Muumimuki - jäin ilman... :C
Nyt sapettaa sillä nuo muumi-mukit ovat tyystin loppuneet kaupoista. Tarkoitan tätä uutta joulu-muumimukia 2006. Onko jollain havaintoa missä olisi tai saako netin kautta tilattua? Joka paikasta on loppu ja sanotaan - EI OO, EI TUU!!!
Tosi kenkkua odotella joulua ilman tuota muumimukia... :C
Kommentit (35)
Helsingissä Hämeentiellä oli vielä viime viikolla. Sinnekin voi soittaa ja varata, jos vaikka joku tuttu pääsee hakemaan...?
Täällä Tampereen seudulla niitä ainakin on vielä lähes kaikissa kaupoissa myynnissä. Noita mukejahan myydään lähes kaikissa kaupoissa. Oletko käynyt kaikki VapaaValinnat, Prismat, Citymarketit, Euromarketit jne jne??
Halpa-Halli ketjun mainoksen etusivulla (oli täs viikolla jaetuissa mainoksissa) oli iso mainos juuri tuosta muumimukista ja tietty muistakin muumimukeista.
Siis käsittämätöntä. Olen käynyt Vapaa Valinnat 5 kpl, Sokoksen, Anttilan, Citymarketin, Euromarketin, Prisman, paikallisen astialiikkeen, Halpa-Hallin, Talousmarkan ... ja olen edelleen ilman mukia. Siis tämä kaupunki on ilman muumi-mukeja... käsittämätöntä kyllä!
Itse olen kova muumimukifani ja minua kauhistuttaisi jos olisin jäänyt vaille tuota mukia. Jos haluat että käyn paikkakuntamme liikkeessä sitä katsomassa( josta olen itse ostanut mukin, maks. 11,90¿) niin laitappa s-postia osoitteeseen noorava1@suomi24.fi. Jos mukia löytyy voin lähettää sen sinulle. Tietty joudut itse maksamaan pk;t 7,10¿. Olemme myös länsi-Suomesta, mutta vähän korkeammalta.
tarkistivatko Sokoksella, olisiko mukia vielä jäljellä jossain muussa Sokos-tavaratalossa? Minulle ovat ainakin pääkaupunkiseudun Sokoksissa tilanneet tai varanneet muualta, jos heillä on kyseinen tuote ollut lopussa, mutta muualta löytyy.
-Tintti
Sokoksella kävin myös ja kyselin EI OO JA EI TUU oli kyllästyneen kuuloinen vastaus. Olivat laittaneet jouluisten muumilusikoiden kaveriksi esille TUUTIKKI- mukeja...miä ei kyllä mitenkään korvaa tuota NIIN IHANAA ja tunnelmallista joulumukia!
Vissiin kyselijöitä on ollut paljon, sillä niin kyllästyneen kuuloisia ovat vastaukset myyjiltä olleet... :C.
Katso jos jollakulla omalla paikkakunnallasi olisi siellä niin ei tarvitsisi maksaa postikuluja...
Vantaalla Jumbon Prismalla oli vielä eilen...
etsin myö sitä mukia Seinäjoelta ja joka paikasta se oli loppu. Perjantaina sitten niitä löytyi Prismasta, ja heti piti ostaa. Eli mulla ois tuntuma, ettei niitä ole välttämättä laitettu joka paikassa esille yhtä aikaa?
Eilen mukeja oli vielä Seinäjoen Prismassa muutamia ja Tervajoella Hackmannin tehtaanmyymälässä paljon.
saamaan omani Merituulen(Espoo)Kodin Ykkösestä.
Eli edelleen olen ilman noita muumimukeja... suostuisiko joku minulle " muumimukikuskiksi" ?
Yhden tarjouksen jo sainkin, mutta tämä " muumimukikuski" ei onnistunutkaan tehtävässään vaan olivat kuitenkin heidänkin kaupastaan loppu...hänelle kuitenkin kiitokset yrityksestä!
Eli haluasin 10 kpl näitä iki-ihania TALVIYÖ-muumimukeja ja myös vaivanpalkkaakin olisin maksamaan...
Pistä ehdotus minulle sähköpostiini jos kotikonnuiltasi vielä mukeja löytyy...
makelin@netti.fi
Ehkä nuo Stokkat ja muut isot tavaratalot ovat ottaneet isot erät varastoihinsa...joten siis Stockkaa yritän seuraavaksi... ja Sokosta myös...