Helsingin paras yleinen sauna Linna pilattu sekasaunoilla
Lonnan sauna Helsingissä on nettisivujensa mukaan vain sekasauna nykyään, ei enää erikseen naisten ja miesten saunoja. Pilattu sekin paikka täysin! Jos ette ole käyneet, niin siellä ei siis ole mitään yksityistä suihkua vaan kaikki on yhtä ja samaa tilaa. Siitä sitten saa vielä pulittaa 20€ että " saa" miesten edessä peseytyä. VMP taas! Onnea vaan Lonnan saunan yrittäjälle, kuka nainen sinne enää tulee saunomaan?!
Naiset, menettekö sekasaunoihin muka mielellänne?
Kommentit (95)
Siis mitä?! Ajattelin, että menisimme hääpäiväksi tuonne saunomaan ja syömään, mutta todellakin jää väliin, jos kaikki on sekaa.
Vierailija kirjoitti:
Tätä tilasimme, tätä saimme.
Ei, vaan naiset tilasivat tätä. Teille yritettiin sanoa, että miehet vievät teidän urheilusarjat, vievät teidän turvalliset tilat, jne. Ei kuunneltu. No nyt ette sitten mene Lonnaan enää.
Linna vaiko Lonna? Lonnassa muistelin että peseytymiseen oli ne vadit siinä parvisaunan alapuolella. Eli vähän auki nyt mistä suihkusta AP puhuu.
Mutta siis itse käyn tuolla naisena, uimapuvussa toki.
Vierailija kirjoitti:
Linna vaiko Lonna? Lonnassa muistelin että peseytymiseen oli ne vadit siinä parvisaunan alapuolella. Eli vähän auki nyt mistä suihkusta AP puhuu.
Mutta siis itse käyn tuolla naisena, uimapuvussa toki.
LOnna ja juurikin ne pesuvadit eli peseytymispaikka on avointa yhteistä tilaa mikä on kiusallista , ei mitään yksityisyyttä.
Menen, olen nainen ja minulla on penis.
En ole käynyt enkä mene jos siellä on sekasauna. Toivon sille yrittäjälle kaikkea pahaa.
Kehitystä. Ensin oli yksi sekasaunapäivä, sitten kaksi, nyt kaikki. Kyllä siellä on aiemmin normaalit naiset viihtyneet. Ei sinne muita kaivatakaan. Sekasaunoja ovat muuten myös Lähteen ja Sompasauna. Torstaisin Sauna Hermannissa on peräti yhteissauna.
Lonna pitäisi muuttaa yhteissaunaksi Hermannin torstaiseen tapaan.
Ei mikään ongelma, päin vastoin. Miehen kanssa mennään sit yhdessä. Ei sinne erikseen jaksa.
Jospa kaikkien saunojen ei tarvi olla nakusaunoja, vaan ollaan uima-asussa. Kai siellä voi mereenkin pullahtaa. Linna on sen verran erityinen paikka. Toisaalta niin pieni, sampoista ym tulee mereen myrkkyä, joten ei sinne edes saunankäyttöä tarvittaisi.
Sekasaunassa on mukava esitellä puolijäykkää 18- senttistä.
"Jokainen päivä on sekasaunapäivä. Molemmat saunat ovat kaikkina päivinä kaikkien sukupuolien yhteiskäytössä. Pukuhuoneet sen sijaan jakautuvat miehille ja naisille. Näin ollen varausta tehdessä on toistaiseksi valittava paikka miesten tai naisten pukuhuoneeseen, mutta saunalla on lisäksi käytössä myös unisex-pukuhuone. Meillä jokainen voi saunoa mieleisellään tavallaan, uimapuvulla tai ilman."
Vielä kun muukalaisetkin löytävät tuonne. Olisi ihanaa, jos parikymmentä parrakasta agfaania tulisi ottamaan oppia suomalaiskulttuurista.
Woketus iski sinnekin 🙄 Hiiteen naisten tilat 🥴
Lonna julistautuu ihan nettisivuilla homoalueeksi, että sinne vaan.
En, ikinä.