Onko muiden puolisot jo toista päivää kännissä?
Kommentit (34)
No ei juoda mitään, kohta mennään ulkoilemaan. Vihaan krapulaa, alkoholinkäytön ilot ei ole läheskään sen kärsimyksen arvoisia.
Ei. - Ei vielä ensimmäsitäkään minuuttia ole ollut kännissä.
No ei onneksi ole!
Neljäs päivä jo menossa, parasta siinä on se, että tietää sen loppuvan huomisen jälkeen.
Hyi ei. Onneksi mies ei juo käytänössä ollenkaan. Käy mielummin juoksulenkillä ja tekee pihahommia.
Ei.Minkälainen imbesilli juo alkoholia.
Kuukausia ränniä vedetty. Kukuluuruu käy kello. Ei aikomustakaan lopettaa. Halleluja Hard Rock. Ihmiset tekee jos haluaa ja voi...ihmeitä
Melkoisen rinssin olet itsellesi löytänyt.
Varmasi on. Meillä on diili, että tuo teekkari viettää vappunsa juuri siksi minusta erossa. Eilen lähti ja sunnuntaina sanoi tulevansa takaisin kotiin. Jossain kavereillaan nukkuu, jos nyt sitten ylipäänsä nukkuu. Tämä on hyvä järjestely, niin ei tartte itse katella.
Ei! Sopimuksen mukaan täällä korkataan vasta huomenna, klo 18 aik. Samalla, kun kaivetaan yo-hatut esiin jostain kaapin perältä, laitetaan pöytä koreaksi ja ystävät tulevat viettämään iltaa.
Yksin ryyppääminen ei ole meillä se juttu, vaan hyvässä seurassa viihtyminen ja nautiskelu.
Aikoinaan oli vastaava tilanne. Lähes mikään mitä suunniteltiin ennakolta ei onnistunut tuosta syystä.
Lupauksia lupausten perään mitkä ei johtaneet mihinkään. Avun hakeminen kuulemma hävetti enemmän kuin humalassa esiintyminen. Tilanne vain paheni pahenemistaan ja lopulta alkoi tulla jo syytöksiä uhkailuineen itse piilottamiensa pullojen viemisestä, jotka oli itse unohtsnut minne piilotti. Muisti kyllä lukumäärän että vielä jossakin olisi muttei että missä.
Alkonarkkien ja liuotinnistien ongelmia
Ei ole. Mieheni ei juo alkoholia edes joka vuosi. Minulle maistuu paremmin, mutta ei tulisi mieleenkään juoda aamusta alkaen.
Vaimoni ei käytä alkoholia lainkaan etenkään nyt kun pieni lapsi ja seuraava syntyy pian.
Vierailija kirjoitti:
No ei juoda mitään, kohta mennään ulkoilemaan. Vihaan krapulaa, alkoholinkäytön ilot ei ole läheskään sen kärsimyksen arvoisia.
Et ole ymmärtänyt alhkoholin nauttimisen ja lärväämisen eroa.
Jos seuraavana aamuna/päivänä huomaat mitenkään nauttineesi alkoholia, niin olet nauttinut liikaa, eli mennyt lärväämiseksi!
Ei vielä, eilen oltiin selvinpäin. Tänään ja huomenna ryypätään molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Mieheni ei juo alkoholia edes joka vuosi. Minulle maistuu paremmin, mutta ei tulisi mieleenkään juoda aamusta alkaen.
Suomalainen alkoholikulttuuri on ihmeellinen.
Jos juot 12pacin kaljaa klo 7-21 välisenä aikana, olet kauhea juoppo koska juot heti aamusta.
Jos taas juot saman määrän klo 19-22 välillä ja sitten ampiaiset baariin, se on bilettämistä, juhlimista ja irroittelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole ymmärtänyt alhkoholin nauttimisen ja lärväämisen eroa.
Jos seuraavana aamuna/päivänä huomaat mitenkään nauttineesi alkoholia, niin olet nauttinut liikaa, eli mennyt lärväämiseksi!
Ei ole mitään eroa. Mikä vaan määrä alkoholia vähintäänkin pilaa yöunet ja sitä myötä seuraavan päivän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen alkoholikulttuuri on ihmeellinen.
Jos juot 12pacin kaljaa klo 7-21 välisenä aikana, olet kauhea juoppo koska juot heti aamusta.Jos taas juot saman määrän klo 19-22 välillä ja sitten ampiaiset baariin, se on bilettämistä, juhlimista ja irroittelua.
Sepä se. Itse juon ihan kellonajasta riippumatta silloin kun siltä tuntuu, kun en ole töissä.
EI todellakaan.