Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muumimuki - jäin ilman... :C

01.12.2006 |

Nyt sapettaa sillä nuo muumi-mukit ovat tyystin loppuneet kaupoista. Tarkoitan tätä uutta joulu-muumimukia 2006. Onko jollain havaintoa missä olisi tai saako netin kautta tilattua? Joka paikasta on loppu ja sanotaan - EI OO, EI TUU!!!

Tosi kenkkua odotella joulua ilman tuota muumimukia... :C

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sinne jäikin vielä noita varmaan 20 mukia.

Vierailija
2/35 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ko. muki olisi kiva saada. Huutonetissä hinnat olivat kyllä tosi korkeita. Taitavat myyjät tietää, että mukit ovat monesta paikasta loppu! =(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä niitä mukeja on vielä vaikka kuinka monessa kaupassa. Arabian tehtaanmyymälässä Nokialla oli viikonloppuna vielä sitä edellistäkin joulumukia myynnissä.

Vierailija
4/35 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän Porista tänne aja kun reilun tunnin.

Vierailija
5/35 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukien takia! Täältäkin ne ovat loppu. Tänään etsitty kissojen ja koirien kanssa. Sokos, halpa-hallit, kodin1, vapaa valinnat, cittari ei oota. Pirkkalan Iittala shopissa kakkoslaatua 11,20e.

Vierailija
6/35 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasi itseltäkin ensin itku päästä kun en ensin ostanut kun ajattelin että ehdin ja sitten niitä ei enää ollutkaan. Mutta onneksi tuli lisää. Nummelan Prismasta ja Cittarista löytyy.

Vierailija
7/35 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosiaan saanut talviyö-muumimukini sekä omiksi tarpeiksi että pukinkonttiin! - Siitä kaunis kiitos asianosaisille!

Pieni yhteenveto koko hommasta: omaa selvitystyötäni. Voin olla väärässä mutta tällaista tietoa olen saanut teiltä ja muilta:

- Porista ja sen ympäristökunnista loppu.

- Turusta myös marketeista ainakin pääosin loppu.

- Tampereen seudulla aika lailla kaikki loppu. (Kuulemma 2-laatua vielä löytyy...)

- pääkaupunkiseudulla näitä vielä on, mutta ei joka kaupassa tai marketissa.

- Lahdessa myös aika lailla haeskella saa jos mielii löytää...

- myös monesta Suomen isoista marketeista: prismat ja cittarit loppu.

- Arabia - Iittala tehtaan myymälöistä vielä löytyy paremmin, mutta ei loputtomiin ja hinta näissä 14,90 e muistaakseni eli hieman korkeampi kuin marketeissa...

Ja siis tätä ei enää valmisteta Arabialla - eli lisäeriä ei ole luvassa. Tämä muumimuki-hysteria " löi ällikällä" koko tehtaan eikä siellä ole osattu varautua näin valtaisaan kiinnostukseen.

Joten varmasti olisi ihan mukavaa jos joku vielä tietää mistä löytää niin voisi halukkaille vinkata tai jopa hommata. Omani sain juuri näin!

Mukavaa joulunodotusta kaikille muumimukien äärellä olipa mukissa sitten glögiä, kahvia, teetä, kaakaota tai jotain muuta... ;D

Vierailija
8/35 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin nimenomaan samoja mukeja eikä niin, että minulla olisi kaikki eri muumimukeja kaapissa. Monethan nimenomaan haluavat tyyliin jokaista yksi. Sitten niitä saakin ostaa joka vuosi useita ja kohta niitä on kaapissa 30 kpl erilaista.

Mielestäni tämä on kaunein ja tunnelmallisin muumimuki mitä tähän asti on Arabialla ollut.

Muutaman näistä mukeista laitan pukinkonttiin ystäville yllätykseksi, jotka luulivat jääneensä ilman ... ;D

... kyllä aattona yllättyvät iloisesti!

Vierailija
9/35 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkin menin paniikkiin ja kävin tänään kaupungissani 4 eri liikkeessä ja ei oota myytiin, kiukuttelin tuolle miehellekkin (vedotaan raskaushormooneihin!) etten tajunnut aiemmin ostaa.

No sain kuitenkin omani ja lähikauppaan jäi vielä varmaan 10-15 mukia, maksavat 12,90¿ (kuitista voin ottaa digikuvan) eli jos joku tällä hinnalla haluaa vielä niin voin ostaa ja postittaa, mutta postitan mielellään kerralla kaikille koska postiin on matkaa.

yhdestä mukista kulut jotain ? maksikirje tai paketti ? en tiedä... eli jos samalta paikkakunnalta puuttuu niin samalla postimaksulla selviätte.

Mä pelkäsin että jään itse ilman mukia ja jos näin olisi käynyt olisin ollut innoissani jos joku minulle mukin hakisi, joten siksi voin tehdä saman toisille, jos tosiaan selviän yhdellä kauppakäynnillä ostamassa mukit ja yhdellä postikäynnillä... pakkaa yritän mahdollisimman hyvin, esim. pahviin =)

tuusis (tuusannuuska82@netti.fi)

Vierailija
10/35 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuto.nettiin ja trokareiden käärimiin voittoihin?

Ymmärrän että joku voi haluta samaa mukia monta kappaletta, mutta että sen pitää olla juuri tämä, joka on niin vaikea saada, sitä en ihan ymmärrä.

Vierailija
11/35 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri uusi erä. En ollut aikaisemmin edes katsellut niitä mistään ja nytkin vähän sattumalta tuli eteen ja ostin, kun näyttää kivalta se muki.

Ystäväni tiesi kertoa, että Kirkkonummen Prismassa niitä on vielä vaikka kuinka paljon.

Vierailija
12/35 |
06.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain 20 mukia. Piti käydä oma hakemassa, kun tätä ketjua seurasin ja pelko iski, että kohta täältäkin loppuvat =)

Vierailija
13/35 |
06.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että minkä näköinen tämä kovasti metsästetty muumimuki oikein on? Yhden ystävän tiedän haluavan erilaisia muumimukeja ja jos tuo tulisi vastaan niin senhän voisi hankkia jos kerran niin vaikeasti saatava on eikä niitä enää jatkossa saa.

Itse en ole koskaan suuremmin muumimukeista innostunut, tosin nyt olen ajatellut että lapsille voisi olla kiva hankkia jotkut omat mukit ja muumimukit on ainakin tukevia ja hyvänmallisia, joten ehkä meillekin ilmestyy joulun aikoihin ensimmäiset muumi-mukit kaappiin:) Tytölle tosin varmaan kelpaisi vain mörkö tai haisuli muki ;)

(ja taas eksyttiin ohi aiheen ;) .....)

Vierailija
14/35 |
06.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyseessä ilm talviyö niminen muki josta löytyikin kuva helposti huutiksesta. Ei ihme jos kaupoista alkaa loppua, niin paljon mukeja huutiksessa myynnissä...

Vierailija
15/35 |
01.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen ostin mukin Malmin Prismasta ja Stockallakin niitä oli vielä.

Vierailija
16/35 |
01.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole pääkaupunkiseudulta ja olen täällä länsirannikolla käynyt/ soittanut noin 10 liikettä läpi ja kaikki ovat sanoneet että loppu on eikä lisää tule. Siis jos vielä toiset kymmenen kauppaa soittelen huomenna. Toivoa siis vielä on!! Täytyy heti huomenissa pistää vitosvaihde päälle, sillä takuuvarmasti nämä loppuvat ennemmin tai myöhemmin. Näitä on kuulemma TOSI rajoitettu erä tarjolla eikä lisäeriä ole luvassa.

Siis muillekin tiedoksi että jos kauan vielä vitkuttelee niin näppejään jää nuolemaan...ninkuin minä!

Vierailija
17/35 |
01.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kodin Ykköseen, Kaisaniemeen, niitä tuli vain 100kpl. Sain onnekseni myyjältä tarkan päivän koska purkavat ja kävin 2 hakemassa heti samana aamuna. Nyt jos menisin kysymään, tuskin niitä enää olisi.

Vierailija
19/35 |
01.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on, niin kaupasta saa nopeammin. Yhteystiedot sivulla 36. Jospa heillä vielä on mukeja =)

Vierailija
20/35 |
01.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jo onnesta sekaisin tuon mukin suhteen, mutta kun pääsin tuohon tilausosioon kanssa niin loppu oli sieltäkin nuo mukit! Huomenna kyllä käännän tuon lähikaupingin kaikki kivet (=kaupat) ja toivon hartaasti että löytyy...

...laitanpa viestiä miten käy!!!