Muita jotka vappuna selvinpäin
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selvistäpäin minäkin sekä teinit. Itseäni ei tod. kiinnosta alkoholin käyttö ja teinit toimivat tuttuun tapaan illan aikana kavereidensa "vahtijoina", katsovat siis ettei heillä mene överiksi ja hoitavat koteihinsa/kaverillensa nukkumaan. Itse olen kuskausvalmiudessa sekä muutenkin ns. linjoilla ja lähellä auttamassa.
Rauhallista vappua kaikille!Miksi vaadit lapsiltasi samaa kuin itseltäsi? Heillä on oma elämä ja polku käytävänä. Ongelmia tietää tuollainen kasvatus.
:D
Tuohon ikään mennessä, mitä omat teinini ovat, osaavat jo itse omilla aivoillaan ajatella ja tehdä omat ratkaisunsa. Ikävä tuottaa sinulle pettymys asiassa, että eivät kuulu alkoholin käyttäjiin, mikä on jokaisen oma vapaa valinta.
Relaa itsekin äläkä ole naama nurinpäin tätä vappua jupisemassa. Eli hauskaa vappua sullekin. :)
Vierailija kirjoitti:
"Katsokaa, olen parempi ihminen!" -keskustelu
Ei tarvitse katsoa. Juhli sinä vappua miten parhaaksi näet.
Vierailija kirjoitti:
En juo alkoholia ollenkaan, lopetin 7-8 v. sitten. Juhliminen on parempaa näin.
Minä lopetin 2015. Tuli vaan tunne, että eiköhän tämä juominen ole osaltani ohi.
Taidan olla selvinpöin tämän vapun.
Onhan noita känni vappuja ollut ihan tarpeeksi.
En juhli vappua, on punaisten juhla.
Kyllä, mutta toisaalta käytän aika reippaasti huumeita:
Ekstaasia ja kokkelia, pieni tujaus ketamiinia myöhemmin.
Nukkumaan mennessä järkyntuhdit hassis-sauhut ja ehkä pari bentzoa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, mutta toisaalta käytän aika reippaasti huumeita:
Ekstaasia ja kokkelia, pieni tujaus ketamiinia myöhemmin.
Nukkumaan mennessä järkyntuhdit hassis-sauhut ja ehkä pari bentzoa.
Kuulostaa muuten todella letkeältä vapulta!
Selvin päin olen, mutta vain koska tissuttelin täksi päiväksi varatun kuoharin jo eilen.
Tuntuu oudolta koko kysymyksenasettelu. Itse, perheeni ja lähosukulaiseni nautimme myös vapusta ilman päihteitä. Ja se on aina ollut normaalia meille.
Vierailija kirjoitti:
Yksinäisyys ok, jos oma valinta.
Mä olen yksin ja selvinpäin 🥳 nainen olen, mua ei kiinnosta alkoholi että osaan olla ilman (en ymmärrä miksi joitakin haittaa se) . Mun entiset kaverit juo koko ajan ja joka päivä, siinähän alkaa näkemään näkyjä jos juo koko ajan. Ihme että eivät ole osastolla, multa viisas päätös kun ei sellaista sekoilua jaksa kattoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinasin vastata olevani, mutta sitten tajusin hörpänneeni tänään kahdeksan olutta aamupalaksi.
Joo tuollaiset helposti unohtuu.
No unohtuu helposti, etenkin kun naapurin poliisi tarjosi jointin ja lähikuppilassa on ilmaiset juomat. En tosin asu Suomessa, niin ei tarvitse kilahtaa. :)
Minä. Oon absolutisti neljättä vuotta. Huomenna kaupungille markkinahumuun YO- lakki päässä. Kirjoitin viime syksynä ja nyt eka vappu ylioppilaana.
Itse olen absolutisti enkä ole korkeakoulutettu joten vappu ei minuun liity millään tapaa. Juhlikoot korkeakoulutetut alkoholin voimalla vaan. Tänään sauna kuumaksi ja sitten vaikka jotain leffoja katselen.
Ennen käytin alkoholia pari kertaa kuukaudessa mutta nykyään en voi käyttää alkoholia.
M31
Vappu on vain tekosyy ryypätä ihmisille.
Ihana!
Minäkin selvinpäin, aion levätä ja nauttia kotona olosta.