Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Just joo, pyysin vanhemmilta rahaa lainaksi että saan ruokaa, sain ruokakassin ja matkoja bussikorttiin, olisin itse halunnut valita mitä syön

Vierailija
28.04.2023 |

Kassissa on ruokia joita en syö. Mm. hernekeitto, spagetti, kanaa, piimää, tonnikalaa ja riisiä. En tykkää mistään noista. Olisin itse halunnut valita ne ruuat. Bussillakaan en juuri kulje kun pyöräilen niin olisin niillä rahoilla ostanut myös uuden kypärän kun vanha on rikki. Mikä ihmisiä vaivaa kun selkeästi pyysin rahaa, en ruokaa?

Kommentit (145)

Vierailija
81/145 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin ne sun rahat on palaneet? Anna kun arvaan, ei ole ensimmäinen kerta kun sulla on matti kukkarossa.

Hienoa että vanhemmat auttoi, mutta opettele hoitamaan itse raha-asiat niin ei tarvi lainata keneltäkään ja vinkua kun ruuat on vääränlaisia.

Vierailija
82/145 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyysit rahaa bussikorttiin, vaikka et käytä bussia ja olisit sen sijaan käyttänyt ne rahat pyöräilykypärään?

Kyllä se sinunkin logiikka on aika 6/5

Siks tolla ei olekaa omaa rahaa. Tosssa näkee hyvin ettei osaa käsitellä rahaa yhtään. Vanhemmat on nähneet sen ajat sitten, kun ostivat safkaa eikä antanu rahaa. Silti pyys dösäzettiin rahaa millä ei edes tee mitään.

Eihän pyytänyt rahaa bussikorttiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/145 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vttu mikä kuipää lapsi. Jättäisin mokoman perinnöttömäksi ja syystä.

Vierailija
84/145 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä taas yksi narkomaani sossu pummi.

Vierailija
85/145 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kassissa on ruokia joita en syö. Mm. hernekeitto, spagetti, kanaa, piimää, tonnikalaa ja riisiä. En tykkää mistään noista. Olisin itse halunnut valita ne ruuat"

Tää kysymys vaikuttaa nyt vähän provolta jos MIKÄÄN näistä ei kelpaa, niin mitähän ap sitten syö? Aika normisettiä on kana, spaghetti, riisi ja tonnikala. Tietty jos on vegaani, niin ei tuosta nyt paljon syötävää jää mutta olettaisi että vanhemmat sentään sen olisivat tienneet. Hernekeitto ja piimä nyt on vielä ymmärrettävää, jos niistä ei tykkää. 

Mulle olis kelvannut noista herneleitto ja piimä. Porukat "unohtaa" toistuvasti, että olen lakto-vege, enkä voi käyttää gluteenia. Kysyn monesti mennessäni kylään, tuonko omat eväät. Vastaus on ettei tarvitse. Tarjolla on lihaa, kalaa ja vehnäleipää...

Vierailija
86/145 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisit iloinen, että sulla on nyt kuitenkin ruokaa .

AP on varsinainen lellipeppu. Perusruoka ilmaiseksi annettuna ei kelpaa. Hyvä, etteivät antaneet rahaa, ties mihin sen olisit käyttänyt.

Vierailija
87/145 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi syyllistätte ap:tä?

Omat isäni ja äitipuoleni tekivät aikoinaan saman temput,pyysin rahaa ruokaan ja sain kassin jossa oli kahvia (en juo), maksamakkara(en tykkää,ruisleipää (en syö tummaa leipää) ja vessanpaperia .

Ainoa hyödyllinen oli se vessanpaperi,olin yhä peeaa ja nälissäni.

Keräsin sitten pulloja että sain nuudeleita.

Kuka syö nuudeleita erittäin paha hajukin

Vierailija
88/145 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän että harmittaa. Mä olin 30v. kahden lapsen äiti kun aloitin opiskelut uuteen, työllistävämpään ammattiin. Anoppi alko kantaa ruokakasseja ja sanoi vielä saatesanoiksi, että tuo tuo ruokaa ettei rahat menisi pelkkiin humputuksiin. Voi luoja. Ei me tarvittu hänen tonnikalapurkkejaan.

Vierailija
89/145 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiittämättömyys on maailman palkka.

Vierailija
90/145 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin ne sun rahat on palaneet? Anna kun arvaan, ei ole ensimmäinen kerta kun sulla on matti kukkarossa.

Hienoa että vanhemmat auttoi, mutta opettele hoitamaan itse raha-asiat niin ei tarvi lainata keneltäkään ja vinkua kun ruuat on vääränlaisia.

Opiskelija saa rahaa 250e/kk ja siitä maksetaan kaikki, mm. osa vuokraa, vakuutus, vaatteet, ruoka, lääkkeet, se pyöräilykypärä... Kaikilla opiskelijoilla on aina matti kukkarossa.

Vierailija
91/145 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksen perusteella sellaiset aineet käytössä, jotka ovat Suomessa edelleen laittomia ja vanhemnat eivät halunneet käyttöä mahdollistaa. Kaikki sympatiat vanhemmillesi.

Vierailija
92/145 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi maksan itse kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kassissa on ruokia joita en syö. Mm. hernekeitto, spagetti, kanaa, piimää, tonnikalaa ja riisiä. En tykkää mistään noista. Olisin itse halunnut valita ne ruuat"

Tää kysymys vaikuttaa nyt vähän provolta jos MIKÄÄN näistä ei kelpaa, niin mitähän ap sitten syö? Aika normisettiä on kana, spaghetti, riisi ja tonnikala. Tietty jos on vegaani, niin ei tuosta nyt paljon syötävää jää mutta olettaisi että vanhemmat sentään sen olisivat tienneet. Hernekeitto ja piimä nyt on vielä ymmärrettävää, jos niistä ei tykkää. 

Mulle olis kelvannut noista herneleitto ja piimä. Porukat "unohtaa" toistuvasti, että olen lakto-vege, enkä voi käyttää gluteenia. Kysyn monesti mennessäni kylään, tuonko omat eväät. Vastaus on ettei tarvitse. Tarjolla on lihaa, kalaa ja vehnäleipää...

Ehkä toivovat, että järkiinnyt ja lakkaat aiheuttamasta itse keksittyjä ongelmia, kuten vegaaniruokavalio. Kummallista tuokin, että et ikinä opi vaan edelleen menet kylään ja odotat saavasi jotain muuta kuin sadalla edeltävällä kerralla.

Vierailija
93/145 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun on varaa, niin voi siirtyä niihin susheihin ja muihin luksusruokiin. Eivät ne ole peruselintarvikkeita. Ole kiitollinen, että parastasi ajatellaan.

Vierailija
94/145 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä mulle nuo ruoat, kaikki kyllä kelpaa

Vierailija
95/145 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyysit rahaa bussikorttiin, vaikka et käytä bussia ja olisit sen sijaan käyttänyt ne rahat pyöräilykypärään?

Missä hän pyysi rahaa bussikorttiin? Mielestäni hän pyysi rahaa lainaksi ja vanhemmat laittoivat arvoa bussilippuun ja toivat ruokakassin. Pyytämättä. Ja hän vain laskee, että ne bussirahatvolisi riittänyt uuteen kypärään, jota oikeasti olis tarvinnut.

Tässä näemme kuinka kommunikointi on vaikeaa. Vanhemmat tekivät omat johtopäätökset ja varmaan parhaansa mukaan.

Itsemääräämisoikeuden saa, kun on itsenäinen.

Otsikossa kertoo, että pyysi rahaa bussikortin matkoihin.

Vierailija
96/145 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi maksan itse kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä toivovat, että järkiinnyt ja lakkaat aiheuttamasta itse keksittyjä ongelmia, kuten vegaaniruokavalio. Kummallista tuokin, että et ikinä opi vaan edelleen menet kylään ja odotat saavasi jotain muuta kuin sadalla edeltävällä kerralla.

Sukulaistyttö on paras vegaani jonka olen kohdannut. Kun on keskenään, syö vegaaniruokia. Mutta kun tulee kyläilemään, ei nirsoile vaan päästää kanat, pekonit sun muut mielellään eikä paasaa. Sellainen vegaani on paras vegaani, joka ei tee ruokavaliosta pyhää itsetunnon korottajaa.

Vierailija
97/145 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sulla luetun ymmärtäminen.

Vierailija
98/145 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisaat vanhemmat. Eivät halua rahoittaa sinun ja poikkiksesi viinaksia, röökejä ja pössyja.

Vierailija
99/145 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä hän pyysi rahaa bussikorttiin? Mielestäni hän pyysi rahaa lainaksi ja vanhemmat laittoivat arvoa bussilippuun ja toivat ruokakassin. Pyytämättä. Ja hän vain laskee, että ne bussirahatvolisi riittänyt uuteen kypärään, jota oikeasti olis tarvinnut.

Tässä näemme kuinka kommunikointi on vaikeaa. Vanhemmat tekivät omat johtopäätökset ja varmaan parhaansa mukaan.

Itsemääräämisoikeuden saa, kun on itsenäinen.

Otsikossa kertoo, että pyysi rahaa bussikortin matkoihin.

Elä puhu potaskaa. Pyysi rahaa ja sai ruokaa ja matkoja bussikorttiin.

Vierailija
100/145 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pyöräilykypärä menee rikki? Kallon kolauttanut pahasti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän