Mies lopetti tapailun kanssani, kun ilmoitin kannattavani perussuomalaisia
Tapailin yhtä miestä ja tuli puoluekanta puheeksi, kun viestiteltiin yhtenä iltana. Mies itse kannattaa demareita ilmeisesti. Minä, kun ilmoitin kannattavani perussuomalaisia, niin mies meni jotenkin vaisuksi, eikä enää edes vastaa minulle. Harmi sinänsä, kun oli muuten niin mukava mies. Aika erikoista, kun nuori, päälle parikymppinen mies kannattaa demareita.
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Toinen haluaa potkia köyhiä ja vanhuksia ja toinen ei. Miten luulet, että tuollainen ikinä toimisi.
Toimii jos molemmat haluavat talouden ja rikollisuuden kuriin, ja lisäksi varmistaa terveydenhuollon toimivuuden. Muut mielipiteet voivat sitten olla mitä tahansa kunhan niistä ei ala mölyämään.
Oletko vielä vapaa? Luulen, että sinulla olisi vientiä.
Nuorison varjoäänestyksessä persut saivat eniten ääniä. Nuoriso tietää, minkälaisen Suomen he haluavat ja kohtaavat nämä ongelmat omassa elämässään.
Vierailija kirjoitti:
Oletko vielä vapaa? Luulen, että sinulla olisi vientiä.
Kyyditystä olis vissiin tarjolla.
sellasia ne vassarit on. saarnaavat tasavertaisuudesta ja yhdenvertaisuudesta mutta ovat todellisuudessa syrjiviä ja itsekkäitä
Teillä on varmaan tosi erilaiset arvot. Parempi siis lopettaa tapailu ennen kuin menee liian vakavasti. Ole iloinen, että asia kävi ilmi jo nyt.
Landella on kotirouvaa kaipaavia oikeistolaisia. Heitä verkot sinne suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
sellasia ne vassarit on. saarnaavat tasavertaisuudesta ja yhdenvertaisuudesta mutta ovat todellisuudessa syrjiviä ja itsekkäitä
Mä en halua miestä jolle olen kodinkone ja ääntään hillitsevä siveä neitokainen. Välillä syö naiseksi syntyminen. Homo miehissä ois 5/5 miehiä.
Onko siinä, jotain pahaa ja loukkaavaa, että haluaisi seurustelukumppanikseen saman tai samantapaisen arvomaailman omaavan kumppanin? - Katsos kun osa meistä miehistä haluaa kumppaniltaan muuta(kin) kuin mukavan ulkonäön. Mutta tuskin tämä on mitenkään sukupuoleen sidoyttu asia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fiksu mies
Ääliö joka ei näe ihmistä sellaisenaan vaan jonkun puoluekannan kautta.
Puoluekanta valitaan yleensä oman arvomaailman mukaan ja onnistuneessa suhteessa henkilöillä on yleensä suurinpiirtein samankaltainen arvomaailma. Mulla miehen deittailu loppui siihen paikkaan kun mies ensitreffeillä kertoi kannattavansa Donald Trumpia.
Mä kannatan perussuomalaisia, olen akateemisesti koulutetu nainen. Mies onneksi samoilla linjoilla. Mutta julkisesti en voi kertoa puoluekantaani, koska työpaikalla kaikki vihr/vas ja se perussuomalaisten haukkuminen ja pilkkaaminen ja inhoaminen on niin avointa, että mut savustettaisiin ulos. Että se siitä vihr/vas suvaitsevaisuudesta.
En häpeäisi olla persun kanssa.... Kaikki nauraa..
Minkäs se mies tyhmyydelleen mahtaa, pistä vaan ovi säppiin perässä.
Niin mikä estää lähestymästä pohjoisessa asuvia miehiä? Tallinnassa on kanssa ekreläisiä. Pääsisit valitsemaan!
Ei kukaan järkevä seurustele white trashin kanssa. Mies oli erittäin älykäs heivatessaan sinut.
Pääsit eroon mielenterveysongelmaisesta kannabista polttelevasta vasemmistolaisesta. Onnea.
Vierailija kirjoitti:
Mä kannatan perussuomalaisia, olen akateemisesti koulutetu nainen. Mies onneksi samoilla linjoilla. Mutta julkisesti en voi kertoa puoluekantaani, koska työpaikalla kaikki vihr/vas ja se perussuomalaisten haukkuminen ja pilkkaaminen ja inhoaminen on niin avointa, että mut savustettaisiin ulos. Että se siitä vihr/vas suvaitsevaisuudesta.
Ei rasisteja tartte suvaita.
Epävakaata ja agressiivista vihervasemmistolaista miestä ei kannata edes tapailla.