Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Orpon mukaan edessä on vaikeita leikkauksia, jotka ovat kuitenkin tällä kokoonpanolla tehtävissä.

Vierailija
27.04.2023 |

sakset suihkii

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa on vaikeita jos itseään ei  koske .

Vierailija
2/43 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, siis vaikeita leikkauksia kaikille niille jotka saavat jotain sosiaalietuuksia. Orpo olisi voinut varmaan täsmentää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä.

Olen kyllästynyt siivellä eläviin.

Vierailija
4/43 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä.

Kunhan sitten koskevat myös yritystukiaisia. Myös niitä verotukiaisia.

Vierailija
5/43 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella tarvitsevilta ei pidä leikata mutta tukien väärinkäytöt ja turhat tuet pois !!!!

Ja niitä väärinkäyttöä ja turhia tukia on miljoonien edestä.

Vierailija
6/43 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa on vaikeita jos itseään ei  koske .

Ei leikkaukset tietenkään tunnu missään, sillä empatia ei ole tämän hallituksen ohjenuora, Riikka Purraa lainatakseni.

Vierailija
7/43 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen valmis luopumaan asumistuesta. Ainoa tuki jota olen koskaan saanut mutta hain koska hoksasin että on mahdollista.

Ilmankin pärjään ihan hyvin.

Vierailija
8/43 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa ryysyläisyhteiskunta.

Vierailija
9/43 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä itsekään tiennyt aikoinani 90-luvun lamasta mitään... No uutisista kuulin kyllä, että nyt on joku hirveä lama menossa.

Omalla kohdallani elintaso päinvastoin nousi, koska muutin silloin juuri kotoa rikkaan sukulaiseni luo asumaan ja aloitin opiskelun sieltä käsin. Sain ostaa kaikki ruuatkin täysin vapaasti sukulaiseni piikkiin. Auto oli ilmaiseksi käytettävissä, ei tarvinnut maksaa edes polttoaineita.

Ja siis asumisesta en tietenkään maksanut myöskään mitään.

Voi sanoa jälkikäteen, että olin kyllä totaalisen vieraantunut todellisuudesta silloin.

Sain myös kesätöitä joka ikinen kesä ilman mitään erityisempää ponnistelua.

Vierailija
10/43 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän alkaa tunnustelujen loputtua vasta varsinaiset hallitusneuvottelut, joten mikään ei ole tarkalleen ottaen vielä varmistunut. Vielä voi käydä niinkin että paletti eli hallituspohja menee uusiksi. 

Mutta joo, eihän se todennäköisin vaihtoehto kuitenkaan ole, joten oletetaan että näillä nyt mennään maaliin saakka. 

Pienituloisille, vähäosaisille, sosiaalitukia saaville jne... on seuraavien 4 vuoden aika nyt sitten luvassa kylmää kyytiä! Persujen Purrankin mukaan mitään empatiaa ei politiikkaan pidä sotkea, joten leikkauksia on tosiaan luvassa ilman suurempia tunnontuskia noille päättäjille. Onnea vaan kaikille ps-äänestäjille... siellä on paljon juuri sitä väkeä joihin leikkaukset kipeimmin osuvat.

Vierailija
11/43 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella tarvitsevilta ei pidä leikata mutta tukien väärinkäytöt ja turhat tuet pois !!!!

Ja niitä väärinkäyttöä ja turhia tukia on miljoonien edestä.

No tästä on ihan tutkimuksiakin eli lue ne ja huomaat että ei se olekkaan niin.

Vierailija
12/43 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä.

No ei se tilanne muutu Tarkoitan sitä että "siivellä" eläviä on yhtä lailla leikkausten jälkeen koska työpaikkoja ei ole. Joutuvat vaan tulemaan ehkä vähemmällä toimeen. Työvoimapula on keksitty juttu.

Vierailija
13/43 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häipyy tältä palstalta mt-ongelmaiset "työkyvyttömät" työikäiset töitä tekemään, kun ei kokopäiväisiä nettiöykkäröijiä enää tuilla elätetä.

Vierailija
14/43 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on taas huulipunahallitus+ yksi puuteripoika.

Vierailija
15/43 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen valmis luopumaan asumistuesta. Ainoa tuki jota olen koskaan saanut mutta hain koska hoksasin että on mahdollista.

Ilmankin pärjään ihan hyvin.

Minä voisin alkaa syömään ainoastaan joka toinen päivä. Mistäs muut ovat valmiina luopumaan?

Vierailija
16/43 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tervetuloa ryysyläisyhteiskunta.

90-luvun lamassa leikattiin kaikesta mahdollisesta.

Nyt ollaan kuin maailmanlopun edellä.

Vierailija
17/43 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt töihin heselle ja sassiin tai muihin paska paikkoihin.

Ei palkalla tarvii tulla toimeen, verotettavat elättävöt sinut ja näin yritykset saavat työssäkäyviltä tulon siirron yritykselle ja sitä kautta itselleen.

Vierailija
18/43 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nythän alkaa tunnustelujen loputtua vasta varsinaiset hallitusneuvottelut, joten mikään ei ole tarkalleen ottaen vielä varmistunut. Vielä voi käydä niinkin että paletti eli hallituspohja menee uusiksi. 

Mutta joo, eihän se todennäköisin vaihtoehto kuitenkaan ole, joten oletetaan että näillä nyt mennään maaliin saakka. 

Pienituloisille, vähäosaisille, sosiaalitukia saaville jne... on seuraavien 4 vuoden aika nyt sitten luvassa kylmää kyytiä! Persujen Purrankin mukaan mitään empatiaa ei politiikkaan pidä sotkea, joten leikkauksia on tosiaan luvassa ilman suurempia tunnontuskia noille päättäjille. Onnea vaan kaikille ps-äänestäjille... siellä on paljon juuri sitä väkeä joihin leikkaukset kipeimmin osuvat.

Tämä

Vierailija
19/43 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömyyskorvaus, asumistuki, toimeentulotuki jne. leikkurit iskee ilman empatiaa. Kiitos Orpo ja Purra. 

Vierailija
20/43 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä.

No ei se tilanne muutu Tarkoitan sitä että "siivellä" eläviä on yhtä lailla leikkausten jälkeen koska työpaikkoja ei ole. Joutuvat vaan tulemaan ehkä vähemmällä toimeen. Työvoimapula on keksitty juttu.

woltille pääsee aina töihin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme