Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi sitä imuria pitää hinkata lattiaan kauhealla metelillä?

Vierailija
29.04.2023 |

Ärsyttävää kuunnella.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kakkis kirjoitti:

Mulla yläkerran naapurissa asuva nuori mies imuroi sellaisella apinanraivolla, että kyllä kuuluu. Joka jumalan listaan paukauttaa ja hinkkaa niin että varmaan parketti irtoaa. Sohva ja muut huonekalut siirretään kaikkea muuta kuin varovasti. Se on 10 - 15 minuuttia ihan saatanallista mäiskettä, kun hän siivoaa.

Lähetä se minun kotiin siivoamaan. 

Kerro osoite 😀

Vierailija
22/24 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään ne imurit tehdään sellaisiksi että imevät pirun tiukkaan kiinni lattiaan, onhan se energiatehokasta mutta ei kivaa ja varmana kuuluu alakertaan.

Minulla kyllä kuuluu järkyttävä ääni, vaikka imuri olisi minimitehoilla. Lattiana on tällainen hiukan karhennettu laminaatti. Edellisessä kämpässä oli muovimatto, se oli varsin hiljainen imuroida.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä jännä miten entinen yläkerran naapurini pystyi elämään siten, että ei juuri koskaan kuulunut mitään. Tuli uusi naapuri, niin kuuluu kamala pauke kävellessä ja jessus sitä siivouspäivää!!! Pitääkö sillä imurilla paukuttaa pattereita/niiden putkia?? Voisi hieman ottaa huomioon muita asukkaita...

Vierailija
24/24 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imuroin aina ne harjakset ulkona, en ymmärrä missä tilanteessa ne pitäisi sisään säätää niin että se suulake kolisee lattiaan. Näinhän se kerää tiukempaankin jämähtäneen pölyn lattiasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme