Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joku imettää yli vuoden vanhaa? (ev)

Vierailija
01.12.2006 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tekee siitä yhdestä vuodesta sen maagisen virstanpylvään, jonka jälkeen ei enää olisi normaalia tai suotavaa imettää?

Vierailija
2/10 |
01.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ne lyhyet imetystuokiot ovat samalla ihania läheisyyden hetkiä, jolloin voi vain olla ja ihmetellä tuotakin Luojan suomaan ihmettä;-) t. kolmea pullottanut ja yhtä imettänyt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa lapsen nukahtamaan kolmessa minuutissa, eikä huudattamalla tätä kahta tuntia putkeen pimeässä huoneessa: kyllä se meidän sirkku jo osaa nukahtaa itsekseen.

Vierailija
4/10 |
01.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne ihan tavallista maitoa yleensä juo, jotkut allergiset tietty erikoiskorviketta, mutta niitä ei imetetäkään.

Iso vauva tissi suussa on kamalan näköistä.

Vierailija
5/10 |
01.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä näkee ihan julkisella paikallakin päivittäin, suurin osa tuntemistani taaperoimettäjistä imettää vain kotona esim. ennen päiväunia ja illalla ennen nukkumaan menoa.

Vierailija:

Iso vauva tissi suussa on kamalan näköistä.

Vierailija
6/10 |
01.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imettänyt olen tähän asti. Tänään se on vielä normaalia, mutta huomenna jo sairasta? Täytyykö minun lopettaa imetys tämän päivän aikana?

Vierailija
7/10 |
01.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on tyytyväinen, perhe on tyytyväinen.

Vierailija
8/10 |
01.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Imettänyt olen tähän asti. Tänään se on vielä normaalia, mutta huomenna jo sairasta? Täytyykö minun lopettaa imetys tämän päivän aikana?

Vierailija
9/10 |
01.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai miksi, no maitoa piisaa ja ihana hetki olla aivan lähekkäin, kuunnella sitä ihanaa tuhinaa ja lapsen rauhallista olemusta. se hetki niin uskomaton.

Vierailija
10/10 |
01.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapselle se näyttää vielä olevan kovin tärkeää, eikä äiti ole nähnyt mitään syytä kieltää imetyshetkiä häneltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme