Olen vahinkolapsi
Ja olen vakaasti sitä mieltä, että äitini olisi pitänyt tehdä abortti.
Kommentit (16)
Okei, se on nyt myöhäistä 🤷🏻. Oliko muuta sydämelläsi?
Mäkin olen vahinkolapsi, samaten kaikki mun sisarukset. Olen vakaasti sitä mieltä että ihanaa kun olemme kaikki saaneet syntyä. Mun sisarukset on samaa mieltä.
Tuo on raskas taakka kantaa. Olen pahoillani puolestasi. Jokaisella lapsella pitäisi olla oikeus syntyä toivottuna.
Voit itse tehdä jälkiabortin äitisi puolesta.
Ja nyt on sitten kiva uhriutua ja koko elämä sen takia pilalla... Get over it!
Vierailija kirjoitti:
Tuo on raskas taakka kantaa. Olen pahoillani puolestasi. Jokaisella lapsella pitäisi olla oikeus syntyä toivottuna.
Ei tuo ei toivottuna syntyminen haittaa, vaan koko elämäni on ollut hankalaa ja vastoinkäymisiä täynnä. Siksi en olisi halunnut syntyä.
Täällä on aika monta "vahinkolasta" ja myös monta sellaista jotka ei ole vahinkolapsia, mutta silti sitä mieltä että olisi voinut jäädä syntymättä. Itsekin muistan monta kertaa ajatelleen noin, ja olen kuullut sen monen suusta.
Mutta elämä on kuitenkin Jumalan lahja, olen osa Jumalan suunnitelmaa ja kiitollinen siitä. Elämäni ei ole herkkua, mutta tämä maailma ei ole helppo kenellekään. Taivas on se varsinainen päämäärä.
Minäkin. Suurin osa on vahinkolapsia. Kiva, että olen elossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo ei toivottuna syntyminen haittaa, vaan koko elämäni on ollut hankalaa ja vastoinkäymisiä täynnä. Siksi en olisi halunnut syntyä.
Äidinkö syytä se on jos olet elämäsi sössinyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äidinkö syytä se on jos olet elämäsi sössinyt?
Tuskin vaikka äidiltäni olen monia sairaus/vammoja perinyt.
Voin tunnustaa, että kaikki neljä lastani ovat ns vahinkoja. Mutta rakastan heistä jokaista, enkä ikinä ole katunut heidän olemassa oloaan. Päinvastoin olen joskus miettinyt miten tyhjää elämäni olisikaan ilman heitä ollut.
Mutta todennäköisesti ap:n äiti on joku mieleltään sairas, joka on lapseensa halunnut purkaa pettymyksiään elämäänsä.
Ymmäthän ap äitisi olevan heikko, sairas ihminen. Älä hänen sanojaan muistele. Se on se sairaus, joka hänessä puhuu. Oikeasti sydämessään hän rakastaa sinua. Hän ei vain osaa sitä näyttää omaa vajavaisuuttaan. Ehkä hänellä on ollut itselläänkin julma äiti. Kaikkea hyvää sinulle!
Kukaan EI ole vahinkolapsi. Ei se penis vahingossa mene vaginaan...
Vierailija kirjoitti:
Voin tunnustaa, että kaikki neljä lastani ovat ns vahinkoja. Mutta rakastan heistä jokaista, enkä ikinä ole katunut heidän olemassa oloaan. Päinvastoin olen joskus miettinyt miten tyhjää elämäni olisikaan ilman heitä ollut.
Mutta todennäköisesti ap:n äiti on joku mieleltään sairas, joka on lapseensa halunnut purkaa pettymyksiään elämäänsä.
Ymmäthän ap äitisi olevan heikko, sairas ihminen. Älä hänen sanojaan muistele. Se on se sairaus, joka hänessä puhuu. Oikeasti sydämessään hän rakastaa sinua. Hän ei vain osaa sitä näyttää omaa vajavaisuuttaan. Ehkä hänellä on ollut itselläänkin julma äiti. Kaikkea hyvää sinulle!
Äitini on jo aikaa sitten kuollut. Ei minua haitannut hänen käytöksensä. Minua harmittaa koko muu surkea elämäni.
Samoin, olen vahinkolapsi ja äitini yritti tehdä monin eri keinoin abortin. Oli syönyt monen kuumemittarin elohopeatkin ja kierinyt alas rappuset.
Hän ei onnistunut. Pilasi sitten lapsuuteni ja nuoruuteni toistuvilla pahoinpitelyillään. Psykoterapiani on tullut yhteiskunnalle kalliiksi, olisi kannattanut olla se laillinen aborttimahdollisuus.
Mun lapsenlapsi oli vahinkolapsi. Mutta hän oli kaunein ja täydellisin vauva, jonka olen ikinä nähnyt. Kuin vauvanukke. Ei mikään sellainen ruma ryppyinen alienin näköinen punakka kimjongil, niin kuin useimmat vauvat ovat. Hän punnersi, teki vatsoja ja urheili kovasti itsekseen pienenä vauvana(!). Juoksi heti lujaa, kun pääsi pystyyn. Puhui pitkiä lauseita ja hyvin syvällisiä juttuja. Aivan kuin hän olisi itse päättänyt tullakin tänne. Jotain ihmeellistä hänessä on, koska kaikki ihmiset pitävät hänestä aina välittömästi.
Tuttu kohtalo.