Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo kehuu joka asiassa exäänsä

Vierailija
28.04.2023 |

"Mun exä keitti paremmat kahvit"
"Mun exä petasi sängyn paremmin kuin minä"
"Mun exä laittoi parempaa ruokaa"
"Mun exällä oli parempi kunto"
"Mun exä oli parempi jne......
Alkaa jo vetuttamaan nuo hänen hokemat. Pitäiskö itsekin ruveta kehumaan exääni miten hyvä ja paras hän oli kaikessa.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Rakas ihanaiseni, en pidä siitä kun puhut jatkuvasti eksästäsi. Se tuntuu minusta ärsyttävältä. Toivon että lopettaisit sen."

^^^olisiko sinussa miestä sanoa hänelle noin?

Olen jo sanonut hänelle tästä. Taitaa olla huono muisti hänellä.

Ja mitä hän vastasi, kun kysyit miksi hän edelleen puhuu eksästään, vaikka olet kertonut että se ärsyttää ja pyytänyt että hän ei tekisi sitä?

Ei ensinvastannut mitään. Oli vähän aikaa hiljaa ja sanoi sori. Tulee vähän sellainen ole etten osaa tehdä mitään oikein.

No niin, sitten vaan jatkatte keskustelua. Miksi hän tekee noin, miltä se susta tuntuu, onko mahdollista saada asiaan muutosta, mitä tapahtuu suhteelle jos hän jatkaa eksästä jankkaamista jne-

Kiukuttelu ja uhriutuminen ei ole rakentavia tapoja elää suhteessa. 

Joskus sille kiukuttelulle on hyvä syy.

Mitä sitten? Silti se ei johda mihinkään. 

Vierailija
42/49 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totea että sun exällä oli isommat tissit ja tiukempi piiiiip kun vaimolla. Eiköhän tuo lähde menemään exänsä luo.

Tämän kun töksäytät vielä kesken sänkyhommien, niin ei ole akasta ongelmaa enää huomenna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä sille heippalappu pöydälle ja mene kaverillesi yöksi. Antaa hänen miettiä sanomisiaan rauhassa yön yli.

Mitä ihmeen pelleilyä tällainen on? Ei kai he nyt mitään teinejä enää ole? 

Jos nyt vain ihan suoraa menee sanomaa, että ei jaksa kuunnella vaimon jatkuvaa kommentointia vertaillen exäänsä ja sitten toteaa, että lähtee kavereiden kanssa viettämään viikonloppua. Ja vaimo voi sillä aikaa pakata tavaransa.

Vierailija
44/49 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä olet huonompi petihommissa ja vaimosi kiertoilmaisee sen noin. Jonkun mojovan riidan päätteeksi lataa sen vielä sulle päin naamaa.

Eittämäti tuli sama ihan ensimmäsenä mieleen, mutta... mennään silti nyt tällä.

Ehkäpä vaan ei se kupeitten palo sammu vaikka kuinka lemmenkepillä tökkii. 

Kävin hakemassa levyhyllyltä vahvistusta. Ja kuinka ollakaan, käteeni osui I.N.:n levy. Just se missä Vitutuksen Hultihuipennus. 

Mutte ahei! Tässä jopa kaunokirjallisesti arvokkaassa lyriikassa sanellaan mm. näin: "Haudattuani teidät vedin käteen ja huusin että olen jumala..."

Tämä nyt on tosi selkeä. Ei tartte juuri edes tulkita. Sinun pitää nyt vaan kairata niin että se tyydyttää molempia osapuolia. Ole adonis, ole kunkku! Nouse kuin leskenlehti kusenpolttamasta nurmikosta! Samalla tulee haudattua ne muistot siitä pystyvämmästä eksästä.

Vierailija
45/49 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totea että sun exällä oli isommat tissit ja tiukempi piiiiip kun vaimolla. Eiköhän tuo lähde menemään exänsä luo.

Tällainen on kanssa ihan naurettavaa pelleilyä. No mutta mitä tältä palstalta voikaan muuta odottaa.

Vierailija
46/49 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo o. Ihan naimisiin asti päädyitte siitä huolimatta vaikka exä ollut aina kaikessa parempi.

Ihan vain vahingossa, eikä itsellä ollut mitään muita vaihtoehtoja.

Vierailija
47/49 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Rakas ihanaiseni, en pidä siitä kun puhut jatkuvasti eksästäsi. Se tuntuu minusta ärsyttävältä. Toivon että lopettaisit sen."

^^^olisiko sinussa miestä sanoa hänelle noin?

Olen jo sanonut hänelle tästä. Taitaa olla huono muisti hänellä.

Ja mitä hän vastasi, kun kysyit miksi hän edelleen puhuu eksästään, vaikka olet kertonut että se ärsyttää ja pyytänyt että hän ei tekisi sitä?

Ei ensinvastannut mitään. Oli vähän aikaa hiljaa ja sanoi sori. Tulee vähän sellainen ole etten osaa tehdä mitään oikein.

No niin, sitten vaan jatkatte keskustelua. Miksi hän tekee noin, miltä se susta tuntuu, onko mahdollista saada asiaan muutosta, mitä tapahtuu suhteelle jos hän jatkaa eksästä jankkaamista jne-

Kiukuttelu ja uhriutuminen ei ole rakentavia tapoja elää suhteessa. 

Joskus sille kiukuttelulle on hyvä syy.

Mitä sitten? Silti se ei johda mihinkään. 

Kai sitä nyt tunteitaan saa näyttää eikä olla tunteeton lobotomian saanut zombie.

Vierailija
48/49 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo o. Ihan naimisiin asti päädyitte siitä huolimatta vaikka exä ollut aina kaikessa parempi.

Ihan vain vahingossa, eikä itsellä ollut mitään muita vaihtoehtoja.

Luitko ketjua ollenkaan? Ap sanoi vaimonsa vasta äskettäin kertomaan mun exä on parempi juttuja.

Vierailija
49/49 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano olen minäkin kuullut juttuja hänestä, on taitava henkilö, että tarkkaan ottaen olet oikeassa.  Hän joko häkeltyy tai suuttuu, laitoit silti jauhot suuhun.