Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

pahimmat turnoffit naisissa?

Vierailija
27.04.2023 |

Kertokaahan miehet rehellisesti

Kommentit (100)

Vierailija
81/100 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämmöin skeleton nainen...

Ai kamala!😲

Vierailija
82/100 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tatuoimaton, ei lävistyksiä, pitkätukkainen blondi, siro (koko 34-36) lyhyt (150 cm), kiltti ja iloinen luonne, isot rinnat (DD-kuppi), pukeudun naisellisesti ja tykkään ruoanlaitosta ja olen siinä hyvä, myös pidän seksistä ja olen kokeilunhaluinen (mm. Peppuleikit kiinnostaa)

Harrastan urheilua ja lukemista ja ruoanlaittoa.

Vartalo on urheilun takia timmi ja nätiksi on sanottu.?

En harrasta irtoseksiä, olen seurustellut vain yhden miehen kanssa elämäni aikana ja hän on lasteni isä. Takana siis pitkä liitto ja tämä mies vei neitsyyteni, joten kokemusta vain yhdestä miehestä.

Olen taloudellisesti itsenäinen ja olen koti-ihminen. Inhoan olutta ja makkaraa ja kataokebaareja. En käy baareissa, Ei ole lemmikkieläimiä vaikka pidän eläimistä. Lapset jo (2 kpl) suht isoja.

Eipä ole Esim Tinderissä tullut vastaan muuta kuin seksin vonkaajia.

Parisuhdetta odotellessa.

Ei sitä parisuhdetta ikäiseni miehet halua. Ovat itse eronneet ja nyt haluavat vapautta. 40-60 vuotiaat miehet eivät pääsääntöisesti halua sitoutua koska eron jälkeen haluavat vain kevyttä seikkailua.

Oletko siis leski vai lähtikö miehesi jonkun toisen matkaan?

Kuulostat vaimomatskulta, mutta ilmeisesti vaadit mieheltä nopeaa sitoutumista. Moni 40-60 -vuotias on kärsinyt pahasti erossa, satutettu naisten toimesta. Eivät halua kokea sitä uudestaan ja siksi suosivat kevyitä suhteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/100 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tatuoimaton, ei lävistyksiä, pitkätukkainen blondi, siro (koko 34-36) lyhyt (150 cm), kiltti ja iloinen luonne, isot rinnat (DD-kuppi), pukeudun naisellisesti ja tykkään ruoanlaitosta ja olen siinä hyvä, myös pidän seksistä ja olen kokeilunhaluinen (mm. Peppuleikit kiinnostaa)

En harrasta irtoseksiä, olen seurustellut vain yhden miehen kanssa elämäni aikana ja hän on lasteni isä. Takana siis pitkä liitto ja tämä mies vei neitsyyteni, joten kokemusta vain yhdestä miehestä.

Olen taloudellisesti itsenäinen ja olen koti-ihminen. Inhoan olutta ja makkaraa ja kataokebaareja. En käy baareissa, Ei ole lemmikkieläimiä vaikka pidän eläimistä. Lapset jo (2 kpl) suht isoja.

Ei sitä parisuhdetta ikäiseni miehet halua. Ovat itse eronneet ja nyt haluavat vapautta. 40-60 vuotiaat miehet eivät pääsääntöisesti halua sitoutua koska eron jälkeen haluavat vain kevyttä seikkailua.

sinun juna meni jo. ei kai kukaan mies halua toisen miehen lasten kasvattajaksi ja elättäjäksi. kyllä sinua voi pari kertaa käydä panemassa, mutta ei kukaan parisuhteeseen halua käytettyä naista

Mitä hyödyttää suoltaa tällaista pashaa netissä? Kaikki tietää miten yleisiä uudet suhteet, uudelleen naimisiin meno ja uusperheet on.

Vierailija
84/100 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen kylmä femakkoasenne, etten tarvitse miestä mihinkään, pärjään yksin paremmin.

Mitä pitäisi siis sanoa? Pakkohan se on pärjätä. En minä ainakaan kehtaa alkaa jollekkin uudelle tuttavuudelle marisemaan miten rankkaa elämä on yksin lasten kanssa, miten pelkään ettei omat resurssit ja jaksaminen joku päivä riitäkään. Miten ihmeessä tuon voisi kertoa tai näyttää niin ettei vaikuta täysin säälittävältä? Ei mitenkään.

Ei kai sitä pakko ole sanoa mitään. Tai siis ainakaan erityisesti korostaa sitä omaa pärjäämistä femakkotyyliin.

- eri

Vierailija
85/100 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen kylmä femakkoasenne, etten tarvitse miestä mihinkään, pärjään yksin paremmin.

Mitä pitäisi siis sanoa? Pakkohan se on pärjätä. En minä ainakaan kehtaa alkaa jollekkin uudelle tuttavuudelle marisemaan miten rankkaa elämä on yksin lasten kanssa, miten pelkään ettei omat resurssit ja jaksaminen joku päivä riitäkään. Miten ihmeessä tuon voisi kertoa tai näyttää niin ettei vaikuta täysin säälittävältä? Ei mitenkään.

Ei kai sitä pakko ole sanoa mitään. Tai siis ainakaan erityisesti korostaa sitä omaa pärjäämistä femakkotyyliin.

- eri

Tuntuu että miehet on niin epävarmoja itsestään. Se on jo korostamista jos naisella on elämä suunnilleen balanssissa ilman suurempaa kurjuutta. Itse osaan kyllä vetää myös sitä nainen pulassa roolia, mutta tuntuu että miehet sitä enemmän tarvii kuin itse. Luottaisitte vähän enemmän siihen että olette tarpeellisia ja toivottuja.

Vierailija
86/100 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Psykopaattimaiset tuijottavat "kylmät" silmät.

Olisiko laittaa esimerkkikuvaa, alkoi kiinnostaa tämä? 🤔

Vierailija
87/100 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Psykopaattimaiset tuijottavat "kylmät" silmät.

Olisiko laittaa esimerkkikuvaa, alkoi kiinnostaa tämä? 🤔

Muaan palastelija?

Vierailija
88/100 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipaino.

Lukuisia entisiä seksikumppaneita.

"Nuorempana pidin toisenlaisista miehistä"

Exän haukkuminen. Riippumatta siitä onko se aiheesta vai ei.

Muotiaatteet. Feministi mutta haluaa tosimiehen, vihreä mutta lentää ulkomaille, jne.

Nykyisestä korkeammasta elintasosta haaveilu, ellei ole selkeää suunnitelmaa miten sellainen toteutetaan.

Lemmikkieläimien palvonta ja niiden rinnastaminen ihmislapsiin tai prinsessoihin.

Tupakointi, alkoholin liikakäyttö, koukussa herkkuihin.

Perfektionismi ja neuroosit kodin suhteen.

Vierailija
89/100 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

a) Annat tykkäystä vain komeille ja meneville miehille

B) Sinulla on herutuskuvat

Vierailija
90/100 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turnoff jos hän on

ylipainoinen, feministi, itsenäinen, tatuoitu

Turnon jos hän on

söpö, epävarma ja ujo, sheivaamaton, meikkaamaton, työtön, köyhä, ei kovin kouluttautunut

Eli mahdollisimman helposti hallittavissa.

Vierailija
91/100 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

drama queen käytös vaikka usein kauniita ovatkin

Vierailija
92/100 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taipumus vähemmistöryhmien paapomiseen tai liiallinen eläinten tai luonnon suojelu.

Vierailija
93/100 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat jotenkin tylsältä ja epätoivoiselta ainakin tämän mainoksesi perusteella.

94/100 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit, lävistykset, tupakointi, taistelukoirien omistaminen ja voimailulajien harrastaminen. Naisen kuuluu olla pehmeä kuin pullataikina lauantai-iltana odottamassa uuniin laittoa. Lisäksi kylkiluut eivät saisi näkyä ja olisi hyvä, jos olisi oikein hyvin suuret ja riippuvat rinnat! Takapuolta saisi olla myös reippaanlaisesti, mutta nämä ovat vain omia haikeita unelmiani ja toiveita!

Vierailija
95/100 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit, yksikin riittää.

Vierailija
96/100 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taipumus vähemmistöryhmien paapomiseen tai liiallinen eläinten tai luonnon suojelu.

Millaista on liiallinen eläinten suojelu? 

Vierailija
97/100 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Feminismi.

Tatuoinnit yms sielun temppelin pilaaminen.

Säilöntä- ja lisäaineita sisältävän ruoan nauttiminen, pitkien aikojen istuminen, e-pillereiden ja muiden lääkemafian kemikaalien käyttäminen?

Vierailija
98/100 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että olettaa miehen olevan isähahmo joka jaksaa kuunnella ja hymistellä naisen neuroottisia ruikutuksia loputtomiin.

Vierailija
99/100 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feikattu olemus eli tekoripset, tekokynnet, huulitäytteet, liika treenattu beba, blondattu tukka, keskijakaus. ELI kardashiankloonattu muija. Siihen vielä urheilutrikoot niin hyi helvetti. En koskis pitkällä tikullakaan. Mikä nuoria naisia vaivaa kun pitää matkia jotain kuuluisuutta, kaikki ovat saman näköisiä nykyään. Kaikkein paras on oma luonnollinen itsensä.

Vierailija
100/100 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihervassari

lihava

Gambian, Turkin kävijä

pikavippaaja

liian pitkä

silmälasit

siivoushullu

liian sovinnainen, ei anna taiteilijasielulle tilaa