Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolmen kimppa?

Vierailija
01.12.2006 |

Kuinka moni täällä on suostunut miehen toiveeseen ja harrastanut seksiä miehensä ja toisen naisen kanssa samaan aikaan? Tai vaihtoehtosesti itse toivonut tätä? Nautitko? Mitä ajattelit tämän jälkeen... tuliko siitä uusi kiva harrastus vai morkkis? Entä onko miehesi suostunut antamaan sinulle toista miestä niin että itse on mukana?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi kertoa kolmenkymmenen vuoden kokemuksella, että se ei kannata. Aina jompikumpi tai molemmat katuvat sitä ja syvästi. Se on huono teko. Kertaakaan hän ei ole tavannut paria, jolle se on ollut loppujen lopuksi hyvä juttu.

Vierailija
22/27 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilin pitkään kahdesta miehestä ja lopulta uskalsin kertoa fantasiastani myös miehelleni, joka ymmärsi minua. En oikein tiedä mitä hän ajatteli asiasta, mutta erään bileillan päätteeksi hän olikin järkännyt meille tämän toisen miehen... Ajattelin, että UPEAA, mahtavaa, ihanaa.

Sitten se alkoi... Miesten kädet oli siellä sun täällä ja mua alkoi ällöttää ihan älyttömästi ja mä aloin ITKEMÄÄN. Musta tuntui ihan älyttömän pahalta, enkä tiedä miksi. Siitä on kulunut jo vuosia enkä vieläkään tiedä miksi niin kävi. Erokin on tämän miehen kanssa jo tullut enkä ole tästä nykyiselleni kertonut. Enää en haaveile kahdesta miehestä, sillä todellisuus oli ihan jotain muuta kuin fantasia.

En myöskään voi kuvitella, että olisimme kahden naisen kanssa, koska siitä seuraisi todennäköisesti hirvittävä mustasukkaisuus. En pystyisi katsomaan kun mieheni on toisen kanssa. En vaan kestäisi sitä, vaikka joskus sitä mietinkin. Joskus haaveilen olevani kaksistaan naisen kanssa, mutta koska se olisi pettämistä, tyydyn haaveiluun :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
01.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kivempi minusta kahden miehen kanssa.

Vierailija
24/27 |
01.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t:ap

PS kysyn kun on harkittu

Vierailija
25/27 |
01.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko oikeesti harrastatte tommosta? Mikä rooli siinä on rakkaudella?

Sorry, en ymmärrä. Ei mun onneksi tarvitsekaan, kun ei ole kysymys omasta elämästä. Enkä myöskään tuomitse. Mä olen vaan niin vanhanaikainen, että mulla seksiin kuuluu ehdottomasti rakkaus.

Vierailija
26/27 |
01.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja edelleenkin ollaan onnellisesti yhdessä, viime kimpasta taitaa olla jo 2-3 vuotta aikaa.

Vierailija
27/27 |
01.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on pitkään kiihottanu ajatus nuolla naista ja kosketella rintoja... muualtakin, musta kaunis nainen on vaan kiihottava. Mies haluaa tietysti mukaan, mutta en ole ihan varma miltä tuntuu nähdä oma mies nuolemassa toista pimppiä ja panemassa toista naista, vaikka siinä samalla saiskin itsekin leikkiä naisen kanssa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi