pahimmat turnoffit naisissa?
Kommentit (100)
Meikkipossu. Eli liian paksut pakkelit naamalla.
Sellainen joka heti alkaa lainaamaan rahaa.
Suomeksi sama kysymys.taidat olla ääliöpersu
Sellainen joka hihittelee hysteerisesti joka jutulle.
Vierailija kirjoitti:
kaikki vauva.fi naiset
Ja itse olet miehenä vauvapalstalla? Kaksoisstandardi miehet ovat Incel miehiä, itselle sallitaan se mitä naisille ei sallita🤮Yöök
Vierailija kirjoitti:
Isot sieraimet.
Nöff nöff! 🐽
Empatian puute, ex-koulukiusaaja, täyteaineita naamassa / tisseissä.
Epänaisellisuus, huono hygienia, valittaminen joka asiasta, määräily, räkäsesti ja liian äänekkäästi naurava ja puhuva.
Myötäilijä, sohvaperuna, perässävedettävä
Se että paljastuu että on syntynyt mieheksi.
Psykopaattimaiset tuijottavat "kylmät" silmät.
Vierailija kirjoitti:
Huonosti hoidettu p****u
Aina näihin ketjuihin eksyy homppeleita... 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huonosti hoidettu p****u
Aina näihin ketjuihin eksyy homppeleita... 🙄
Kyllä me lesbotkin täällä ollaan. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
lyhyet hiukset.
Ilmankos suomalaiset, geneettisesti ohut- ja hentohiuksiset naiset eivät tunnu kelpaavan. Valitettavasti suomalaiset miehetkin periyttävät näitä, joten ilmeisesti naisella pitää olla eksoottista perimää edes jommankumman vanhempansa puolelta. Mutta kiva, että ulkomainen isä ei ole ongelma näille, jotka kelpuuttavat vain pitkätukkaisen. :)
Osui ja uppos. Ja itku tuli heti.
Avaa silmät tuolla ulkona. Pitkätukkaisia naisia kyllä riittää ihan suomalaisissakin ja joka ikäluokassa. Isosiskoni molemmat esim. toinen 60v ja toinen 55. Pitkät paksut hiukset molemmilla ja täysin suomalaisia ollaan.
Vähintään polkkapituuteen voi kasvattaa kuka vain. Ja jos ei, niin ei vaan ole mun juttu.
Tietysti on pitkätukkaisiakin, mutta onhan se nyt fakta että ei tää suomalainen hiuslaatu mikään tuuheuden ja paksuuden perikuva ole, sen enempää miehillä kuin naisillakaan. :) Eikä yhtään itketä, kun eivät kaikki miehet ole sen pitkän tukan perään. Kyllä meille hentohiuksisillekin ottajat löytyy, vaikka ei kaikille kelvatakaan. Ihan oli vain huomio, kun hymyilytti havaita, mikä kaikki voi olla pahin turn off. Toki jokaisella saa olla omat mieltymyksensä, en mä sillä. Lepo vaan, ja jatkakaa. :)
Olen tatuoimaton, ei lävistyksiä, pitkätukkainen blondi, siro (koko 34-36) lyhyt (150 cm), kiltti ja iloinen luonne, isot rinnat (DD-kuppi), pukeudun naisellisesti ja tykkään ruoanlaitosta ja olen siinä hyvä, myös pidän seksistä ja olen kokeilunhaluinen (mm. Peppuleikit kiinnostaa)
Harrastan urheilua ja lukemista ja ruoanlaittoa.
Vartalo on urheilun takia timmi ja nätiksi on sanottu.?
En harrasta irtoseksiä, olen seurustellut vain yhden miehen kanssa elämäni aikana ja hän on lasteni isä. Takana siis pitkä liitto ja tämä mies vei neitsyyteni, joten kokemusta vain yhdestä miehestä.
Olen taloudellisesti itsenäinen ja olen koti-ihminen. Inhoan olutta ja makkaraa ja kataokebaareja. En käy baareissa, Ei ole lemmikkieläimiä vaikka pidän eläimistä. Lapset jo (2 kpl) suht isoja.
Eipä ole Esim Tinderissä tullut vastaan muuta kuin seksin vonkaajia.
Parisuhdetta odotellessa.
Ei sitä parisuhdetta ikäiseni miehet halua. Ovat itse eronneet ja nyt haluavat vapautta. 40-60 vuotiaat miehet eivät pääsääntöisesti halua sitoutua koska eron jälkeen haluavat vain kevyttä seikkailua.