Vaimo kehuu joka asiassa exäänsä
"Mun exä keitti paremmat kahvit"
"Mun exä petasi sängyn paremmin kuin minä"
"Mun exä laittoi parempaa ruokaa"
"Mun exällä oli parempi kunto"
"Mun exä oli parempi jne......
Alkaa jo vetuttamaan nuo hänen hokemat. Pitäiskö itsekin ruveta kehumaan exääni miten hyvä ja paras hän oli kaikessa.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Sä olet huonompi petihommissa ja vaimosi kiertoilmaisee sen noin. Jonkun mojovan riidan päätteeksi lataa sen vielä sulle päin naamaa.
No tuohon ratkaisu on se että vaimo palaa takasin eksänsä luokse. Ei pitäis olla mikään ongelma hänelle.
Itse harkitsisin erittäin paljon eroa. Tai oikeastaan tulostaisin heti eropaperit, jos vaimo alkaisi tuollaista pitämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Rakas ihanaiseni, en pidä siitä kun puhut jatkuvasti eksästäsi. Se tuntuu minusta ärsyttävältä. Toivon että lopettaisit sen."
^^^olisiko sinussa miestä sanoa hänelle noin?
Olen jo sanonut hänelle tästä. Taitaa olla huono muisti hänellä.
Ja mitä hän vastasi, kun kysyit miksi hän edelleen puhuu eksästään, vaikka olet kertonut että se ärsyttää ja pyytänyt että hän ei tekisi sitä?
Ei ensinvastannut mitään. Oli vähän aikaa hiljaa ja sanoi sori. Tulee vähän sellainen ole etten osaa tehdä mitään oikein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Rakas ihanaiseni, en pidä siitä kun puhut jatkuvasti eksästäsi. Se tuntuu minusta ärsyttävältä. Toivon että lopettaisit sen."
Sano suoraan äläkä vihjaillen, kuten teillä miehillä on tapana. Ei se nainen osaa lukea sinun ajatuksia.
Otapa lääkkeesi.
Oliko tarpeeksi suoraan sanottu?
Tällä asenteella tosiaan ei avioliitto kukoista. Asioista voisi puhua myös asiallisesti, jos rahkeet riittävät.
Kysy missä sinä olet parempi kuin hänen exä. Katso alkaako tulemaan vastauksia ja vaikeneeko.
Voit vaikka kysyä vaimoltasi, että miksi hän sitten aluperin erosi eksästään, jos kerta heillä oli kaikki niin paljon paremmin?
Sori vaan, mutta vaimosi puheet vaikuttaa jotenkin katkeralta kitinältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sano suoraan äläkä vihjaillen, kuten teillä miehillä on tapana. Ei se nainen osaa lukea sinun ajatuksia.
Otapa lääkkeesi.
Oliko tarpeeksi suoraan sanottu?
Tällä asenteella tosiaan ei avioliitto kukoista. Asioista voisi puhua myös asiallisesti, jos rahkeet riittävät.
Ei tuo kommentti ollut minulta. -Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mitä hän vastasi, kun kysyit miksi hän edelleen puhuu eksästään, vaikka olet kertonut että se ärsyttää ja pyytänyt että hän ei tekisi sitä?
Ei ensinvastannut mitään. Oli vähän aikaa hiljaa ja sanoi sori. Tulee vähän sellainen ole etten osaa tehdä mitään oikein.
No niin, sitten vaan jatkatte keskustelua. Miksi hän tekee noin, miltä se susta tuntuu, onko mahdollista saada asiaan muutosta, mitä tapahtuu suhteelle jos hän jatkaa eksästä jankkaamista jne-
Kiukuttelu ja uhriutuminen ei ole rakentavia tapoja elää suhteessa.
Vaimosi on kyllästynyt elämäänsä ja sinuun. Piikittelee sen takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt teet oikein ja laitat eron vireille. Eihän tuollaisessa liitossa ole mitään järkeä.
Kutsu häntä jatkossa exäsi nimellä koko illan kun tekee tuota . Myös sängyssä .
Ex-miesystäväni teki tuota samaa. Hänen palvomansa exä oli kuollut nuorena vuosikausia aiemmin, mutta mies ei ollut koskaan päässyt asiasta yli, vaikka olivat jo eronneetkin ennen toisen menehtymistä. Eihän meidän suhteesta mitään tasapainoista parisuhdetta voinut tulla näillä lähtöasetuksilla, kun hänen ex oli lähtökohtaisesti täydellinen kaikessa. Esim. tämä ex-nainen ei harrastanut pianon soittoa, mutta jos olisi harrastanut, niin olisi varmasti ollut todella lahjakas jne. ts. parempi kuin minä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin, sitten vaan jatkatte keskustelua. Miksi hän tekee noin, miltä se susta tuntuu, onko mahdollista saada asiaan muutosta, mitä tapahtuu suhteelle jos hän jatkaa eksästä jankkaamista jne-
Joskus sille kiukuttelulle on hyvä syy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No varmaan se exä osasi keskustellakin paremmin ja AP on niin tampio, että turha edes yrittää puhua.
En itse jäisi pitkäksi aikaa kuuntelemaan, jokainen ansaitsee kumppanin joka on ensimmäinen ja ainoa vaihtoehto toiselle.
Kerro siirtyneesi Seeking hoitoihin.
Jätä sille heippalappu pöydälle ja mene kaverillesi yöksi. Antaa hänen miettiä sanomisiaan rauhassa yön yli.
jätetyn tunnepuoli kuolee hitaammin..hän yritää ruokkia sitä jotta olo helpottaisi...keskustelkaa varmasti on tunteita myös sinuun..ne vaan joskus sekoittuvat
n sivu
Onneksi meillä ei ole exiä vertailu kohteina.
Mielestäni se on kiusaamista jos verrataan exään. Pitäisi olla henkisesti jo irti edellisestä suhteesta niin ettei tarvitse uudessa suhteessa kiusata ketään.
Sano että jos tämä vertaaminen ei lopu niin loppuu tämä suhde kokonaan. Hae exäsi kaltainen jos sitä niin kaipaat ja miksi yleensä erosit siitä exästäsi. Tai jos exä lähti niin ei ole valmis uuteen suhteeseen jos on henkisesti vielä riippuvainen exästä.
Törmäsin nuorena alle 24v sellaisiin miehiin joilla oli ollut jo monta vuotta suhde jonkun kanssa ja minua verrattiin exään, ei helvetti. Minä häivyin vähin äänin lopettaen sen suhteen. Minulla ei ollut mitään exiä siihen ikään mennessä kertynyt. Onneksi löysin sellaisen miehen jolla ei ollut mitään exiä taustalla kummittelemassa ja vertailu kohteena kuten ei minullakaan.
Ensimmäisestä kerrasta lähtisi suora varoitus. Toisesta sama varoitus niin että menee perille.
Kolmannesta lähtisin jo.