Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Professori virkamieseliitin palktisemisesta (esim. Fortum): Puhdasta korruptiota

Vierailija
28.04.2023 |

https://www.uusisuomi.fi/uutiset/professorilta-suorat-sanat-virkamiesel…

Kokoomus ei varmasti puutu mitenkään tuohon, mutta katson todella tarkkaan, että miten PS tulee toimimaan tällaisten asioiden kanssa. Heiltä voisi edes teoriassa odottaa tällaisten korruptiojärjestelmien purkamista.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo sama Kimmo Viertola on nyt Fortum-palkkioiden lisäksi saamassa Nesteeltäkin kymmenien tuhansien eurojen palkkiot. Kyse on kuitenkin vain siitä, että hän hoitaa omia virkatehtäviään.

Vierailija
2/8 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä ole persut tähänkään asti vaatineet. Kyllä tämmöistä korruptiota ahneutta on ollut vaikka kuinka kauan menossa taviskansalaisten silmien edessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noihin huuseeraamisiin ne meidän isot rahat oikeasti menee, hyvien veljien kultasiin kädenpuristuksiin joiden tahti ja koko vaan kiihtyy ja kasvaa.

Rehellisesti mä koen et alkais oleen aika tappaa lohikäärmeitä ja syödä ne, niinihmiset toimii.

Vierailija
4/8 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä on vastenmielisen näköinen tämä Viertola, oikein sellainen kuiva korruptio käppänä. Hyi helvetti. Oksettava.

Vierailija
5/8 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtion virkamies oli päättämässä

Vierailija
6/8 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ihmetellyt miten leväperäisesti valtion, eli kansan omistamien yritysten rahoja jaellaan. Nämä firmat pitäisi olla tehostetussa viranomaisvalvonnassa.

Vierailija
7/8 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina ihmetellyt miten leväperäisesti valtion, eli kansan omistamien yritysten rahoja jaellaan. Nämä firmat pitäisi olla tehostetussa viranomaisvalvonnassa.

Ymmärräthän, miten epälooginen kommenttisi on? Pukki kaalimaan vartijana.. Viranomaiskorruptio ja rakenteellinen korruptio ovat niin syvällä yhteiskunnassamme, että sitä ei todellakaan millään lakia itse jatkuvasti rikkovalla virkakoneistolla sieltä putsata pois. Kaikki nämä suojatyöpaikkalaiset ja suuryritysten johto tulisi pistää pihalle ja koko järjestelmä lainsäädäntöä myöten uudistaa plus perustuslakia alkaa noudattamaan-mikään muu ei auttaisi.

Vierailija
8/8 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Justhan nimenomaan kokoomuspoliitikkot ottivat kantaa tuohon aiheeseen, tuomitsivat Fortumin toiminnan ja yksi jopa alkoi jo vaatia sen omistajaohjausvirkamiehen eroa tuon korruptiotyyppisen asetelman takia.

Persujen kannanottoja ei ole sen sijaan näkynyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan