Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

pahimmat turnoffit naisissa?

Vierailija
27.04.2023 |

Kertokaahan miehet rehellisesti

Kommentit (100)

Vierailija
61/100 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenän kaivaminen ja rään syönti.

Vierailija
62/100 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epänaisellisuus, huono hygienia, valittaminen joka asiasta, määräily, räkäsesti ja liian äänekkäästi naurava ja puhuva.

Myötäilijä, sohvaperuna, perässävedettävä

Yleensä myötäilijä ei yritä kammeta miehensä yläpuolelle eikä korota ääntään. Hiukan ristiriitaiset toiveet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/100 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selfiehullu joka ottaa jatkuvasti kuvia missä ja milloin vain, vaikka olisi paskallakin.

Vierailija
64/100 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tatuoimaton, ei lävistyksiä, pitkätukkainen blondi, siro (koko 34-36) lyhyt (150 cm), kiltti ja iloinen luonne, isot rinnat (DD-kuppi), pukeudun naisellisesti ja tykkään ruoanlaitosta ja olen siinä hyvä, myös pidän seksistä ja olen kokeilunhaluinen (mm. Peppuleikit kiinnostaa)

Harrastan urheilua ja lukemista ja ruoanlaittoa.

Vartalo on urheilun takia timmi ja nätiksi on sanottu.?

En harrasta irtoseksiä, olen seurustellut vain yhden miehen kanssa elämäni aikana ja hän on lasteni isä. Takana siis pitkä liitto ja tämä mies vei neitsyyteni, joten kokemusta vain yhdestä miehestä.

Olen taloudellisesti itsenäinen ja olen koti-ihminen. Inhoan olutta ja makkaraa ja kataokebaareja. En käy baareissa, Ei ole lemmikkieläimiä vaikka pidän eläimistä. Lapset jo (2 kpl) suht isoja.

Eipä ole Esim Tinderissä tullut vastaan muuta kuin seksin vonkaajia.

Parisuhdetta odotellessa.

Ei sitä parisuhdetta ikäiseni miehet halua. Ovat itse eronneet ja nyt haluavat vapautta. 40-60 vuotiaat miehet eivät pääsääntöisesti halua sitoutua koska eron jälkeen haluavat vain kevyttä seikkailua.

sinun juna meni jo. ei kai kukaan mies halua toisen miehen lasten kasvattajaksi ja elättäjäksi. kyllä sinua voi pari kertaa käydä panemassa, mutta ei kukaan parisuhteeseen halua käytettyä naista

Vierailija
65/100 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isot tissit

Tämä ikävää, koska itsekin esimerkiksi toivoisin pienempiä rintoja, mutta en uskalla leikkaukseen eikä ole varaamaan. Olen silti älykäs ja ihana ihminen. Fiksu.

Vierailija
66/100 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isot tissit

Tämä ikävää, koska itsekin esimerkiksi toivoisin pienempiä rintoja, mutta en uskalla leikkaukseen eikä ole varaamaan. Olen silti älykäs ja ihana ihminen. Fiksu.

Älä usko näitä h*mppeleita! Olet paras juuri sellaisena kuin nyt olet!

Vierailija
67/100 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epänaisellisuus, huono hygienia, valittaminen joka asiasta, määräily, räkäsesti ja liian äänekkäästi naurava ja puhuva.

Myötäilijä, sohvaperuna, perässävedettävä

Yleensä myötäilijä ei yritä kammeta miehensä yläpuolelle eikä korota ääntään. Hiukan ristiriitaiset toiveet.

En tarkoittanutkaan että nämä kaikki turn off piirteet olisi samassa naisessa. Koska harvoin myötäilijäluonne on räväkkä räkättäjä

Vierailija
68/100 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isot tissit

Kuule kyllä meitä isoista tisseistä tykkääviäkin on. Eikä se tissien koko vaikuta älykkyyteen.

Vierailija
69/100 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turnoff jos hän on

ylipainoinen, feministi, itsenäinen, tatuoitu

Turnon jos hän on

söpö, epävarma ja ujo, sheivaamaton, meikkaamaton, työtön, köyhä, ei kovin kouluttautunut

Vierailija
70/100 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tatuoimaton, ei lävistyksiä, pitkätukkainen blondi, siro (koko 34-36) lyhyt (150 cm), kiltti ja iloinen luonne, isot rinnat (DD-kuppi), pukeudun naisellisesti ja tykkään ruoanlaitosta ja olen siinä hyvä, myös pidän seksistä ja olen kokeilunhaluinen (mm. Peppuleikit kiinnostaa)

En harrasta irtoseksiä, olen seurustellut vain yhden miehen kanssa elämäni aikana ja hän on lasteni isä. Takana siis pitkä liitto ja tämä mies vei neitsyyteni, joten kokemusta vain yhdestä miehestä.

Olen taloudellisesti itsenäinen ja olen koti-ihminen. Inhoan olutta ja makkaraa ja kataokebaareja. En käy baareissa, Ei ole lemmikkieläimiä vaikka pidän eläimistä. Lapset jo (2 kpl) suht isoja.

Ei sitä parisuhdetta ikäiseni miehet halua. Ovat itse eronneet ja nyt haluavat vapautta. 40-60 vuotiaat miehet eivät pääsääntöisesti halua sitoutua koska eron jälkeen haluavat vain kevyttä seikkailua.

Tärkeimmän unohdit, ikäsi.

Jos/kun yli 25v, niin liha on pilalla.

M48

Vierailija
71/100 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläinhullu ja erityisesti isot koirat tai hevonen saa ihon kananlihalle.

Vierailija
72/100 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sinun juna meni jo. ei kai kukaan mies halua toisen miehen lasten kasvattajaksi ja elättäjäksi. kyllä sinua voi pari kertaa käydä panemassa, mutta ei kukaan parisuhteeseen halua käytettyä naista

Käytettyä naista?? Kuinka moni nainen on neitsyt? Koska jos ei ole neitsyt on jo käytetty nainen😂 Ja etsin parisuhdetta ikäiseltäni tai itseäni vanhemmasta miehestä jolla on jo omia lapsia. Lapsettomat menee mulla vasemmalle Tindetissä. Sitä paitsi minun ikäisillä miehillä lähes kaikilla on jo omia lapsia.

Olet absurdi tai kuten epäilen, provo.

Vierailija
73/100 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että on ollut aiemmin mies.

Vaikka kuinka kaikki pitäisi nykyaikana hyväksyä niin minun rajani menee tässä.

Jos mimmi on aiemmin ollut kundi, niin ehdoton no go. Sorry world.

M40

Vierailija
74/100 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pena kävi täällä tatska perskankussa

Vierailija
75/100 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tärkeimmän unohdit, ikäsi.

Jos/kun yli 25v, niin liha on pilalla.

M48

Sulla odottaa yksinäinen vanhuus. Et sinä tuosta enää nuorene. Kun täytät yli 50 v niin kukaan hedelmällisessä iässä oleva nainen ei vilkaisekaan sinua. Mut joo, elä vaan harhoissasi alle 25 misukan saamisessa

Vierailija
76/100 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuuskaava nainen!Hyi hemmetti!Muutama viikko takaperin tinderistä.Oli myös nätti mutta mitä hemmettiä?Tunki nuuskaa huuleen kesken vastakkain istumisen ravintolassa.

Vierailija
77/100 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmöin skeleton nainen...

Vierailija
78/100 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen kylmä femakkoasenne, etten tarvitse miestä mihinkään, pärjään yksin paremmin.

Mitä pitäisi siis sanoa? Pakkohan se on pärjätä. En minä ainakaan kehtaa alkaa jollekkin uudelle tuttavuudelle marisemaan miten rankkaa elämä on yksin lasten kanssa, miten pelkään ettei omat resurssit ja jaksaminen joku päivä riitäkään. Miten ihmeessä tuon voisi kertoa tai näyttää niin ettei vaikuta täysin säälittävältä? Ei mitenkään.

Vierailija
79/100 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huulitäytteet, irtoripset, tolkuton meikkikerros, ylipäätään feikki transumainen olemus.

Puhelin kasvanut käteen kiinni.

Kaikki pitäisi tehdä yhdessä, ei voi mennä minnekään itsekseen. Kuljettaa miestä mukanaan kuin mitäkin näyttelyeläintä.

Tylsyys. Kiinnostuksen kohteena lähinnä bilettäminen ja ehkä joku netflix-sarja. Valittaa kuinka on tylsää, odottaa vain viikonloppua.

Vierailija
80/100 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feminismi.

Tatuoinnit yms sielun temppelin pilaaminen.