Onko muiden puolisot jo toista päivää kännissä?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Varmasi on. Meillä on diili, että tuo teekkari viettää vappunsa juuri siksi minusta erossa. Eilen lähti ja sunnuntaina sanoi tulevansa takaisin kotiin. Jossain kavereillaan nukkuu, jos nyt sitten ylipäänsä nukkuu. Tämä on hyvä järjestely, niin ei tartte itse katella.
Miksi jo sunnuntaina tulee kotiin, jos teekkari on? Suoraan vaan Vappu-päivän brunssille.
Meillä aloitti jo toissapäivänä, kun oli pekkasvapaa. Menee varmaan tiistaikin vielä, kun vappupäivänä juo vielä täysillä. Itselläni on iltavuorot koko viikonlopun, niin en pääse ennen maanantaita mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Mieheni ei juo alkoholia edes joka vuosi. Minulle maistuu paremmin, mutta ei tulisi mieleenkään juoda aamusta alkaen.
Suomalainen alkoholikulttuuri on ihmeellinen.
Jos juot 12pacin kaljaa klo 7-21 välisenä aikana, olet kauhea juoppo koska juot heti aamusta.Jos taas juot saman määrän klo 19-22 välillä ja sitten ampiaiset baariin, se on bilettämistä, juhlimista ja irroittelua.
Oikeassa paikassa oikeaan aikaan. Ensin työ, sitten huvi.
Tietysti määrilläkin on väliä.
Huvipuistohullu kirjoitti:
Nukkuu vielä 💤
Mitä?! Oletko saanut sen haaveilemasi kullan nyt itsellesi, josta olet täällä kertonut? Ihanaa! :)
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Nukkuu vielä 💤
Mitä?! Oletko saanut sen haaveilemasi kullan nyt itsellesi, josta olet täällä kertonut? Ihanaa! :)
En sentään 😅 kattoin vaan wa, että on menny vasta ennen viittä nukkumaan 🤠
tottakai on. vain täydet luuserit otta miehekseen sellaisen joka ei ole joka viikonloppu kaksi päivää kännissä
Ex varmaan on. Yksi syistä minkä vuoksi on ex.
On ollut aivan omituisen hiljaista kun ajattelee että vapun vieton saattoi aloittaa eilen. Kaupassa oli enemmän myyjiä kuin asiakkaita kun äsken kävin. Räntää tulee että hyvin tyypillinen vappusää. Terdelle tarvii talvivaatteet jos sellaista suunnittelee. Illaksi ennuste näyttää plusastetta, yhtä astetta.
Ei se jaksa enää kun ikä painaa. Minä sitä vastoin jaksan maanantaille saakka. Hyvää vappua!
Joka ilta ottaa muutaman, ei kännissä.
Alkonarkeilla on nuo alkonarkkien ongelmat!
Ei oo kun kuoli 10 vuotta sitten. Eikä siihenkään asti ollu kännissä yhtenäkään päivänä!