Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Helsingin paras yleinen sauna Linna pilattu sekasaunoilla

Saunoja
29.04.2023 |

Lonnan sauna Helsingissä on nettisivujensa mukaan vain sekasauna nykyään, ei enää erikseen naisten ja miesten saunoja. Pilattu sekin paikka täysin! Jos ette ole käyneet, niin siellä ei siis ole mitään yksityistä suihkua vaan kaikki on yhtä ja samaa tilaa. Siitä sitten saa vielä pulittaa 20€ että " saa" miesten edessä peseytyä. VMP taas! Onnea vaan Lonnan saunan yrittäjälle, kuka nainen sinne enää tulee saunomaan?!
Naiset, menettekö sekasaunoihin muka mielellänne?

Kommentit (95)

Vierailija
21/95 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt näe mikä tuossa on ongelma. Pukuhuoneet ovat erikseen miehille ja naisille ja saunassa voi pitää uikkareita.

Vierailija
22/95 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa suomalaisten suhtautuminen alastomuuteen luonnollista😆🤣😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/95 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä käyn. Tietenkin pitää sheivata vähän huolellisemmin ennen kuin menee sinne, katsoohan ne miehet kuitenkin.

Vierailija
24/95 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lonnassa on kai kaksi saunaa. Pitäisi määrätä, että yhdessä saunassa ollaan alasti ja toisessa puku päällä.

Vierailija
25/95 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattiko naiset äänestää vihervasemmistoa?

Vierailija
26/95 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Jokainen päivä on sekasaunapäivä. Molemmat saunat ovat kaikkina päivinä kaikkien sukupuolien yhteiskäytössä. Pukuhuoneet sen sijaan jakautuvat miehille ja naisille. Näin ollen varausta tehdessä on toistaiseksi valittava paikka miesten tai naisten pukuhuoneeseen, mutta saunalla on lisäksi käytössä myös unisex-pukuhuone. Meillä jokainen voi saunoa mieleisellään tavallaan, uimapuvulla tai ilman."

https://www.lonna.fi/saaren-palvelut/sauna/

Toistaiseksi...

Hyi.

Vierailija
27/95 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvittaisiin myös ympärivuotisia yhteissaunoja, joissa ollaan alasti ja myös pukuhuone ja pesutilat ovat yhteiset. Melkein kaikissa yleisissä sekasaunoissa on nykyään pukupakko, mikä on tylsää.

Vierailija
28/95 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimapuvulla käyn joskus saunomassa, se on itselle sopiva.

Vierailija
29/95 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarvittaisiin myös ympärivuotisia yhteissaunoja, joissa ollaan alasti ja myös pukuhuone ja pesutilat ovat yhteiset. Melkein kaikissa yleisissä sekasaunoissa on nykyään pukupakko, mikä on tylsää.

Siis että on pakko olla alasti? Saa perustaa jos uskoo että on kysyntää. Luulen että aika monella ei ole enää tarvetta saunoa alasti vieraiden kanssa tai edes kavereiden. Meilläkin käytössä toisen sukupuolen kanssa saunoessa uimapuvut.

Vierailija
30/95 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN mene. Märkä hikinen ja huonosti peseytynyt mies haisee kamalalta. Tulee joku sikala lähinnä mieleen hajusta.

Vierailija
31/95 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs ongelma tuo on? Herää kysymys että, onko jotakin salattavaa..

Vierailija
32/95 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt tuolla. Sattumaa tai ei, kävijät olivat kaikki nuoria ja hoikkia. Pojilla isot munat ja tytöt posliiniksi ajeltuina, jos nyt vähän kärjistän. Eihän sellaisten tarvitse mitään hävetä. Pari vanhempaa ukkoa oli minun lisäkseni, mutta ei yhtään keski-ikäistä naista. Taitaa muuttua enemmän hyvännäköisten hipstereiden sisäpiirijutuksi tuokin.

Vierailija
33/95 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekasauna ei ole mikään ongelma päinvastoin. Mutta yhteinen pesutila on minulle ongelma.

Vierailija
34/95 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehet on sikoja etenkin sekasaunassa!

Vierailija
35/95 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas suomalaisilla lämmin suhtautuminen alastomuuteen... taitaapi olla tarua sittenkin.

Vierailija
36/95 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä puoluepoliittinen elin vastaakaan yksityisyrittäjän saunan tilavalinnoista?

Vierailija
37/95 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persu yrittää olla ajattelematta poliittista vasemmistoa -haaste (mahdoton)

Vierailija
38/95 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt tuolla. Sattumaa tai ei, kävijät olivat kaikki nuoria ja hoikkia. Pojilla isot munat ja tytöt posliiniksi ajeltuina, jos nyt vähän kärjistän. Eihän sellaisten tarvitse mitään hävetä. Pari vanhempaa ukkoa oli minun lisäkseni, mutta ei yhtään keski-ikäistä naista. Taitaa muuttua enemmän hyvännäköisten hipstereiden sisäpiirijutuksi tuokin.

Mikähän siinäkin on, että parrakkaat hipsterit on kuitenkin varsin ajeltuja sieltä alapäästä, näyttää vastenmieliselta kun iso, hikinen makkara heilahtelee reideltä toiselle kun kävelevät saunan poikki.

Vierailija
39/95 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollahan saa olla uimapuku päällä, mikä on ongelma

Vierailija
40/95 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän niin kuin se yleinen sauna oli siinä Sompasaaressa. Eipä sielläkään läskejä tai vanhoja ihmisiä ollut. Sitten meni pilalle kun sinne tuli jotakin arabeja suu auki tuijottelemaan. Sulkivat koko puljun.