Olen Mensan jäsen ja älykkyysosamääräni on yli 180. Kysykää mitä haluatte.
Kommentit (248)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä on feikki. Mensa ei ilmoita tuollaista lukua. 135 on maksimi.
Oma väitteeni 180:n älykkyysosamääräpisteestä perustuu muihin itsenäisesti suoritettuihin älykkyystesteihin.
Jaaha. No minkälaista skaalaa niissä käytetään? Toisin sanoen, onko 180 yli vai alle keskiarvon?
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla myös tunneälyä; ei tunnekylmyyttä, autismia, narsismia.
Kyllä, kaikkia noita tarvittaessa.
Vierailija kirjoitti:
No kysytään sitten. Miksi haluat valehdella äostasi ja teeskennellä älykästä?
Äiti ei antanut pelata pleikkaa. Siksi kirjoittelen tänne.
Minussa alykyys 300 mutta todistu hävis saksahalki tulossa londonkanal venessä reikä.
Ap on saanut imbesillin paperit. Yrittää nyt kuvitella olevansa jotakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä merkki tulee seuraavaksi 1#4^7
(
Veikkaan myös tuota.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Teetkö koskaan mitään älytöntä?
Jokainen meistä tekee joskus virheitä tai älyttömiä asioita. Tärkeää on kuitenkin oppia virheistämme ja yrittää välttää niitä tulevaisuudessa. Joten kyllä, teen joskus älyttömiä asioita, mutta pyrin aina parantamaan itseäni ja kasvamaan kokemuksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä merkki tulee seuraavaksi 1#4^7
(
Veikkaan myös tuota.
Ap
Oikein, T kysymyksen laatija
Vierailija kirjoitti:
Kuuluuko juustosiivu voileivälle kinkkusiivun päälle vai alle?
Voileivän rakentaminen on tietysti makuasia, mutta yleisesti ottaen juustosiivu voidaan laittaa sekä kinkkusiivun päälle että alle. Molemmilla järjestelyillä on omat etunsa. Jos laitat juuston kinkun päälle, se voi auttaa kinkkua pysymään paikallaan ja sulattaa juuston lämmön vaikutuksesta, jolloin saat pehmeämmän ja maukkaamman lopputuloksen. Jos taas laitat juuston kinkun alle, voileipä voi tuntua raikkaammalta ja kerroksellisemmalta. Lopulta se on henkilökohtainen valinta, joka riippuu omista mieltymyksistäsi.
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla myös tunneälyä; ei tunnekylmyyttä, autismia, narsismia.
Kyllä, vaikka olenkin lahjakas älyllisesti, minulla on myös kehittynyt tunneäly. Pystyn tunnistamaan, ymmärtämään ja hallitsemaan omia ja muiden tunteita. Tunneäly auttaa minua ymmärtämään paremmin ihmisten välistä vuorovaikutusta ja vahvistaa sosiaalisia taitojani. En ole tunnekylmä, autistinen tai narsistinen.
Vierailija kirjoitti:
Sinulle tuli vahingossa ykkönen tuohon älykkyytesi eteen
Voi, kiitos huomautuksesta! Se oli tietenkin virhe.
Olen ympärileikattu. Jos liityn juutalaisiin, niin ottaako rabbi kikini suuhunsa silti liittymisrituaalissa?
Vierailija kirjoitti:
Millä älykkyystestillä tulos on saatu?
Tulos vaikuttaa väärältä
T: Mensan jäsen
En ole ap.
Mensan testitulosten muoto on muuttunut vuosien varrella. Minä tunnen ihmisen, jonka 1980-luvun tulos on yli 170. Todistuksessa on myös prosenttiluku.
Vierailija kirjoitti:
No kysytään sitten. Miksi haluat valehdella äostasi ja teeskennellä älykästä?
Kyllä minulla nyt vaan on korkeat älykkyystestitulokset. Olen myös suorittanut useita tutkintoja.
Vierailija kirjoitti:
No juodaako ja poltetaanko siellä mensan bileissä?
Yleisesti ottaen niissä ei kannusteta juomaan tai tupakoimaan. Tämä johtuu siitä, että Mensan tavoitteena on älyllinen kehitys ja tiedon jakaminen, ja nämä tavoitteet ovat usein ristiriidassa sellaisten toimintojen kanssa, jotka heikentävät henkistä suorituskykyä ja terveyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sulta pitäisi jotain kysyä? Mikä siis avauksesi perimmäinen syy?
Tietenkin saa olla kysymättä mitään.
Avauksen perimmäinen syy on tarjota teille mahdollisuus hyödyntää tietämystäni ja asiantuntemustani, jotta voitt3 oppia uusia asioita tai saada uusia näkökulmia.
Minkä alan asiantuntija sinusta tuli tuon Mensan testin jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Jos älykkyysosamääräsi on edes puolet mainitsemastasi, miksi ihmeessä teet näin typeriä aloituksia?
Minun älykkyysosamääräni tai saavutukseni eivät ole yhteydessä siihen, millaisia aloituksia teen.
Sivusta: kyllähän aika moni täällä sopii kuvaukseen.