Muita jotka vappuna selvinpäin
Kommentit (57)
Juhlin vappua syömällä päivälliseksi ranskiksia ja nakkeja :D Ostin myös juustonaksuja, mutta taitavat jäädä jollekin toiselle päivällä.
Olen viettänyt tähän mennessä kaikki vaput ihan selvinpäin. Harmittaa, etten tänä vuonna ostanut tai tehnyt munkkia.. Mutta sitä voi toisaalta syödä milloin vain.
Tähän mennessä 51 vuotta selvinpäin
Normaali perhevappu. Kotitekoista simaa on ja munkkeja.
Eilen siemailin pari grogia telkkua katsoessa.
En juo alkoholia ollenkaan, lopetin 7-8 v. sitten. Juhliminen on parempaa näin.
Vierailija kirjoitti:
Perheen kanssa holitonta simaa ja vappuherkkuja, miksi dokaaminen olis se ainoa tapa juhlia? Oltais piknikillä jos ei olis niin kylmä.
Varustekysymys. Miksi ruikutat ja olet kasvattanut jälkikasvunkin samanlaisiksi saamattomiksi vässyköiksi?
Olen. Sää kyllä pilasi suunnitelman tehdä pitkä kävelylenkki. Alkoholi ei ole ongelma. Saatan tehdä kyllä Campari-appelsiinimehuja, kun appelsiineja ostin kahden kilon pussin. Humalaan en juo, mutta drinkkejä on kiva tehdä. Keliakia estää leipomisen ja sinkkuus rajoittaa muuten kokkailuja, kun ei ole syöjiä.
Vierailija kirjoitti:
"Katsokaa, olen parempi ihminen!" -keskustelu
Tiedä olenko parempi, mutta juoppoisän muistot lapsuudesta on aiheuttanut inhon alkoholiin.
On niin paljon tekemistä harrastuksissa etten ehdi ryyppäämään ja juhlat ei kiinnosta, tätä on jatkunut jo vuosikausia :)
Vierailija kirjoitti:
Olen. Sää kyllä pilasi suunnitelman tehdä pitkä kävelylenkki. Alkoholi ei ole ongelma. Saatan tehdä kyllä Campari-appelsiinimehuja, kun appelsiineja ostin kahden kilon pussin. Humalaan en juo, mutta drinkkejä on kiva tehdä. Keliakia estää leipomisen ja sinkkuus rajoittaa muuten kokkailuja, kun ei ole syöjiä.
Campari on tosi hyvä juuri appelsiinimehun kanssa.
Meinasin vastata, että minä, mutta sit muistinkin, että meillä on punaviinipullo lounaaksi. Siitä riittää myös huomiseksi. Ei siitä kyllä juovu.
Katsoin perjantaina kotimaista elokuvaa jossa ottivat Jaloviinaa. Ikeniä alkoi kuivaamaan, joten näin ratkaisuksi mennä kaapille ja ottaa Antabuksia kaksin kappalein jotta itse pysyisin selvin päin. Juomatta ollaan ja olen ratkaisuuni varsin tyytyväinen.
M 48
Vierailija kirjoitti:
Ei kavereita ei vappua
Hyvää Vappuaattoa sulle ja muille yksinäisille🎈🎊🍻🍩🍩🍿🍾🥂
T. Kaveri
Ap:n logiikka ontuu. Ethän sinä voi olla selvinpäin vappuna, jos et edes juhli vappua.
Nyt olen. Tässä on koko kevät tissuteltu aina useampana päivänä viikossa, että oireet alkoi jo viitata alkavaan alkoholiongelmaan. Piti tuossa sitten lopettaa kokonaan ja oli kyllä henkisesti haastava jakso.
Suomi on alkoholisitien valittu maa, vain Suomessa katsotaan alkoholista kieltäytyvää kieroon. Sivistymätön junttimaa.
Vierailija kirjoitti:
Selvistäpäin minäkin sekä teinit. Itseäni ei tod. kiinnosta alkoholin käyttö ja teinit toimivat tuttuun tapaan illan aikana kavereidensa "vahtijoina", katsovat siis ettei heillä mene överiksi ja hoitavat koteihinsa/kaverillensa nukkumaan. Itse olen kuskausvalmiudessa sekä muutenkin ns. linjoilla ja lähellä auttamassa.
Rauhallista vappua kaikille!
Miksi vaadit lapsiltasi samaa kuin itseltäsi? Heillä on oma elämä ja polku käytävänä. Ongelmia tietää tuollainen kasvatus.
Juhlin vappua munkkien ja siman merkeissä, sillä olen raskaana.
Vierailija kirjoitti:
Öö? Ei sinunkaan ole pakko juoda. Tervetuloa ns. parempien puolelle :)
Vierailija kirjoitti:
Tuo ilmaisee vain sinun oma kokemukseksi ja tunnelmasi, tuskin monen muun. Mulle on aivan sama miten peilaat käyttäytymistäsi, enkä tunne paremmuutta siitä, etten käytä alkoholia sisäisesti. Työssäni saan läträtä viinalla mielinmäärin, se riittää. Mitä joku toinen tekee, ei arvota minun tekemisiä. Joten.. noloa tuommoinen väite, noloa.
Minä olen. Ei ole kavereita täällä missä nyt asun vaan kaikki jossain kauempana.