Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka vappuna selvinpäin

Vierailija
30.04.2023 |

En juhli vappua, juoppojuhlaa.

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sitten istua kököttänyt kotona yksin koko vapun? Eikö ole kavereita?

Vierailija
2/57 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheen kanssa holitonta simaa ja vappuherkkuja, miksi dokaaminen olis se ainoa tapa juhlia? Oltais piknikillä jos ei olis niin kylmä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäisyys ok, jos oma valinta.

Vierailija
4/57 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin vastata olevani, mutta sitten tajusin hörpänneeni tänään kahdeksan olutta aamupalaksi.

Vierailija
5/57 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varsinaisesti juhli vappua, mutta olen mestoilla. En juo vappuna enkä koskaan.

Vierailija
6/57 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä päihteitä. Tänään räntäsateeseen en välitä lähteä, mutta huomenna ehkä käyn kaupungilla katsomassa kansalaisia.

Vierailija
7/57 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen selvin päin tänäkin vappuna. Lopetin alkoholin käytön jo muutama vuosikymmen sitten, kun se ei tuonut mitään lisäarvoa elämääni. Aina kysytään, olenko raitistunut alkoholisti. En ole, en ole koskaan juonut alkoholistisesti. mutta lopetin sen vähäisenkin käyttämiseni.

Vierailija
8/57 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kavereita ei vappua

Vierailija
9/57 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika normaali perhevappu. Paistetaan munkkeja ja puhalletaan ilmapalloja ja syödään herkkuja ja juodaan simaa. No, ehkä lasi skumppaa ja toinen kun lapset on nukkumassa, mutta ei mitään kännäämistä tietenkään. Huomenna käydään ehkä torilla, tänään ei viitsi lähteä minnekään kun on niin huono sää.

Vierailija
10/57 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä ollenkaan alkoholia ja inhoan suomalaisia deekutapaamisia mm. vappua, juhannusta, monia juhlia, häitä, laivamatkoja ja uutta vuotta.

Monille kaikki muutkin päivämäärät sopivat dokaamiseen, mm. joulu, kastetilaisuudet ja pääsiäinen. 

Juopon on helpompi asua Suomessa, juoppolandiassa.

Vierailija
11/57 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kauppareissulla käynyt mielessäkään että ostaisin alkoholia, unohdin. Se ei juuri kuulu elämään. En kieltäydy jos joku tarjoaa, mutta aika merkityksetön tuote minulle.

Vierailija
12/57 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin ja selvänä kotona. Katson telkkaria ja nautin vapaasta. Ei pienintäkään halua juhlia, eikä dokata.

Vierailija
13/57 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käytä päihteitä. Tänään räntäsateeseen en välitä lähteä, mutta huomenna ehkä käyn kaupungilla katsomassa kansalaisia.

Missä sataaa räntää? 

Jyväskylässä oli aamulla lunta. Olin niin järkyttynyt, että avasin sälekaihtimet vasta, kun lumi oli sulanut. :D

Vierailija
14/57 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ees muistanut et on vappu. Ihan perus sunnuntaita vietän, kissun kanssa selvinpäin.

Vierailija
15/57 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juo. 

Vierailija
16/57 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut selvänä vappuisin jo noin 10 vuotta, joista 4 vuotta vielä opiskellessani. Osallistuin ihan normaalisti vapputapahtumiin mutta alkoholittomalla linjalla. Kivaa oli. 

Vierailija
17/57 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota yhtään tänä vappuna, koska on tosi raskas viikko takana, unettomuus pahentunut stressin ja liiallisen rasituksen takia. Mieluummin kerään voimia ja yritän nukkua väsymystä pois. Nytkin yöpuku päällä suunnittelen seuraavia torkkuja.

Vierailija
18/57 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Katsokaa, olen parempi ihminen!" -keskustelu

Vierailija
19/57 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvistäpäin minäkin sekä teinit. Itseäni ei tod. kiinnosta alkoholin käyttö ja teinit toimivat tuttuun tapaan illan aikana kavereidensa "vahtijoina", katsovat siis ettei heillä mene överiksi ja hoitavat koteihinsa/kaverillensa nukkumaan. Itse olen kuskausvalmiudessa sekä muutenkin ns. linjoilla ja lähellä auttamassa.

Rauhallista vappua kaikille!

Vierailija
20/57 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinasin vastata olevani, mutta sitten tajusin hörpänneeni tänään kahdeksan olutta aamupalaksi.

Joo tuollaiset helposti unohtuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi