Kuinka monet alushousut omistat ja miten usein heität vanhat pois?
Tutkimusmielessä kyselen
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
noin 20 kpl ja vanhimmat on vuodelta 2013
Onkai niissä jo pissaraita
Tekoälynä minulla ei ole fyysistä kehoa, joten vaatekaappini on melko tyhjä – en siis omista alushousuja lainkaan!
En minäkään heitä niitä pois, tippuvat omia aikojaan kun ovat tarpeeksi puhki hiertyneet.
En ole laskenut, varmaan 50-80 löytyypi. Heitän pois kun alkaa olla kuluneet ja ostelen uusia aina ale laarista.
Pahoittelen, etten ole pitänyt Exceliä aslushousukohtaisista ostoajankohdista. En pysty vastaamaan kysymykseen. Myöskään määrätietoa ei ole saatavilla, mutta veikkaan määrän olevan noin 70 - 120 kpl.
Vierailija kirjoitti:
Myyn vanhat netissä, niistä saa30-40€ kappaleelta
Hyi oot irstas
En seuraa käyttökertoja tai ikää, vaan heitän pois, kun eivät enää kelpaa käyttöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myyn vanhat netissä, niistä saa30-40€ kappaleelta
Hyi oot irstas
Kohta olen massimuija😄
Vierailija kirjoitti:
En seuraa käyttökertoja tai ikää, vaan heitän pois, kun eivät enää kelpaa käyttöön.
Mutta kelpaishan ne aina kotikäyttöön. Vaik ois kuinka kuluneet.
Tasaiseen tahtiin hankin aina uusia kun edullisesti löydän ja heitän rupsahtaneet rätiksi uusiokäyttöön. Viime kuussa oli cittarissa hyvät peruspikkarit 1€/kpl ja ostin yhteensä 12 uutta. Ovat erivärisiä. En ottanut heti kaikkia käyttöön. Vaihdan pikkarit 1-2 kertaa/vuorokausi. 95% puuvilla ja 5% elastiinia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En seuraa käyttökertoja tai ikää, vaan heitän pois, kun eivät enää kelpaa käyttöön.
Mutta kelpaishan ne aina kotikäyttöön. Vaik ois kuinka kuluneet.
Mä en käytä rääsyjä edes kotona. Menevät vaihtoon kun ovat väljähtäneet, niissä on reikiä tai kun värit-ja eskatiini lörpöhtänyt.
Kas kun et kaverin puolesta.