Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaako Vappuna sahata moottorisahalla puita?

Vierailija
29.04.2023 |

En viittis tänään alkaa sahaamaan kun oon muutaman oluen juonut, mutta huomiseksi ajattelin selvitä. Vähänarveluttaa, kun tiedän että vasemmiston kannattajia asuu useita alle kilometrin säteellä. Vai onko se ihan ok? Ehkä ne ajattelee että olen kunnon duunari kun teen pyhänä töitä.

Kommentit (78)

Vierailija
1/78 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuessani ammoisina aikoina lyhyen aikaa Pohjanmaan pikkukunnassa, minua valistettiin paikallisesta vapunviettokulttuurista: se on lannanlevityspäivä.

Niinpä olisi viisaampaa toisin kuin siellä, olla hiljaa, jotta kenenkään vappua vakavasti viettävän ei tarvitsisi kokea loukkaantuneisuutta.

Vierailija
2/78 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei saisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/78 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työväen juhla, anna mennä vaan.

Vierailija
4/78 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna on sunnuntai ja vappuaatto, jos odottaisit ja antaisin sahan laulaa vasta maanantaina, eli vappupäivänä. Silloin naapurien krapula on maksimoitu ja saat toimillesi täyden hyödyn.

Hyvää mahdollisuutta ei kannata jättää käyttämättä!

Vierailija
5/78 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

PIIP tekee kiusaa naapurustolle. Oisit tänään tehnyt niin ei ois kellään mitään valittamista.

Vierailija
6/78 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä vaan. Kukaan muu ei ole pihalla, kun niitä palelee.

Vierailija
7/78 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita vaan saha soimaan.

Vappu ei ole pyhäpäivä, vaan työläisten vapaapäivä.

Vierailija
8/78 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunnuntaisin aina kiskaisen moottorisahan käyntiin klo 8 taajamassa. Ei ensi talven polttopuut itsestään valmistu!

Vierailija
9/78 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita vaan saha soimaan.

Mutta se ei ole huomenna.

Vierailija
10/78 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm...Nyt on vaikeeta. Ehkä sahaan vähän huomenna ja lisää sitten maanantaina. En halua aiheuttaa pahaa "verta" naapureissa.

Vierailija
11/78 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vappu ei ole kirkollispyhä.

Itseäni opetettiin että kirkkopyhinä ei meluta ennen kuin kirkonmenot on ohitse.

Olen sääntöä noudattanut.

Eli huomenna vielä känniä päälle ja aloita vappuaamuna viideltä.

Niin itse tekisin jos naapureissa olisi ollut juhlia.

Vierailija
12/78 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita vaan saha soimaan.

Mutta se ei ole huomenna.

Katopas luit tarkemmin kuin minä.

Minä otsakkeesta päättelin, että aikoo sahata  nimenomaan vappuna, eli maanantaina,.

Vierailija
13/78 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi urpo mökkinaapuri kerran pilasi juhannuksemme alkamalla sahauspuuhiin juhannusaaattona, eivätkö ihmiset voi ollenkaan asettautua toisten saappaisiin? Sitä kutsutaaan myös empatiakyvyksi?

Minä, minä, minä ja minun puuni ja metsäni, haistakaa V----u!

Vierailija
14/78 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi urpo mökkinaapuri kerran pilasi juhannuksemme alkamalla sahauspuuhiin juhannusaaattona, eivätkö ihmiset voi ollenkaan asettautua toisten saappaisiin? Sitä kutsutaaan myös empatiakyvyksi?

Tässähän juuri AP empaattisena kyselee että onko ok. Nyt puhutaan vapusta ja sinä juhannuksesta. Siihen on vielä 2kk aikaa ja sen jälkeen päivät lyhenee, joten se on surujuhla ja ihan hyvä aika alkaa valmistautumaan talveen tekemällä klapeja.

Vierailija
15/78 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluaa hiljaisuutta mökilleen, kannattaa laittaa se mökki sellaiseen paikkaan, missä naapureita ei ole kuulomatkan etäisyydellä. Ja varmistaakseen, että naapureita ei tulekaan, osta riittävästi maita mökkisi ympäriltä. Jos toinen mökki on liian lähellä omaasi, osta se itsellesi.

Vierailija
16/78 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hiton väliä, joku juhlii, joku ei!

Kaikenmaailman kissanristiäisiä!

Anna sahan laulaa vaan!

Vierailija
17/78 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on lintujen pesimäaika ja on KIELLETTYÄ kaataa puita!

Vierailija
18/78 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten noin hyödyllinen puuha juhannuksen pilaa? Monet huristelee huvikseen jeteillä ja moottoriveneillä.

Vierailija
19/78 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksipä ei? Ei kaikki vietä vappua.

Vierailija
20/78 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten noin hyödyllinen puuha juhannuksen pilaa? Monet huristelee huvikseen jeteillä ja moottoriveneillä.

Onhan se kiva illallistaa vieraiden kanssa terassilla, kun moottorisaha laulaa naapurissa, suorastaan ihanaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi