Lapset exällä, aika ankeeta on. Hain tippaleipiä Alepasta ja katson Netflixistä jotain.
Lapsettomana sinkkuna aina yksin. Ihana rauha.
Kiitos :)
https://safkaajashamanismia.blogspot.com/