Oletko miettinyt kuinka paljon parempaa elämäsi olisi jos et olisi noin laiska?
Jos kauppaankin pitää päästä autolla, niin miten selviät elämän muista toimista?
Kommentit (15)
Ai että pitäisi ihan orjana juosta hiki hatussa kieli pitkällä pe r sei tä nuolemassa?
Kauppaan kävelen mutta kotitöiden suhteen olen laiska. Olen samaa mieltä, varmasti olisi kivaa jos koti olisi siistimpi. Mutta ei vaan jaksa siivota, laiskottelu voittaa aina.
Joo olen. Olisin varmaan kouluttautunut pidemmälle ja tienaisin enemmän rahaa. Olisin fitness-mallin näköinen. Mutta olen liian laiska noihin asioihin ja olen sinut sen asian kanssa.
En todellakaan jaksa käydä autolla kaupassa. Tilaan ruoat kuljetuksella kotiin. Mutta kiitos, ihan ok on mennyt työelämässä ja muuten. Jää vaativan työn lisäksi aikaa liikuntaan ja muihin harrastuksiin.
Hah, nyt osui! Teen viikkosiivousta ja juuri kellahdin puhelimen kanssa pitääkseni taukoa viettämään. Nyt mietin ja olisihan se. Olisi jo koko talo kuurattu. Laiskottelun takia menee vielä monta tuntia.
Pakko se on käydä autolla kun asun noin 20 km:n päässä lähimmästä kaupasta ja ei täällä linkit kulje. Sitä paitsi helpompi on kuljettaa enemmän ostoksia autolla kuin kävellen. Laiska en ole. Käyn vapaa-ajalla kävelyllä ja teen kotitöitä. Oma auto tuo vapautta.
Olen, mutta samalla olen miettinyt myös, että olen laiskuuteni ansiosta selvinnyt monelta huonoltakin asialta.
Joo. Tekisin vapaaehtoistyötä ja siten monen muun elämä olisi parempaa. Nyt olen liian laiska ryhtymään moiseen ruuhkavuosina, sori siitä.
Miten muka? Laiskottelua ei voita mikään. Mikä olisi parempaa?
Olen jopa niin laiska ette käy erikseen kaupassa vaan Menen sinne ohi kulkumatkalla. Useimmiten autolla. Mitäs siihen sanot ap?
Minullakin on ruuhkavuodet ja myönnän olevani luonteeltani melko mukavuudenhaluinen, jopa laiska. Miksi haaskata energiaansa joka suuntaan? Autoa ei mulla ole, tuleepahan edes päivittäin käveltyä. Rakastan sohvalla köllöttelyä ihan hirveän paljon. Ravintolatasoista ruokaa mielelläni söisin, useastikin, mutta ne kotona tehdyt annokset on just sitä jauhenlihaa, perunaa, valmiskeittoa. Koska olen liian laiskanpulskea vääntämään itse mitään michelin annoksia. Kasviksia sentään vedetään paljon. Ja toisaalta laiskuuttani olen liian köyhä syödäkseni turhan usein ulkona. Näillä mennään! Ehkä lotto tuo tänään jättipotin.
Haha 😄
Ei ole autoa. Liikun aina kävellen kauppaan.